XXL Nutrition

Wietje Road to Flexcup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Dan gaan we hier gewoon verder met volgen :D Ik volg je instragram ook! Onder de naam 'powerbasefitness' (Sportschool van mijn vriend). Ik hoop volgend jaar ook op de flex cup te zijn, kan ik je zien :D Voor mij is veldhoven ook lekker dichtbij. Hopelijk sta ik er ook nog ooit met jou en anderen van dit forum :D

Ik zag het net op Instagram, ik volgde powerbase al;) Is altijd leuk als we allemaal hetzelfde doel hebben!

In!
Ik ga je zeker ook volgen. Ik hoop ooit ook een wedstrijd te doen. Heel veel succes!

Leuk! Ik ga je volgen!

Ik ben benieuwd! Succes!

In!
Ik ga je zeker ook volgen. Ik hoop ooit ook een wedstrijd te doen. Heel veel succes!

Wat goed Marina en een leuk doel!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Thanx!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

:)

Vandaag mijn voedingsschema voor de bulk gekregen via de mail. Ik ga m hier niet posten maar er zitten veel lekkere dingen in. Zelfs ovenpatat (jummie) kipfilet en pindakaas :p. Kcal. totaal op 2484 (op trainingsdagen).

Voor wie het nog niet weet, ik word begeleid door Evelien Nellen en haar man Kevin. Heb er super veel zinin!

Op Instagram zit ik inmiddels ook (aangestoken door Kim van DBB) als Doubleyoufit. Ik post daar af en toe foto's van trainingen of maaltijden.

Hey ! Wat een leuk nieuws allemaal ! Super dat je er helemaal voor gaat !!!

Ik volg je hier en op insta ! Heel benieuwd hoe alles zal verlopen en evolueren :)

Veel plezier en succes ermee !!!

Wat is een goed voedingsschema zonder pindakaas :p

Ben benieuwd naar je eind resultaat!

Haha Kim, inderdaad ! :D

Hey ! Wat een leuk nieuws allemaal ! Super dat je er helemaal voor gaat !!!

Ik volg je hier en op insta ! Heel benieuwd hoe alles zal verlopen en evolueren :)

Veel plezier en succes ermee !!!

Haha Kim, inderdaad ! :D

Thanx voor de support allemaal! Ik ben ook benieuwd wat het bulk dieet met mijn lichaam doet. Keep you posted!

Het zal je vast goed doen! Ben benieuwd hoe het gaat met je!

En ja.. ik heb inderdaad een doel. Zal misschien niet zo snel gaan als ik zou willen... maar ja.. doorzetten dus he!

Het was de beurt van m schouders en armen vandaag. Hechtingen uit mn buik dus ook weer voorzichtig de buikspiertjes aangepakt

Lateral Raise Machine
3 x 10 x 36 kg
1 x 10 x 41 kg

Shoulder Press Machine

3 x 10 x 32 kg
1 x 10 x 41 kg ( ik onthoud die gewichten zo slecht, andere sportschool weer)

Reverse Fly

2 x 10 x 27 kg
1 x 10 x 31 kg
1 x 10 x 36 kg

Bicep Curl (machine)

3 x 10 x 27 kg
1 x 10 x 36 kg

Barbell Bicep Curl

1 x 10 x 20 kg
3 x 10 x 25 kg

Standing Bicep Cable Curl

3 x 10 x 14 kg
1 x 10 x 17,5

Triceps Pushdown
2 x 10 x 17,5 kg
2 x 10 x 19,5 kg

Triceps reverse pushdown
3 x 10 x 17,5 kg
1 x 10 x 19,5 kg

Triceps cable bent over
3 x 10 x 12,5
1 x 10 x 17,5

Toen afgesloten met 3 x 10 leg raise

Er kwam in de sportschool een vrouw naar mij toe, die vond dat ik van die mooie armen had :o. Welke oefening zij het beste kon doen voor de flapjes onder haar armen (terwijl ze dat zei zwaaide ze met de flapjes heen en weer) hahaha heb ik haar even uitgelegd.:D

Altijd leuk om complimenten te krijgen dan he! Lekkere training! Fijn dat de hechtingen eruit zijn :)

Ik ben het met die vrouw eens, zag het op instagram.
You go girl!

Mooie training en fijn dat de hechtingen eruit zijn!
Complimenten zijn leuk! en zo waar! je schouders zien er mooi uit!

Had het ook al geliked op instagram ja haha! Ziet er idd goed uit :D

dankje!

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Ik ben het met die vrouw eens, zag het op instagram.
You go girl!

haha, ja en ze had echt flapjes:p

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Mooie training en fijn dat de hechtingen eruit zijn!
Complimenten zijn leuk! en zo waar! je schouders zien er mooi uit!

Altijd leuk complimenten, dankje!

Zo het is echt lazy sunday vandaag. Ga mezelf maar eens een schop onder mn kont geven en Chest day it is!

Ik zou zo met je meewillen. Heb zin om te trainen maar ze zijn dicht... :(
enjoy chest day!

Alleen de ochtend.. en die liep even anders dan gepland.. :(

Jammer Marina, dat je niet kon trainen..bij ons op de sportschool was het weer overbevolkt. We zijn wel 2 uur bezig geweest.

Bench Press

1 x 10 x 40 kg
1 x 10 x 50 kg
1 x 10 x 60 kg
1 x 10 x 50 kg

Dumbell Press

3 x 10 x 10 kg
1 x 10 x 14 kg

Dumbell Fly

2 x 10 x 10 kg
2 x 10 x 12 kg

Incline Bench Press machine (losse gewichten)
1 x 10 x 20 kg
3 x 10 x 30 kg

Pull down (losse gewichten)

1 x 10 x 40 kg
3 x 10 x 60 kg

Pure Strenght row (losse gewichten)

1 x 10 x 40 kg
1 x 10 x 50 kg
2 x 10 x 70 kg

Vertical Traction

1 x 10 x 45 kg
1 x 10 x 50 kg
2 x 10 x 55 kg

Leg Raises

4 x 10

Ben vandaag met mn dieet begonnen, is even wennen met alles klaarmaken maar het bevalt goed. Ik heb geen hongergevoel meer tussendoor ig. Knallen deze week haha!

Terug
Naar boven