AndroidHealthClinic

wil nog eens serieus kuren

wills kracht

Novice
Waardering
0
beste mensen ,
ik doe al jaren aan fitness,krachttraining.heb al 2 keer gekuurd,laatste keer was een flinke cocktail waarvan ik een beetje geschrokken was.mijn testikels krompen enorm en heb toen snel afgebouwd.het is alweer een paar jaar geleden.het was nog in de gulden tijd.ik hield eigenlijk ook behoorlijk wat vocht vast.ik train nog steeds ben eigenlijk altijd doorgegaan misschien iets minder,maar ik vind het gewoon heerlijk.ik heb het verlangen om er serieuser mee omtegaan .en weer een kuur te gaan beginnen. trainen doe ik immers toch alleen vooruit gaan niet.mijn belangrijkste vraag is eigenlijk,zijn mijn testikels weer helemaal de oude als van te voren of hebben ze schade opgelopen?

beste mensen ,
ik doe al jaren aan fitness,krachttraining.heb al 2 keer gekuurd,laatste keer was een flinke cocktail waarvan ik een beetje geschrokken was.mijn testikels krompen enorm en heb toen snel afgebouwd.het is alweer een paar jaar geleden.het was nog in de gulden tijd.ik hield eigenlijk ook behoorlijk wat vocht vast.ik train nog steeds ben eigenlijk altijd doorgegaan misschien iets minder,maar ik vind het gewoon heerlijk.ik heb het verlangen om er serieuser mee omtegaan .en weer een kuur te gaan beginnen. trainen doe ik immers toch alleen vooruit gaan niet.mijn belangrijkste vraag is eigenlijk,zijn mijn testikels weer helemaal de oude als van te voren of hebben ze schade opgelopen?

post eens een foto :o

nee,als het al jaren geleden is zullen ze wel al terug de oude zijn...hoe heb je nagekuurd?

wat was je laatste gebruik?

• Topic Starter Topic Starter
mijn laatste gebruik was een deca met combinatie van boldone sustanon primo