- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
4de etappe Ronde van Oman :
Gesink
EBH 47s
Devenyns 53s
Vandevelde 53s
Visconti 53s
van avermaet 1min 2s
Monfort st
Albasini st
Flecha 1min 12s
Sinkewitz 1min 29s
Cancellara 11de
Gesink geeft fietsles op een verlengde Muur van Huy.
Gesink is in vorm, maar ik denk niet dat hij er een wint...
De polemiek rondom het wel of niet koersen met de ''oortjes'' lijkt voorlopig toch beslecht in het voordeel van de UCI(koers zonder oortjes). Dus gaan we morgen gelukkig weer van start. De boel lag sinds oktober alweer plat, maar vanaf morgen gaan we zoals gezeg weer fietsen! Heerlijk! Heb er toch enorm veel zin in moet ik zeggen.
Dit moet het jaar worden dat een Nederlander een voorjaarsklassieker wint, het wordt tijd ook. 10 jaar duurt het nu al en deze generatie lijkt wat meer panache te hebben dan de vorige. Hoop dat Boom meer inhoud heeft gekregen maar dan vooral om ploeggenoten af te zetten.
, heb het vermoeden dat mijn maatje, niet gehinderd door enige (wieler)kennis, gelet op het tijdstip, in beschonken toestand in de pen is geklommen vannacht. Het zij zo.Dit zijn gewoon prestaties van formaat. Cancellara en EBH erop leggen in een tijdrit. Als dit is wat van Gesink kunnen verwachten komend seizoen gaat het nog heel leuk worden.
Geesink zal nooit kunnen wat Cancellara vergeten heeft.
Jullie beschuldigen prof wielrenners dat ze allemaal doping gebruiken.