- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Zou ik ook doen ipv te wachten tot je op de grond ligt om dan pas uit te klikken.
Goede tip.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik ook doen ipv te wachten tot je op de grond ligt om dan pas uit te klikken.
Work dat kontjeNog niet, had het gisteren al zwaar met 30 min...
M'n kontje en rug moeten ook nog wennen aan dit alles haha!
Ja dat is ervaring heZou ik ook doen ipv te wachten tot je op de grond ligt om dan pas uit te klikken.
Goede tip.

Je kan ook eerst zonder in te klikken weg fietsen en daarna als je vaart hebt inklikken. Als er meerdere mensen achter je staan is dat wel handig in het begin.Jongens, jongens geen paniek!
Zoals ik al zei, het ging allemaal goed met het uitklikken van de pedalen. Zelf midden in Amsterdam!
Alleen het inkikken is nog een klusje, moet sneller kunnen. Verlies veel tijd bij het wegrijden bij stoplichten!
En dan misgrijpen en op je plaat gaanGewoon niet uitklikken en een paaltje vastpakken dan.![]()

Jongens, jongens geen paniek!
Zoals ik al zei, het ging allemaal goed met het uitklikken van de pedalen. Zelf midden in Amsterdam!
Alleen het inkikken is nog een klusje, moet sneller kunnen. Verlies veel tijd bij het wegrijden bij stoplichten!
Ik pak meestal een shake met 150 gram havermout, banaan en proteinepoeder.Hebben jullie tips omtrent voeding voor het fietsen?
Na deze training, zal ik gaan fietsen. Lijkt me goed om een magere eiwitbron (post workout altijd) + vorm van snelle / langzame koolhhdraten te nemen. Vetten en vezelrijke producten vermijden wegens de langere opname.
Wat wordt normaliter aangeraden voor een rit?
Ben aan het trainen nu. Maar onderstaand een foto!
![]()
Zeker! Het weer is twijfelachtig nu. Vrij fris, maar tijdens het fietsen lekker warm haha!
Ben nu aan het trainen, daarna eten en even 1 á 2 uurtjes fietsen!
Edit: aangezien ik full body train, voel ik m'n benen nu al...![]()
Echt geinige tijden als ik er aan terugdenk... duurtrainingen van 4-5 uur in de middle of nowhere helemaal in me eentje. Mis het wel als ik eraan terugdenk.
Tot 2 uur kan je wel zonder wat eten ik heb genoeg reserves iig. Ligt natuurlijk ook aan je intensiteit van je training.Alleen bij ritten van 1.5 uur of meer doe ik een koekreep ofzo in m'n jasje. Anders niet.