ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus ben een beginner.De enige regel die je echt zou moeten aanhouden is het dragen van een helm. Je ziet genoeg mong*len zonder rijden.
Helemaal mee eens. Iedereen die geen helm draagt krijgt geen vriendelijk knikje van mij. Hoofdschuddend rijd ik die idioten altijd tegemoet 
Zie je, ik ben niet de enige die dat zegt!

Als het per definitie veiliger zou zijn had je een punt. Daar zitten veel haken en ogen aan. Onderzoeken die ik ken, toegegeven enkele jaren terug alweer, waren helemaal niet eenduidig. Wat gaat een mong**l doen als hij of zich veiliger waant door een helm, juist. En hoe wordt vaak gevallen of komen ongelukken tot stand, niet op hoofd of helm is wel het laatste waar de wielrenner zich zorgen om zou moeten maken. Dan blijken veel helmen ook nog ongeschikt, of te weinig worden vervangen.De enige regel die je echt zou moeten aanhouden is het dragen van een helm. Je ziet genoeg mong*len zonder rijden.
Please. Geen helmendiscussie hier.Als het veiliger zou zijn had je een punt. Daar zitten veel haken en ogen aan. Onderzoeken die ik ken, toegegeven enkele jaren terug alweer, waren helemaal niet eenduidig.
True. Goed punt.

Also: ik heb wel een zadeltasje, want ik vind het er echt achterlijk uitzien om alles in je fucking jersey mee te nemen. Zit je daar lekker op je fiets met je Quasimodo bochel. En ALTIJD eten meenemen, al heb je maar een uur trainen gepland. Je weet nooit wat er onderweg gaat gebeuren en je zult jezelf dankbaar zijn als je het nodig hebt.
Hahaha ja, machosport is wel een beetje waar. Iedereen rijdt met de dikste frames en wielen en afmontage. Ik zit daar gewoon heel blij tussen met mijn 105 afgemonteerd alu fietsje met een standaard wielsetje.Ik ook. Ik wil zo min mogelijk in mijn jasje hebben. En een reserveband en co2 pompje, wat geld, mutlitooltje en een energiereep moet je gewoon bij je hebben.
Overigens is het wel een spullen- en machosport dat fietsen. Meer machogedrag dan bij bodybuilders, dat is eigenlijk veel relaxter volk.

Beetje verlate reactie. Maar ik heb een instapmodel met 2x10 met een Tiagra groep. Sowieso dat ik niemand bijhoud op een echte col.Op korte klimmetjes lukt dat misschien nog als je explosief genoeg bent, maar op een Alpencol zul je die magere mannetjes niet meer kunnen volgen. Ik woog 62 kg toen ik op m'n best was in de bergen...
Ik heb een topmodel van Giant met Ultegra DI2. Als wij met de club rijden in het Nijmeegse/Duitse grensgebied wordt ik op iedere klim gelost. 95 kilo gaat moeilijker naar boven dan 65 kiloBeetje verlate reactie. Maar ik heb een instapmodel met 2x10 met een Tiagra groep. Sowieso dat ik niemand bijhoud op een echte col.

Denk dat je fiets het belangrijkste deel is... nope. Het probleem zit hem toch echt meestal tussen stuur en zadel.Beetje verlate reactie. Maar ik heb een instapmodel met 2x10 met een Tiagra groep. Sowieso dat ik niemand bijhoud op een echte col.
Meer tussen de ass en de voetenDenk dat je fiets het belangrijkste deel is... nope. Het probleem zit hem toch echt meestal tussen stuur en zadel.
Als je een beetje fit bent rijd je al die zondagsrijders er in een paar weken zo uit.

Pompje zit bij mij onder de bidonhouder. plaksetje heb je niets aan. Gewoon altijd een nieuwe binnenband plaatsen.Vrienden en vriendinnen,
Maken jullie gebruik van een zadeltas om de binnenbanden, CO2 patronen + pompje, bandenlichters en plaksetje in te vervoeren?
Ik zoek een tasje, welke niet teveel opvalt!