AndroidHealthClinic

Wil in winter beginnen met 1e kuur

Straas

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Train nu zo'n 2 jaar serieus (voeding en schema in orde) en merk dat de beginner gains al een aantal maanden gestopt zijn en ik zou graag naar de next level willen. Doe al ruim een jaar onderzoek en heb besloten om voor het volgende te gaan:

1-12 Test e 500
1-6 Dbol kickstart 30mg
14-17 Nolvadex (20 mg)

Iemand hier nog op of aanmerkingen op? Ga er voor zorgen dat mijn vp dan rond de 12% is om oestrogeen/b*ch tits tegen te gaan

Verder heb ik gekozen voor de vastus lateralis (bovenbeen) als injectieplek

Nu had ik een aantal vragen:

1.Kan ik de dbol beter over de dag verspreiden of de 30mg voor de training nemen? maakt dit nog wat uit mbt levertoxiciteit?

2.Hierbij een foto van been, als ik inject waar mijn vinger zit, zit ik dan goed? Of kan ik beter bij dat litteken in de buurt injecten?

hfWMIvT.jpg

Pijn tijdens het injecten maakt me niet zoveel uit, ik wil er alleen geen last van hebben tijdens het trainen

Je pic doet het niet.. Waarom in je been en niet in je glute?
Verder denk ik dat je nog zeker 1-2jaar natty verder zou moeten gaan, maargoed het is je eigen keus ;)

Prima eerste kuur goed over nagedacht.
Zou bij je nakuur ook 50mg clomid bijvoegen.
Enkel Nolva was voor mij niet voldoende.

• Topic Starter Topic Starter
Je pic doet het niet.. Waarom in je been en niet in je glute?
Verder denk ik dat je nog zeker 1-2jaar natty verder zou moeten gaan, maargoed het is je eigen keus ;)

Ik vind been toch een stuk makkelijker,

Werkt deze link wel? hij werkt blijkbaar niet met de IMG tags erachter http://i.imgur.com/hfWMIvT.jpg

En normaal heb je gelijk maar ik studeer deze zomer af en zal hoogstwaarschijnlijk minstens een half jaar werkloos zijn voordat ik een baan op niveau vind. Ik heb niks anders te doen eerlijk gezegd dan liften. Mocht ik toch werk vinden dan stel ik het zeker uit.

Prima eerste kuur goed over nagedacht.
Zou bij je nakuur ook 50mg clomid bijvoegen.
Enkel Nolva was voor mij niet voldoende.

Bedankt, zal ik doen. Van welke bijwerkingen had je last?

Zie foto ook niet, injecteer zelf ook in been maar kan je verzekeren dat je na de 1e paar inject wel de 3 dagen erna geen beentraining kan doen. Het injecteren zelf gaat erg fijn omdat je er goed bijkunt!
Niet dat je doodgaat vd pijn maar gewoon flink stijf zeg maar.
Na een aantal keer wordt dit steeds minder.

Site voor injectiespots bovenbeen:

[/QUOTE] Ben bekend met de site ...ACH=full]297260[/ATTACH] werkt deze ook niet?

Bijlagen

• 23rsbk2.jpg
    23rsbk2.jpg
    154,3 KB · Weergaven: 128

Klik op link 2 en zie dan naar puntje 3.
Je kan ook altijd in je schouder injecteren, maar je quads zijn natuurlijk makkelijker. Mijn 1e inject gaat er binnenkort ook in, ik voel hetzelfde als jij :o

Dat is het punt bij mij, die plaatjes zeggen mij niet zoveel aangezien ze bijna allemaal steeds op een andere plek zitten, daarom post ik een plaatje van mij eigen been hopende dat iemand het daarop zou kunnen aangeven

De afbeelding op de DBB/AAS rubriek vind ik nogal wazig en vooral erg laag gezet?

Daar zit ik toch als het goed is ook met mijn vinger?

Jup :) maar ik kan mijn quad niet zo vastpakke als die kerel hoor :D

gewoon na de douche rustig op de badrand zitten, ontsmetten en het naaldje erin. rustig injecteren, niet te snel. als alles er inzit haal je je naald eruit en masseer de plek effe

Jup :) maar ik kan mijn quad niet zo vastpakke als die kerel hoor :D

gewoon na de douche rustig op de badrand zitten, ontsmetten en het naaldje erin. rustig injecteren, niet te snel. als alles er inzit haal je je naald eruit en masseer de plek effe

Denk dat ik toch iets te veel naar links zit. Is de vastus lateralis niet de spier die het hardste/meest naar voren komt als je je bovenbeen aanspant?

Dbol verspreiden .
Halfwaardetijd ;)

Hoe erg zijn de bijwerkingen van deze kuur? Heb met iemand gesproken die Test-E only deed dus zonder Dbol en hij zei dat hij toch aardig wat acne krijg en een vette huid

Hoe erg zijn de bijwerkingen van deze kuur? Heb met iemand gesproken die Test-E only deed dus zonder Dbol en hij zei dat hij toch aardig wat acne krijg en een vette huid

Zelf ook veel last van acné, doet er niet toe wat ik ook neem van AAS. Op je gezicht (vooral voorhoofd) kan je het simpel onder controle houden door benzac crème te smeren. En de acné op schouders, tja, daar moet je maar mee leven. :p

Wees je er wel van bewust dat een vp van 12 geen garantie is voor het voorkomen van gyno. Denk dat dat trouwens maar een marginaal verschil zal zijn.

Denk dat ik toch iets te veel naar links zit. Is de vastus lateralis niet de spier die het hardste/meest naar voren komt als je je bovenbeen aanspant?

die spier aan de zijkant kun je ook injecteren. in mijn ervaring is dat wel een stuk pijnlijker.

Gewoon prikken en aspireren. Altijd aspireren dan komt het wel goed.

Terug
Naar boven