MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben niet zo'n groente eter. Eet pas sinds vorige week groente... Ik vind het rauw helemaal niet om te eten. Moet nog een beetje bekijken welke groentes ik lekker vind. De italiaanse en oosterse wokgroenten vind ik nu al best wel lekker. Maar rauwkorst, paprika, komkommer, enz. lust ik niet.
Zal een keer bonen proberen.
Nee ik eet niet elke dag biefstuk, dan zou ik er snel op uitgekeken zijn.
Eet ook kipfilet, tartaar... & soms gerulde rundergehakt, maar dat is alleen als ik spaghetti eet, 1 keer in de maand ofzo![]()
Wie zegt dat je het rauw moet eten? Even stomen of 1,5min in magnetron opwarmen.. Ik lustte voor ik begon geen spruiten en geen rode bieten en geen koolsoorten, nu zijn dat mijn favorieten.. Gewoon doen en je gaat het vanzelf waarderen.. Spreek uit ervaring..
Maar dus niet meer dan 1-2porties per week bonen.. Ben zelf grote voorstander van rode kidneybonen..
En hoevaak eet je vis? 2-3x per week 100gr zalm/ makreel/ vette vis vroeg op de dag (1e warme maaltijd) om je goede vetten binnen te krijgen en die stofwisseling een opdonder te geven..
Groetjes

... Ik vind het rauw helemaal niet om te eten. Moet nog een beetje bekijken welke groentes ik lekker vind. De italiaanse en oosterse wokgroenten vind ik nu al best wel lekker. Maar rauwkorst, paprika, komkommer, enz. lust ik niet.