AndroidHealthClinic

Nieuws Wilders beschuldigt Amsterdam van discriminatie!

Ik vraag me af of Wilders ook zo gereageerd had als het een joodse feestdag betrof.
Waarschijnlijk niet, maar zo gaat het nu eenmaal altijd. Ook bij links maakt men dat onderscheid. Die zullen bijv. ook zwijgen als een kleine zelfstandige in vergelijking met een arbeider gediscrimineerd wordt. Het is nu eenmaal niet hun core business.

Waarschijnlijk niet, maar zo gaat het nu eenmaal altijd. Ook bij links maakt men dat onderscheid. Die zullen bijv. ook zwijgen als een kleine zelfstandige in vergelijking met een arbeider gediscrimineerd wordt. Het is nu eenmaal niet hun core business.

Mee eens. Maar dat is ook tot op zekere hoogte discriminatie.
Dat Widlers over discriminatie is neit enkel hypocriet maar ook totaal lachwekkend.
Tuurlijk heeft hij een punt, maar hij is neit de aangewezen persoon om een punt van discriminatie te maken. Zijn gehele partijprogramma is gebaseerd op discriminatie.

Of hij geeft de linkerzijde een koekje van eigen deeg, zo kan je het ook zien :D Ik vind in elk geval dat iedereen gewoon 100% gelijk behandeld dient te worden. Dus ook positieve discriminatie is discriminatie.

Of hij geeft de linkerzijde een koekje van eigen deeg, zo kan je het ook zien :D Ik vind in elk geval dat iedereen gewoon 100% gelijk behandeld dient te worden. Dus ook positieve discriminatie is discriminatie.

Niet per se links denk ik. Elke politieke stroming geeft een eigen voorkeursbehandeling. Elke politieke partij komt voor zijn doelgroep is. Bij een SP zijn dat bijvoorbeeld de arbeiders en bij de VVD zijn dat de kleine zelfstandigen. Dit zou je dan ook positieve discriminatie kunnen noemen.

Wat Wilders echter doet is er 1 bevolkingsgroep uithalen en die met alle macht de grond in proberen te stampen. Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld.

Niet per se links denk ik. Elke politieke stroming geeft een eigen voorkeursbehandeling. Elke politieke partij komt voor zijn doelgroep is. Bij een SP zijn dat bijvoorbeeld de arbeiders en bij de VVD zijn dat de kleine zelfstandigen. Dit zou je dan ook positieve discriminatie kunnen noemen.

Wat Wilders echter doet is er 1 bevolkingsgroep uithalen en die met alle macht de grond in proberen te stampen. Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Ja daar heb je uiteraard gelijk in.

1). Bussen zijn ingezet omdat er voor het eerst in de geschiedenis van een autovrije dag de verwachting was dat meer dan normaal mensen de dupe zouden worden van deze beperking. Dat dit nu toevallig het suikerfeest is is niet relevant...het had net zo goed kerstmis kunnen zijn of de intocht van sinterklaas.

2). Er is geen enkele sprake van discriminatie omdat ook niet moslims werden vervoerd met de bussen. Kortom...er was nergens voor zover ik heb ervaren een beleid dat je moest bewijzen dat je moslim was voordat je mee mocht met die bussen.

Er is alleen sprake van discriminatie als BEWUST sprake is van uitsluiting of onderscheid.
-- niemand werd buitengesloten of uitgesloten
-- er is alleen sprake van onderscheidt als op een christelijke, hindoeistische of joodse feestdag die valt op een autovrijedag GEEN bussen worden ingezet.

Dus Wilders klept uit zijn nek, verspilt tijd en dus belastinggeld om zichzelf weer eens te profileren op basis van ongeinformeerde lawaaimakerij. iedereen die probeert dit af te doen als discriminatie heeft geen idee waar ze het daadwerkelijk over hebben.

Dat gezegd hebbende:

De autovrijedag is een compleet onzinnig fenomeen.

* In leiden was laatst ook zo'n farce georganiseerd met een aantal redenen w.o. milieu / gezondheid.

Gevolg: Hele binnenstad afgesloten. Leuk en aardig maar dat betekende dus dat je om vanuit Leiden naar Oegstgeest te komen dus via de singel moest...die singel stond helemaal vast van al het verkeer....dus een flinke dertig minuten file waarin allemaal stationair draaiende auto's de omgeving staan te vergassen en waardoor de mensen die aan de singel wonen dus de hele dag in het lawaai en de stank en de giftige dampen zaten. Leuk voor de binnenstad...

En let wel...waar praten we over?...waar kwam 85% van al dat verkeer vandaan?? Juist ja...van die ene hoofdweg (Hooigracht) waar al dat verkeer normaal gewoon overheen rijdt was afgesloten...dat was dus de netto winst.

Weet jij 100% zeker of er bussen zouden ingezet zijn bij een ander (autochtoon) feest TPH?

Is dit ooit al gebeurd in het verleden voor autochtone feesten?

;)

Terug
Naar boven