AndroidHealthClinic

Nieuws Wilders beschuldigt Amsterdam van discriminatie!

Dan zou je het ook om moeten draaien...kerst, pasen, pinksteren en hemelvaart gewoon fijn naar school.

dat zijn nu wettelijke feestdagen die 'toevallig' samenvallen met de feestdagen vh christendom.
Niemand geeft nog om kerstmis in de betekenis van de geboorte van jezus
en om nu die wettelijke feestdagen te veranderen naar feestdagen die samenvallen met moslimfeestdagen zou weer discriminatie zijn.
Ze komen hier in dit land dat deze wettelijke feestdagen heeft, en als deze dagen niet samenvallen met hun feestdagen hebben ze pech;)

dat zijn nu wettelijke feestdagen die 'toevallig' samenvallen met de feestdagen vh christendom.
Niemand geeft nog om kerstmis in de betekenis van de geboorte van jezus
en om nu die wettelijke feestdagen te veranderen naar feestdagen die samenvallen met moslimfeestdagen zou weer discriminatie zijn.
Ze komen hier in dit land dat deze wettelijke feestdagen heeft, en als deze dagen niet samenvallen met hun feestdagen hebben ze pech;)

Zouden we dan niet naar een systeem toe moeten waarin wij ook vrij zijn op de vastgestelde moslim feestdagen? Uiteindelijk een win-win situatie ;)

Wilders topic #2314897623487238646

Zouden we dan niet naar een systeem toe moeten waarin wij ook vrij zijn op de vastgestelde moslim feestdagen? Uiteindelijk een win-win situatie ;)

ja, en daarna gaan we ook voor de kleine groepen hindoes, boeddhisten en joden hun feestdagen wettelijke feestdagen maken.
En daarna komen er nog 360 godsdiensten bij, die elk ook andere feestdagen hebben, en dan moeten we het hele jaar door niet meer gaan werken -_-'

ps: ik vind mijn verjaardag belangrijker dan kerst, pasen,... laten we daar ook maar een wettelijke feestdag van maken.

Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister voor WWI over gratis vervoer tijdens het suikerfeest.

1.)
Is het waar dat in Amsterdam gratis bussen worden geregeld omdat het suikerfeest samenvalt met een autoloze zondag en het leed voor moslims zo moet worden verzacht? *

2.)
Deelt u de mening dat het inzetten van deze "suikerbusjes" een vorm van discriminatie is omdat de busjes duidelijk bedoeld zijn om de viering van het suikerfeest voor moslims makkelijker te maken? Zo neen, waarom niet?

3.)
Deelt u de mening dat het triest is dat veel moslims kennelijk geen raad weten met de fiets of met het openbaar vervoer en dat daarom busjes voor ze moeten worden uitgerukt? Zo neen, waarom niet?

4.)
Hoeveel geld heeft dit project om moslims te pamperen de belastingbetaler gekost?

5.)
Kunt u er zorg voor dragen dat dit soort onzinprojecten nooit meer plaats zullen vinden? Zo neen, waarom niet?

Als ze die ****ing zinloze autovrije zondag gewoon afschaffen had je al dit gezeur ook niet.

``Veel moslims dreigden hierdoor de fiets te moeten pakken``` BOW dat is een ramp zeg.

Wel, als die bussen er bij Pasen niet zijn dan heeft hij wel een punt.

Ik vraag me af of Wilders ook zo gereageerd had als het een joodse feestdag betrof.

Terug
Naar boven