AndroidHealthClinic

NSFW! Wiet plantjes houden

• Topic Starter Topic Starter
Zelfde verhaal imo. Alleen zijn die mensen vaak bewuster bezig, dan verslaafde rokers & wiet gebruikers.

Risico percentage gaat altijd omhoog met o.a. blowen. Wat boeit het of ik een korrel wiet heb gezien of heb gebruikt. Moet ik het gebruiken voordat ik er verstand van krijg? Dacht het niet. Nogmaals ik ken ook mensen die asbest ingeademd hebben en nog kern gezond zijn, maar het gaat een keer fout. Die opmerking is altijd de enige comeback van 'gebruikers': Ja ik ken mensen die al heel hun leven blowen en zijn kern gezond!!!.. Wie hou je dan voor de gek. En volgens mij haal je jezelf dan alleen maar onderuit.

Je hebt ook wel en punt gezond is anders.
Maar het word altijd zo afgekeurd niet te zuinig

Ze kunnen iddd heel hoog worden als je ze niet gaat toppen:D
Verstoppetje in de tuin deed ik ook vroeger tussen de planten :D

Ik kreeg het plots in het oog. Scheet me een infarct toen de buurman kwam vragen of hij het overhellende mocht snoeien.

Heb hem maar cadeau gedaan aan iemand toen.

Ach ja wat de boer niet kent he
Wel een goede uitspraak

Nee een gewone cristelijke huisarts dr jager

Medische-wiet is echt heel wat anders dan die potpourri die je in je achtertuin aan het kweken bent. Sowieso zou je nooit een vergunning krijgen hiervoor. En ten tweede, denk je nou echt dat een huisarts illegaal wiet zou kopen?

Was je pa gewoon niet aan het 'spacen' toen hij dit vertelde?

Maatje van me is onlangs gepakt met 600 plantjes:).

BTW Het is buiten wiet en nog niet in de bloei, Nog al logies dat het er dan zo bij staat. Het word verduisterd snap je. Blijkbaar geen eene verstand van zaken
En dit is geen kinder werk of iets met volwassenheid te maken. Ojah het zijn geen stekkies het is zelf opgekweekt uit zaad van voorig jaar

EN waarom een boete voor eigen gebruik ?
Je krijgt tog ook geen boete als je een paar flessen drank in de kelder hebt staan ? wat veel slechter is....

Bij ons in de fam word trouwens al 40 jaar wiet gekweekt

Ik ben er ook mee opgegroeid. Ik kreeg het spelenderwijs aangeleerd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Medische-wiet is echt heel wat anders dan die potpourri die je in je achtertuin aan het kweken bent. Sowieso zou je nooit een vergunning krijgen hiervoor. En ten tweede, denk je nou echt dat een huisarts illegaal wiet zou kopen?

Was je pa gewoon niet aan het 'spacen' toen hij dit vertelde?

Het is gewoon lichte wiet wat als mediche wiet verkocht word.
Nederwiet. Maar niet echt veel verschil tussen werking van andere soorten.
thc is thc verschild alleen per soort in hoeveel heid thc.

Ik kan je het nummer van die huisarts wel geven.
Mijn pa heeft gewoon bij hem zelf in de tuin wat gezaaid en bijgehouden..
Als je het niet wil geloven dan niet. Hij vroeg er zelf om omdat hij wist over mijn pa en zijn wiet. Wat hier in beilen eingelijk heel veel mensen wel weten over mijn pa.
Het was toen die tijd voor een vrouw met reuma klachten volgens mijn,

Als je je wiet puur rookt en zelf kweekt loopt het allemaal flink los. Zolang je maar geen tabak rookt.

Bovendien is het een prima alternatief voor de asociale prijzen van alcohol die deze regering ervoor wilt hebben. Wiet planten doe ik niet meer. Blow nl nauwelijks nog. Had er altijd 5, grote white widows waar ik met alles bij elkaar ruim een halve kilo vanaf kon halen.

Papavers zijn risico loos en als je goed weet hoe te kerven en te bereiden is het echt heerlijke opium. Helaas heb je wel veel zaaddozen nodig.

Als je je wiet puur rookt en zelf kweekt loopt het allemaal flink los. Zolang je maar geen tabak rookt.

Bovendien is het een prima alternatief voor de asociale prijzen van alcohol die deze regering ervoor wilt hebben. Wiet planten doe ik niet meer. Blow nl nauwelijks nog.

Papavers zijn risico loos en als je goed weet hoe te kerven en te bereiden is het echt heerlijke opium. Helaas heb je wel veel zaaddozen nodig.

Bij papaver moet je volgens mij sneedjes in de huls van het huisje (tonnetje) snijden en het melk opvangen ?

Wat dacht je trouwens van doornappel zaden. Ik had er een voorigjaar in de tuin maar heb hem maar uitgeroeid want een maat van mij wou het proberen

Tot dat ie opeens diagnose kanker krijgt op een dag, en dan weer ziekenhuiswachttijd en verhogen en zorg opeisen omdat ie er grotendeels zelf voor gezorgt heeft.

Van wiet kanker? Dat is nieuw dan. Wietrook hecht zicht niet aan je longen.

Lees deze studie eens: http://www.alternet.org/drugreporter/86256/

Dat in dit gierige Nederland tabaksjoints worden gerookt is voor echte stakkers die het graag als verdovend middel gebruiken. THC is gewoon een psychedelisch middel.

Buiten dat feit is wiet zelfs een geneesmiddel voor vernauwde aderen want THC verwijd de bloedvaten waardoor deze makkelijk kunnen worden schoongemaakt.

Precies, dus blowen is helemaal zo slecht nog niet, maar het wordt "drugs" genoemd dus mensen denken gelijk slecht taboe bah bah.

Tevens is er nog nooit iemand gestorven dmv wietgebruik.

Precies, dus blowen is helemaal zo slecht nog niet, maar het wordt "drugs" genoemd dus mensen denken gelijk slecht taboe bah bah.

Tevens is er nog nooit iemand gestorven dmv wietgebruik.

Niet direct nee. Indirect misschien wel, hoewel je dat moeilijk kan bewijzen. Mensen kunnen depressief, psychotisch raken, met alle tragische gevolgen van dien. Daarnaast roken op zichzelf natuurlijk gewoon slecht afgezien van het effect op de hersenen.

Niet direct nee. Indirect misschien wel, hoewel je dat moeilijk kan bewijzen. Mensen kunnen depressief, psychotisch raken, met alle tragische gevolgen van dien. Daarnaast roken op zichzelf natuurlijk gewoon slecht afgezien van het effect op de hersenen.

Mensen kunnen ook depressief en psychotisch raken omdat ze gek worden op hun werk of school, of andere omstandigheden, je kan overal gek van worden.

Het groeit overal in nederland en blijf er van AF

DATURA!! De naam alleen al doet me huiveren en brengt verschrikkelijke herrinneringen boven. ABSOLUUT NIET DOEN!!!!!
Het laatste jaar van mijn school gingen we met alle laatstejaars druiven plukken in bordeaux, tussen de wijngaarden staat het vol van die dingen. Het duurde natuurlijk niet lang vooraleer een of andere knappe kop opmerkte wat het juist was.. het feest was geopend.. Diezelfde avond doornappel thee, doornappel joints en doornappel als snack. Totaal geen idee van de werking, effecten of gevolgen. Je kan wel raden dat het niet zo een leuke avond was.
Mijn maat die een ervaren tripper was zei achteraf dat het de slechtste trip van zijn leven was, het is veel te lichamelijk waardoor het geestelijke je gewoon te veel wordt. Zoals gezegd super droge keel, hoofdpijn, en ernstige hallucinaties... Ik heb al veel geexperimenteerd, maar heb nooit zulke realistische hallucinaties gezien. Echt om in je broek te kakken!!
Voor mezelf viel het al bij al goed mee, ik ben er heelhuids vanaff gekomen bedoel ik dan. Want ander klasgenoten konden dit niet zeggen. 2 Jongens zijn zeker een week buiten strijd geweest, en dan bedoel ik echt buiten strijd. Na enkele uren viel ons op dat ze toch wel heel raar deden, waarop we dan toch maar besloten de leraars te verwittigen die gelijk een ambulance belden. En maar goed ook, maag moest onmiddellijk leeggepompt worden, en kans op blijvend schade wes reeel zeiden ze. UItdroging zou de gevaarlijkse factor van de doornappel zijn.
Ik weet nu pas dat het ook dodelijk is, en mag mezelf dus gelukkig prijzen aangezien ik een volledige helft had opgegeten, zaadjes en al. Dit is ongeveer 20 x de dosis die je nodig hebt om te trippen. Na een uurtje werd het me teveel en ben ik gewoon gaan slapen. De volgende dag voelde ik me weer tiptop, mijn maat de tripper heeft het nog een dagje langer moeten volhouden. Als die s'morgens wakker werd was hij niet om aan te zien, hij was zo hard weg dat ie de realiteit niet meer kon onderscheiden van zijn verbeelding. Zoals eerder in dit topic gezegd ga je hoe langer hoe harder en er komt volgens mij idd een punt waarop het je allemaal teveel wordt en je gewoon vergeet dat je iets genomen hebt.
We hebben met ongeveer 25 man ervan gegeten, en geeneen heeft er mee naar hiusgenomen om later nog is te proberen. Een voor een slechte ervaringen.

Enkele lokale jongens noemden dit de drug van de sjamaan, het zou ook gebruikt worden bij de indianen, die het voor spirituele rituelen gebruiken. Alleen zijn die ermee vertrouwd en weten wat de dosissen zjn die niet gevaarlijk zijn.

DUS NIET DOEN!!!!!

Is je leven niet boeiend genoeg dat je je niet gelukkig kan voelen zonder al die troep?

Terug
Naar boven