AndroidHealthClinic

wil nog eens serieus kuren

wills kracht

Novice
Waardering
0
beste mensen ,
ik doe al jaren aan fitness,krachttraining.heb al 2 keer gekuurd,laatste keer was een flinke cocktail waarvan ik een beetje geschrokken was.mijn testikels krompen enorm en heb toen snel afgebouwd.het is alweer een paar jaar geleden.het was nog in de gulden tijd.ik hield eigenlijk ook behoorlijk wat vocht vast.ik train nog steeds ben eigenlijk altijd doorgegaan misschien iets minder,maar ik vind het gewoon heerlijk.ik heb het verlangen om er serieuser mee omtegaan .en weer een kuur te gaan beginnen. trainen doe ik immers toch alleen vooruit gaan niet.mijn belangrijkste vraag is eigenlijk,zijn mijn testikels weer helemaal de oude als van te voren of hebben ze schade opgelopen?

beste mensen ,
ik doe al jaren aan fitness,krachttraining.heb al 2 keer gekuurd,laatste keer was een flinke cocktail waarvan ik een beetje geschrokken was.mijn testikels krompen enorm en heb toen snel afgebouwd.het is alweer een paar jaar geleden.het was nog in de gulden tijd.ik hield eigenlijk ook behoorlijk wat vocht vast.ik train nog steeds ben eigenlijk altijd doorgegaan misschien iets minder,maar ik vind het gewoon heerlijk.ik heb het verlangen om er serieuser mee omtegaan .en weer een kuur te gaan beginnen. trainen doe ik immers toch alleen vooruit gaan niet.mijn belangrijkste vraag is eigenlijk,zijn mijn testikels weer helemaal de oude als van te voren of hebben ze schade opgelopen?

post eens een foto :o

nee,als het al jaren geleden is zullen ze wel al terug de oude zijn...hoe heb je nagekuurd?

wat was je laatste gebruik?

• Topic Starter Topic Starter
mijn laatste gebruik was een deca met combinatie van boldone sustanon primo
en dan eindigen met clomid .maar nog even de vraag kan een stop legging van je eigen testosteron ( met balkrimping ) schade toebrengen op zon korte termijn.zodat je erna minder testesteron aanmaakt en je dus later klachten van krijgt dat je minder spieren vast houd dan ooit van te voren.

graag alleen reactie als je er iets van weet.

zou tijdens je volgende kuur wel hcg bij de hand hebben of op lage dosis nemen tijdens de kuur.

Laatste weken van de kuur hcg gebruiken tot je ballen weer op grootte zijn,ofwel dit gedurende de ganse kuur onderhouden.Wel oppassen want bij teveel hcg kan je de leydigcellen ongevoelig maken voor het goedje.

Na de kuur neem ik een maand nolvadex.Nooit libidoproblemen ervaren.
Massa verlies je uberhaupt,ook omdat je vocht verliest en door een vertraagde recuperatie minder kunt trainen.
Wat je vasthoudt hangt voornamelijk van je karakter,aanleg en trainingswijze af.
Verwacht geen wonderen van 1 kuurtje.

z0o dat ik mijn eigen test levels niet stop leg? is het een normaal verschijnsel?

tja als je kuurt onderdruk je zowiezo je test levels:(

dus als je ballen worden uitgeschakelt krimpen ze altijd

Een klein beetje, verschilt per persoon. Met hcg is dat dus te beperken/vermijden.

Verder was je oude kuur beetje rare combi.

jongens sorry dat van die cocktail was niet helemaal waar,ik ben 2 kuren doorme kaar aan het gooien.het immers ook alweer zo lang geleden en verstand heb ik er niet van.het toen zo iets van pak maar dat komt wel goed je weet wel.je wil ook eens wat.mijn laatste kuur vas het volgende
ben boven gaan zoeken naar een zwarte plastic zak met oude schema,s

week1 1.5 ml boldenone 1 primo woe
week1 1.5 ml boldenone 1 primo zat
opgebouwd tot 2.5 boldenone maar telkens 1 primo erbij,en toen weer afgebouwd tot 1.5 boldenone met 1 primo en dat over 8 weken met nakuur hcg

maar ja ik heb nog een oude verpakking er staat op alleen voor paarden.lachen toch...mijn geheugen is ook niet helemaal snor heb wel meer gedaan in mijn leven wat niet gezond is vandaar.

mijn eerste kuur was een deca met primo sustanon en nog wat maar dat weet ik niet meer.

daaraan zie je dat je niet zomaar alles moet nemen als je er niets van afweet :)

in alle forums die ik lees over a.s. hebben ze verstand er van, die zegt dat wat minder zus wat meer.waar leren jullie dit allemaal??zijun er ook nederlands talige leer boekjes over.

in alle forums die ik lees over a.s. hebben ze verstand er van, die zegt dat wat minder zus wat meer.waar leren jullie dit allemaal??zijun er ook nederlands talige leer boekjes over.

DBB.com kun je zien als een groot boek, je moet alleen even door hebben hoe je het moet lezen en interpreteren.
Als je weet de theorie eigen bent, kun je afhankelijk van je doelstellingen, een mooie kuur samenstellen die bij jou past.

Succes!

Terug
Naar boven