Fitness Seller

Sticky Wielrentopic

2mfhx5h.jpg

4de etappe Ronde van Oman :

Gesink
EBH 47s
Devenyns 53s
Vandevelde 53s
Visconti 53s
van avermaet 1min 2s
Monfort st
Albasini st
Flecha 1min 12s
Sinkewitz 1min 29s
Cancellara 11de

Gesink geeft fietsles op een verlengde Muur van Huy.

• Topic Starter Topic Starter
2mfhx5h.jpg

4de etappe Ronde van Oman :

Gesink
EBH 47s
Devenyns 53s
Vandevelde 53s
Visconti 53s
van avermaet 1min 2s
Monfort st
Albasini st
Flecha 1min 12s
Sinkewitz 1min 29s
Cancellara 11de

Gesink geeft fietsles op een verlengde Muur van Huy.

Kijk, dit is lekker het weekend beginnen, go gesink!!! Zijn hier al beelden van?

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Aan de voet van de klim ontbond Gesink zijn krachten. Hij demarreerde weg uit het eerste deel van het peloton. Niemand was in staat de ontketende Nederlander te volgen en ze zagen hem pas na de finish weer terug.

Een prachtig zegegebaar op de streep, waarbij Gesink naar de hemel wijst. Hij droeg deze zege als eerbetoon op aan zijn overleden vader. Op Twitter laat Gesink het volgende weten: ''Lieve Pap, deze is voor jou!'

Mooi hoor... hij staat nu ook 1e in het klassement zie ik net.

Maak je klaar voor de grootste verrassing van het prille seizoen :
1.Gesink
2.Visconti
3.Pinotti
4.Cancellara
5.Boasson Hagen

Rabo houdt even huis in de Ronde van Oman en Gesink laat zien dat hij toch wel een aardige tijdrijder is. Die top 5 is niet mis.

Dit zijn gewoon prestaties van formaat. Cancellara en EBH erop leggen in een tijdrit. Als dit is wat van Gesink kunnen verwachten komend seizoen gaat het nog heel leuk worden.

Het was op een normale racefiets, dus geen tijdritfiets. Dat zal een rol hebben gespeeld maar Gesink wel wat zelfvertrouwen geven voor zijn vermogen tijdens een eventuele ontsnapping later in het jaar.

Rabo domineert in Oman en morgen kan Bos zijn 3de winst pakken van deze week. Gesink de ronde. Dat zijn een leuk aantal punten voor de ranking.

De polemiek rondom het wel of niet koersen met de ''oortjes'' lijkt voorlopig toch beslecht in het voordeel van de UCI(koers zonder oortjes). Dus gaan we morgen gelukkig weer van start. De boel lag sinds oktober alweer plat, maar vanaf morgen gaan we zoals gezeg weer fietsen! Heerlijk! Heb er toch enorm veel zin in moet ik zeggen.

Dit moet het jaar worden dat een Nederlander een voorjaarsklassieker wint, het wordt tijd ook. 10 jaar duurt het nu al en deze generatie lijkt wat meer panache te hebben dan de vorige. Hoop dat Boom meer inhoud heeft gekregen maar dan vooral om ploeggenoten af te zetten.

Gesink is in vorm. Volgens mij kan hij er wel een winnen.

Gesink is in vorm, maar ik denk niet dat hij er een wint...

Gesink is in vorm, maar ik denk niet dat hij er een wint...

De Amstel is wel op zijn lijf geschreven, moeten er alleen geen lepe Russen meespringen. Als Gesink alleen aan de Cauberg kan beginnen gaat niemand hem meer terughalen. Gaatje van een seconde of 5 kan genoeg zijn, Gesink is niet de meest explosieve renner maar als hij los gaat zoals in de Emilia is er geen houden aan.

Morgen begint het weer!

Haussler wordt de man van het voorjaar denk ik.

De polemiek rondom het wel of niet koersen met de ''oortjes'' lijkt voorlopig toch beslecht in het voordeel van de UCI(koers zonder oortjes). Dus gaan we morgen gelukkig weer van start. De boel lag sinds oktober alweer plat, maar vanaf morgen gaan we zoals gezeg weer fietsen! Heerlijk! Heb er toch enorm veel zin in moet ik zeggen.

Of het nu zo verstandig is om je oortjes te laten hangen naar UCI? Tja hmm, weet het niet... Die hebben met enige regelmaat al iemand een oor aangenaaid. Maar goed, neem het allemaal niet te serieus, kwestie van het ene oor in andere oor uit. Een oorvijg kunnen ze krijgen!

Enfin, alle gekheid op het spreekwoordelijke takkie... Zolang ze deze gasten de fiets niet afnemen, vind deze wielerliefhebber alles prima. Toch wel een essentieel element tijdens een koers, zo'n fietsie!

---------- Toegevoegd om 04:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:11 ----------

Dit moet het jaar worden dat een Nederlander een voorjaarsklassieker wint, het wordt tijd ook. 10 jaar duurt het nu al en deze generatie lijkt wat meer panache te hebben dan de vorige. Hoop dat Boom meer inhoud heeft gekregen maar dan vooral om ploeggenoten af te zetten.

Beste Eric, helaas snijd je je nu zelf in de vingers! Nooit moest je wat hebben van 'panache', maar staarde je jezelf blind op nietszeggende wielerlijstjes waar Mario Aerts nog net niet top 3 stond.

Hoe de wind waait, waait m'n jasje zegt men hier...

Jij was toch diegene wat de ritjes in Canada hoger aanschreef dan de Vuelta? Maar goed, in één ding heb je gelijk gehad: die Cancellara ken der dus echt helemaal niks van!

Ach gut het maatje van Lenny is er ook weer.

Ach gut het maatje van Lenny is er ook weer.

Ik zag het net idd:D, heb het vermoeden dat mijn maatje, niet gehinderd door enige (wieler)kennis, gelet op het tijdstip, in beschonken toestand in de pen is geklommen vannacht. Het zij zo.

Enfin, Cancellara en Haussler doen niet mee vandaag. Langeveld, Boom en Terpstra zullen de Nederlandse eer moeten gaan verdedigen. Voor de rest doen er zoveel grote namen mee die iets zouden kunnen klaar spelen, dat we ze maar niet gaan benoemen.

Laatst bewerkt:
Een mooier begin van het nieuwe wielerseizoen kunnen we ons niet wensen, lijkt mij zo...

heel fijn:) rabobank is echt lekker bezig:P
Hoopte al sinds 2 jaar geleden op langeveld, toen werd het hem net niet, nu wel, heerlijk:)

Dit zijn gewoon prestaties van formaat. Cancellara en EBH erop leggen in een tijdrit. Als dit is wat van Gesink kunnen verwachten komend seizoen gaat het nog heel leuk worden.

Lol Cancellara is nog in volle OPBOUW training voor rvv en pr , dus nu kan je nog geen vergelijking maken .Geesink zal nooit kunnen wat Cancellara vergeten heeft .

Ik denk dat jij nooit zelf een wielrenner geweest BENT nadat ik hier al die commentaren lees oa over doping etc....

Jullie beschuldigen prof wielrenners dat ze allemaal doping gebruiken dat zijn dan zo een 400 profs en 50% van dit forum zit aan het stuf :-)als amateur bb .Er zijn mss 10 dopinggevallen per jaar in het fietsen en dat is natuurlijk wereldnieuws.Renners worden per jaar tot 150 keer gecontroleerd binnen -en buiten competitie.

Een renner is een profatleet die in 10 jaar moet binnen zijn en levert prestaties die een bb nooit kan. Ik als ex pro renner trainde 20h a 24 h per week en reed dan minsten 1 klassieker +- 250 a 300 km of een semi klassieker +- 200 km en heb rvf en ronde van italië gereden .BB is een sport voor pussys vergeleken met wielrennen .En wat betreft doping , van een koe kan je geen racepaard maken , je moet al veel talent en veel trainen om in het prof peleton binnen te geraken , voor mij is een wielrenner die de laatste eindigt in de tdf een 100x groter atleet dan de 1e op de Mr.Olympia .

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GTS2ADKE0

dit is so funny en deze dan http://www.skynet.be/nieuws-sport/nieuws/detail?id=746184

En dan maar over die wielrenners praten die heel wat meer inspanningen moeten doen en onder een enorme druk staan :-) Get a life

Laatst bewerkt:
Geesink zal nooit kunnen wat Cancellara vergeten heeft.

Begint Cancellara te dementeren? Of wat wou je hiermee zeggen?

Jullie beschuldigen prof wielrenners dat ze allemaal doping gebruiken.

Ik beschuldig jou van domheid. Ik verklaar je zelfs schuldig aan het plaatsen van grote lappen tekst, die een onsamenhangend geheel vormen, boordevol spelfouten en informatie waar niemand om gevraagd heeft. Je ageert in het wilde weg, gebruikmakend van argumenten die totaal niet op mij of wie dan ook in dit topic, van toepassing zijn.

Terug
Naar boven