MuscleMeat

Wietje Road to Flexcup 2014

klopt, moet nog oefenen maar bedankt ;)
Op die wijdte oefenen kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Eerst is het handig om met spiegel te oefenen, maar nog belangrijker is het juiste gevoel, je moet heel bewust kunnen voelen of je je lats aanspant. Dan kun je daarna eerst met ogen dicht voor de spiegel gaan staan en wanneer je denkt dat je je lats aanspant in de spiegel kijken.

Nog een tip: ik heb voor de wedstrijdvoorbereiding geoefened met twee spiegels, is ook erg handig.

img-20131012-wa0008.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Op die wijdte oefenen kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Eerst is het handig om met spiegel te oefenen, maar nog belangrijker is het juiste gevoel, je moet heel bewust kunnen voelen of je je lats aanspant. Dan kun je daarna eerst met ogen dicht voor de spiegel gaan staan en wanneer je denkt dat je je lats aanspant in de spiegel kijken.

Nog een tip: ik heb voor de wedstrijdvoorbereiding geoefened met twee spiegels, is ook erg handig.

thanks voor de tip! Het voelen daar ben ik nu een beetje mee bezig inderdaad. Ik ga ig ook nog veel met Evelien oefenen voor de wedstrijd. Heb jij nog last van krampen gehad op het podium?

thanks voor de tip! Het voelen daar ben ik nu een beetje mee bezig inderdaad. Ik ga ig ook nog veel met Evelien oefenen voor de wedstrijd. Heb jij nog last van krampen gehad op het podium?

Nee gelukkig niet, was ik wel bang voor, maar heb niet een kraampje gevoeld. Heb alleen maar genoten op het podium. Goed magnesium nemen doet wonderen

Nee gelukkig niet, was ik wel bang voor, maar heb niet een kraampje gevoeld. Heb alleen maar genoten op het podium. Goed magnesium nemen doet wonderen

Goedzo! Ik heb nare verhalen erover gehoord. Het gaat er ook om of je erg gespannen bent misschien?

Goedzo! Ik heb nare verhalen erover gehoord. Het gaat er ook om of je erg gespannen bent misschien?
Zou best kunnen, ik heb in ieder geval geen spanningen gevoeld op het podium. Ik heb in de wedstrijdvoorbereiding zelf wel vaak kramp gehad in mijn kuiten dus was er wel bang voor van tevoren. Op het podium heb ik er niet een keer aan gedacht.

Gisteren borst/rug getraind. Mijn poses ben ik ook maar aan het oefenen, feel the muscle zeg maar :D

Op dit moment train ik op de sportschool op zo'n manier dat als er een toestel van mijn spiergroep vrij is dan plant ik mezelf daar neer en doe mijn oefening. Vanwege de drukte lukt het vaak niet een bepaalde volgorde aan te houden. Nu met het mooie weer lijkt het iets rustiger te worden, laten we het hopen!

Bench Press

1 x 10 x 20 kg
1 x 10 x 40 kg
2 x 10 x 50 kg

Incline Chest press (free weight)

2 x 10 x 20 kg
2 x 8 x 40 kg pfff was heavy

Chest press (free weight)

2 x 10 x 40 kg
2 x 10 x 50 kg

Pull down (free weight)

1 x 10 x 20 kg
1 x 10 x 40 kg
2 x 10 x 60 kg

Lat pull down (achter)

1 x 10 x 35 kg
1 x 10 x 45 kg
2 x 8 x 55 kg

Vertical traction

2 x 10 x 50 kg
2 x 10 x 55 kg

Daarna nog buikspieren

Vandaag maak ik er weer een legday van . Ik wil benen ig 2 keer in de week pakken omdat ik nog wat meer massa wil daar. Mijn armen en schouders train ik van het weekend weer.

IMG_20140311_173608[1].jpg

Gave pic, mooie lijnen :thumb:

Ziet er goed uit zeg! :D

Je gaat lekker! Had de foto al op instagram gezien volgens mij :)

Zo flinke armen (mooi!!!:)). Ook sterke BP!

Je bent zeker weten een inspratiebron voor mij:)

Goeie training, en super die foto ziet er goed uit! :D

Looking gooood:)

Jij gaat lekker!!! Je doet met body fitness klasse mee toch? :D

Netjes hoor! Goede armen nog steeds en strepen op de borst :thumb:

Verder ook nog mooie gewichten verplaatst :)

Ook het lachen moet je blijven oefenen! Alles bij elkaar blijft het lastig en kan het dodelijk vermoeiend zijn. Sowieso het gevoel van je rug zonder spiegel te pakken te krijgen is lastig en dan ook nog je benen doorspannen.
Op youtube zijn trouwens wel leuke filmpjes te vinden, die je kunnen helpen bij het poseren, staan goede tips bij.

Succes!

Zo flinke armen (mooi!!!:)). Ook sterke BP!

Je bent zeker weten een inspratiebron voor mij:)

Oh dankje, wat een compliment!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Ook het lachen moet je blijven oefenen! Alles bij elkaar blijft het lastig en kan het dodelijk vermoeiend zijn. Sowieso het gevoel van je rug zonder spiegel te pakken te krijgen is lastig en dan ook nog je benen doorspannen.
Op youtube zijn trouwens wel leuke filmpjes te vinden, die je kunnen helpen bij het poseren, staan goede tips bij.

Succes!

haha ja dat ook nog, dankje, ik heb inderdaad al wat filmpjes bekeken

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Netjes hoor! Goede armen nog steeds en strepen op de borst :thumb:

Verder ook nog mooie gewichten verplaatst :)

Dankjewel! De gewichten concentreer ik me niet zo heel erg meer op maar gaat wel lekker:D

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Jij gaat lekker!!! Je doet met body fitness klasse mee toch? :D[/QUOT

Nee, de bedoeling is physique maar moet even kijken hoe alles loopt, over een paar weekjes weet ik meer

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Bedankt iedereen voor de support!

Wooow je hebt echt een top fysiek!!!! Ga zo door :D

Zo physique klasse! Stoer hoor :D

Super physique.

Terug
Naar boven