AndroidHealthClinic

Wilders haalt uit naar Obama om moslimbeleid

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Wilders haalt uit naar Obama om moslimbeleid
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders waarschuwt voor de manier waarop de Amerikaanse president Barack Obama met de moslimwereld omgaat. Volgens het Tweede Kamerlid voert Obama op dit punt een gevaarlijk en onverantwoord beleid en sluit hij net als premier Jan Peter Balkenende de ogen voor de „grote problemen die de islamisering meebrengt”.

In een interview met de website NU.nl haalde Wilders zondag uit naar Obama. „Hij heeft iets van Chamberlain in zich. Iemand die niet goed ziet wie toch de vijand is en eerder daarmee zoete broodjes bakt, dan dat hij zegt: ik sta voor mijn en onze waarden en daar knok ik voor”, zei Wilders.
De Britse premier Neville Chamberlain sloot in 1938 het Verdrag van München in de hoop daarmee de wereldvrede te redden. Een groot deel van Tsjechoslowakije werd echter in feite overgeleverd aan Adolf Hitler. Een jaar later viel Duitsland Polen binnen, waarmee de Tweede Wereldoorlog begon.
Wilders erkent dat hij een stevige vergelijking maakt. „Maar het is een gevaarlijk beleid wat hij voert.” De voorman van de PVV noemt als voorbeeld de toespraak die Obama eerder dit jaar in Caïro hield. Daarin zei de president te streven naar een nieuwe relatie zonder wantrouwen en meningsverschillen tussen de Verenigde Staten en de circa 1,5 miljard moslims in de wereld. Wilders noemt het naïef om de islam op te hemelen en gelijk te stellen aan het vrije westen. „Dat is levensgevaarlijk, want daarmee zorg je ervoor dat mensen de ogen gaan sluiten”, stelde hij.
Mensen als Obama en Balkenende zijn volgens Wilders uit op „elkaars hand vasthouden en liedjes zingen onder de kerstboom, het hele jaar lang en de ogen sluiten voor de grote problemen die de islamisering meebrengt”.

bron: telegraaf

:roflol: te achterlijk voor woorden dit
Ga slapen wilders.

Wilders goes international. Met binnenkort de film: Wilders in Amerika.

Geweldig, nederland krijgt weer een fantastische reputatie bij amerika en de rest van de wereld door de uitspraken van deze idioot.

Daags deze onvernieuwende diplomatie is als beleg opdienen van een èènmaal ingeslagen beginvoorraad, de schimmels groeien er inmiddels zichtbaar op.

stome wilders altijd :S

Dit vind ik toch wel de mooiste:

„Dat is levensgevaarlijk, want daarmee zorg je ervoor dat mensen de ogen gaan sluiten”

Nee, met zijn betogen en uitspraken krijg je een goed beeld van de realiteit :eek:

Wilders against Peace...

Die is gwn helemaal paranoia geworden.

Wilders wilders wilders toch :roflol:

Wilders zag al spoken maar het begint nu trieste vormen aan te nemen. Obama doet een handreiking maar Wilders stelt die moslimlanden dus gelijk aan Nazi Duitsland. Vraag ik me alleen af welk moslimland momenteel een troepenmacht aan het opbouwen is om een invasie te starten. Maar waarschijnlijk meent Wilders dat de invasie reeds begonnen is en het Paard van Troje in Europa alleen nog een keer geopend moet worden. Mafketel leest teveel Bat Ye'or en Oriana Fallaci, totaal paranoide geworden.

Het begint inmiddelds meer te lijken om een ambitie om te boek staan als internationale profeet. Daar hebben we er al genoeg van gehad de afgelopen 2000 jaar.

Politieke consternatie proberen te wekken met de VS haar regerings administratie terwijl de belofte naar z'n achterban is, het reduceren van culturele diversiteit in wijken in Nederland.

Om deze manier krijgt Nederland een armzalig imago, en daar kom je zeer moelijk van af, kijk maar naar Belgie. Ondanks wij in Nederland goed op de hoogte zijn van de diepte van verhalen over de broeders in Vlaanderen, kampt Belgie hier toch ook met een negatief imago.

Even verder weg over de grens krijg je zoiets heel moelijk uit de hoofden van mensen als de simpele toon eenmaal internationaal is gezet.

Tja armzalig imago. Minstens 50% van de Amerikanen is denk ik geneigd Wilders serieus te nemen en vindt Nederland nog altijd een veel te links softdrug stimulerend landje. Laten we ook Ayaan Hirsi Ali niet vergeten die ook al een beetje het idee de wereld instuurde dat Nederland/ het Westen aan het islamiseren is.

Wilders slaat natuurlijk door, maar er is een heel kleine kern van waarheid in zijn betogen, en er zijn genoeg mensen die geneigd zijn om hem tenminste deels gelijk te geven.

Wilders is onderhand net zo gek als die kerel op onderstaand plaatje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, maar je denkt toch zeker niet T dat de VS ooit met hun beide benen van de grond loskomen?

De VS haar grondvesten zal echt niet afhangen van Democratisch of Republikeins beleid, op het moment dat nationale veiligheid echt onder druk zou komen te staan dan ben ik ervan overtuigd dat de Amerikanen over een opererend vangnet beschikken dat de reguliere authoriteit overneemt van het politieke instituut.

Deze handreiking is meer een bevestiging dat de VS een aantal foute beslissingen heeft gemaakt in de afgelopen 8 jaar.

Maar reken er echt niet op dat door Obama de VS en de Arabische wereld opeens vrienden worden. In plaats van uit verder uit elkaar groeien is het tempo daarvan nu wat afgeremd, en meer zie ik dan ook niet veranderen onder Obama eerlijk gezegd. En daar ben ik het mee eens.

Gelijk heeft wilders, obama is een softe president.

Mccain had beter president kunnen zijn.

Terug
Naar boven