Fitness Seller

Wiet gebruik tijdens bodybuilding

is slecht voor ja tanden bra

Als je dat stadium voorbij bent kun je net zo goed stoppen met blowen ;)
(want dan is het meer een gewoonte dan dat je er nog iets aan hebt. Ik word bijvoorbeeld niet meer stoned als ik een tijdje flink blow, dan kan ik echt de een na de ander roken zonder gaar te worden (of eigenlijk ben je gewoon de hele dag gaar en daarom merk je er niks meer van :P))

Gelukkig ben ik nu overal mee gestopt. :D

Hoezo? Ik denk dat een (klein) deel van de bevolking beter leeft onder invloed van een kleine hoeveelheid cannabis. Ik neem vaak 1/15-1/8 gram bijvoorbeeld, niet heftiger dan 1-2 kopjes koffie, maar toch heel anders. Ik voel mij er wel prettig onder. Cannabis om even plezier te maken vind ik ook maar lastig, als ik heel veel neem vind ik het ook niet meer leuk. Ik neem regelmatig een tolerantie break en doe het dan weer een paar keer voor het plezier, maar regelmatig rook ik hele dagen cannabis, ik vind het best te doen als je niet overdrijft. Uiteraard heb ik ook een tijd gehad dat ik hele weken als een zombie erbij liep omdat ik de hele dag zwaar baked was, doe ik af en toe nog wel eens een paar dagen. In ieder geval, in kleine hoeveelheden werkt het prima voor mijn concentratie en ervaar ik geen bijwerkingen, de normale hoeveelheden reserveer ik voor een paar avonden per week. Flink vreten na de trainingen, zoals over een uur of 2. :D

Weet niet van andere mensen maar ik heb niet zin in bakken met rijst en kip als ik een vreetkick krijg, dan wil ik echt suiker hebben.:p
Ik eet tegenwoordig gewoon wat tuinbonen of spinazie dan.

EDIT: Wat een haat tegen cannabisgebruikers in dit topic trouwens, wees eens wat respectvoller tegenover mensen die andere stoffen gebruiken dan jij zelf.

Laatst bewerkt:
Weet niet van andere mensen maar ik heb niet zin in bakken met rijst en kip als ik een vreetkick krijg, dan wil ik echt suiker hebben.:p

Bah, suiker vind ik zelfs onder weed niet te vreten, dan ga ik liever voor een kebab:D Maar weed gebruik ik toch amper, onder GHB is het iig hetzelfde verhaal, stop ik ook niet meer met vreten heel de avond.:o

Bah, suiker vind ik zelfs onder weed niet te vreten, dan ga ik liever voor een kebab:D Maar weed gebruik ik toch amper, onder GHB is het iig hetzelfde verhaal, stop ik ook niet meer met vreten heel de avond.:o

Oh, je rookt dus toch wel eens wiet?

• Like
Waarderingen: Roth
Oh, je rookt dus toch wel eens wiet?

Vroeger dagelijks als ik bij mn maten was, nu rook ik nog af en toe eens mee (heel amper) maar het effect is veel te saai/irritant, word er irritant en paranoia van als ik savonds thuis zit, geef mij maar GHB:o

Wat een gelul weer joh, altijd grappig hoe ze denken dat de vergelijking tussen mens en rat wel waar moeten zijn :roflol:

Ik ken zoveel mensen die al 10+ jaar wiet roken, ze zitten 's avonds liever op de bank dan dat ze ergens heen gaan, maar ze zijn niet mager of ongezond, en gaan gewoon hun verplichtingen na.

Daarbij als je al voor langere tijd wiet rookt word je niet meer "stoned" zoals wanneer je je eerste paar blows rookte, maar kalmeer je er gewoon van.

Het is een nietige en dure verslaving, en ik ben blij dat ik er niet aan verslaafd ben, maar alcoholisme is een veel groter probleem in NL.

Wat een gelul weer joh, altijd grappig hoe ze denken dat de vergelijking tussen mens en rat wel waar moeten zijn :roflol:

Ik ken zoveel mensen die al 10+ jaar wiet roken, ze zitten 's avonds liever op de bank dan dat ze ergens heen gaan, maar ze zijn niet mager of ongezond, en gaan gewoon hun verplichtingen na.

Daarbij als je al voor langere tijd wiet rookt word je niet meer "stoned" zoals wanneer je je eerste paar blows rookte, maar kalmeer je er gewoon van.

Het is een nietige en dure verslaving, en ik ben blij dat ik er niet aan verslaafd ben, maar alcoholisme is een veel groter probleem in NL.

+1 mooi gezegd

Er is wel degelijk een vergelijkbaar effect op mensen vastgesteld bij study's op rimonabant (cannabinoid antagonist), een positief effect op vetverlies, insuline en dergelijke, van de metabole effecten kan je wel degelijk verwachten tot het ook op mensen voorkomt.

En zo is het, je moet alles binnen proportie zien, zo zal ook nog eens EXTRA gezond eten een positief effect hebben, of constant zorgen dat dat je op het zelfde uur gaat slapen en dergelijke, tenzij je echt paranoia bent kan je dus gwn blijven doorroken:cool:.

Terug
Naar boven