MuscleMeat

wil nog eens serieus kuren

in alle forums die ik lees over a.s. hebben ze verstand er van, die zegt dat wat minder zus wat meer.waar leren jullie dit allemaal??zijun er ook nederlands talige leer boekjes over.

waar...uhm,hoofdzakelijk hier...dan nog de linkjes van MrJ

en boeken enzo,anabolic steroids guide 2006 bv

en dan natuurlijk praktijkervaring...niets zo goed om te leren als praktijk om je basiskennis uit te breiden.

in alle forums die ik lees over a.s. hebben ze verstand er van, die zegt dat wat minder zus wat meer.waar leren jullie dit allemaal??zijun er ook nederlands talige leer boekjes over.

Ken je het spreekwoord "bezind eer ge begint"? Anabolen Androgene Steroiden, ook wel AAS, zijn hormonen die een flink effect op je lichaam kunnen hebben, zowel positief als negatief.

Een van die negatieve dingen heb je dus al ervaren, het krimpen van de testikels. Opzich vrij normaal want je lichaam legt je eigen productie plat bij langdurige exogene toediening. Na een kuur duurd het enige tijd om dit weer ongedaan te maken. Het is tenslotte zonde dat je al je gains weer in kan leveren simpelweg omdat je de hormonen zelf niet hebt om het vast te houden. Nakuren (zoals met clomid en/of nolvadex) helpt hierbij om weer zo snel mogelijk je eigen productie op gang te helpen na een kuur.

Nou kan iedereen en alles het wel gaan voorkouwen voor je maar ik denk dat het beter is voor jezelf als jij diegene bent die je erin gaat verdiepen en uiteindelijk een kuurtje voorsteld hier zodat we die samen kunnen bespreken. Daar leer je uiteindelijk zelf het meeste van.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
jongens bedankt voor jullie leerzame reactie.s

ik ga er zeker iets mee doen

Terug
Naar boven