AndroidHealthClinic

Breaking News Wilders(PVV) bijna grootste partij van Nederland !

Nog maar een oude poll 9 maanden eerder:

54 van de 122 Nederlanders op DBB die gestemd hebben zegt PVV te stemmen --> 44,3% (66 zetels)

geloof geen **** van die peilingen, maar ik zou het wel geweldig vinden als het nog ook gebeurde ook. Niet dat ik Wilders zo'n baas vind, maar puur om de reacties van moslims en hun knuffelaars te zien :roflol: --> :eek::mad:

Nederland als outcast in Europa, het Oostenrijk van Haider was er niks bij.

Wilders heeft sinds zijn PVV-tijd nog nooit getoond dat hij een fatsoenlijke discussie aan kan. In de politiek bereik je in ieder geval weinig als je maar overal tegenaan gaat schoppen.

Met een dergelijke uitslag gijzelft hij de democratie in Nederland. Hij zal weinig tot geen concessies willen doen en brengt aldus andere partijen tot een zwakke regering, anders herverkiezingen en uiteindelijk zakken we af tot een Belgische situatie... :D

Nogmaals, mij hoor je niet zeggen dat DBB net een Stormfront is, ook niet dat men hier overwegend extreem rechts is, ik verwees enkel en alleen naar de uitslag van deze poll.
Met een dergelijke uitslag gijzelft hij de democratie in Nederland. Hij zal weinig tot geen concessies willen doen en brengt aldus andere partijen tot een zwakke regering, anders herverkiezingen en uiteindelijk zakken we af tot een Belgische situatie... :D
Tjah, Wilders is ook vaak een proteststem... de mensen die er op stemmen hoeven niet het profiel te hebben dat men vaak in gedachten heeft.

Men hoeft niet verbaast te zijn van de groei van PVV, ik heb dit steeds voorspelt. De andere partijen en het gerecht in Nederland doen er alles aan om Wilders in de aandacht te brengen en duwen hem zo in de slachtofferrol. Maar dat hebben ze nog steeds niet door helaas.

Als men zo voort gaat zal de PVV alleen groter worden tot men er niet meer kan naast kijken bij de coalitievorming. Hetzelfde gebeurde bij het Vlaams Belang, het cordon heeft van België een ondemocratisch land gemaakt. Zal hetzelfde gebeuren met Nederland? Dat is de vraag.

Ipv met dat probleem te worstelen had men preventief moeten optreden en naar de burger moeten luisteren na het hele Pim tijdperk. Maar wat heeft men gedaan? Gewoon de criminaliteit laten toenemen, slap blijven straffen, religie voorrang geven op alles... De politiek en de linkse clubjes hebben Wilders/PVV groot gemaakt. Inclusief Groot-Brittanië.

Denk dat PVDA/VVD/CDA wel een monsterverbond sluiten maar die hebben waarschijnlijk niet eens voldoende zetels. Dan heb je dus D66 ook nog nodig. Zulke verbonden lukte in de jaren 50 nog wel maar zie ik nu echt niet meer werken. Een coalitie van 3 partijen lijkt me de max.

Ipv met dat probleem te worstelen had men preventief moeten optreden en naar de burger moeten luisteren na het hele Pim tijdperk. Maar wat heeft men gedaan? Gewoon de criminaliteit laten toenemen, slap blijven straffen, religie voorrang geven op alles... De politiek en de linkse clubjes hebben Wilders/PVV groot gemaakt. Inclusief Groot-Brittanië.

- Sinds Fortuyn is de criminaliteit bijna jaar na jaar gedaald
- De Nederlandse strafmaten zijn al jaren stijgende en inmiddels wordt hier het bijna het strengst gestraft van alle landen in West-Europa
- Religie die voorrang krijgt ligt mede aan de terugkomst van confessionele partijen in de regering maar daarbij is dan vooral de christelijke invloed erg groot

Fortuyn of Wilders, eigenlijk van hetzelfde laken een pak en stemmers trekken die behoren bij de zwevende kiezers. Die kiezers stemmen normaal gesproken op partijen waar ze het amper mee eens zijn en bij het minste geringste springen ze naar een nieuwe (hype)-partij. Ook duidelijk aan de opkomst en ondergang van Verdonk in de peilingen.

Als ik me niet vergis is de criminaliteit in haar algemeenheid gedaald, maar specifiek gesproken, die op de straat niet. Laat nu juist het gevoel van onveiligheid bepaald worden door wat er op straat gebeurd. Dat is wat de mensen zien en merken. Dat is wat men te weinig aanpakt. Denk maar aan de jongeren die bussen terroriseren waardoor die niet meer door bepaalde wijken kunnen. Plaatsen waar politie gewoon niet meer kan of durft te komen.

Sommige straffen zijn nog steeds onvoldoende zwaar. Taakstraffen of zelfs vrijlatingen bij geweld op straat vind ik niet voldoende.

Tja toch is de PvdA geen religieuze partij, maar kritisch tegenover bepaalde zaken mbt de islam hoor je ze niet of te weinig.

Zal een ramp voor ons land zijn als deze Zionist, die namens de Israelische gemeenschap spreekt, z'n paranoide beleid in Nederland wilt invoeren.

Dat Geert geintrigreerd is geraakt door de blauwe hexagram op het witte doek is tot daar aan toe, maar Israelische denkwijzes om een paar ongepaste Islamitische straatjongeren aan te pakken wil ik niet in Nederland hebben. Dan zorg je maar voor je huisvesting bij dat Joodse kroost die zich graag tegen de borst kloppen met nationale vlag op de schouders. Maar niet in het Nederland waar oranje de kleur van een gematigde identiteit symboliseerd. De zon is er voor iedereen.

Door de jaren heb ik een verschrikkelijke afkeer ontwikkeld voor dat Joodse en Islamitische gedachtengoed. Het is een versus verhaal waarbij beide volkeren, op wat voor manier dan ook, altijd weer de grens weten over te steken met hun onmenselijke varkenscaravaan.

En die domme standvastigheid houden over steden, locaties en zogenoemde heiligdommen.

Wees je bewust dat Geert een Jood tot in z'n genen is. Als je je tong in de kont steekt van de Joodse gemeenschap, wordt je met open armen ontvangen in hun familie en lijk je in weelde te leven. Is precies wat Geert is overkomen.

Al is dat tuig een stukje verder in het Oosten van een nog lagere graad.

Nederland is Nederland zolang het losjes blijft en men met een dergelijke anarchie leeft vanwege onze briljante handelstraditie eeuwenlang. Dat gooien we niet in de uitverkoopt omdat het de Joden gelukt is om èèn man verkleed erop uit te sturen om een parlement met de neus in de richting van Jerusalem te laten kijken.

Zal een ramp voor ons land zijn als deze Zionist, die namens de Israelische gemeenschap spreekt, z'n paranoide beleid in Nederland wilt invoeren.

Dat Geert geintrigreerd is geraakt door de blauwe hexagram op het witte doek is tot daar aan toe, maar Israelische denkwijzes om een paar ongepaste Islamitische straatjongeren aan te pakken wil ik niet in Nederland hebben. Dan zorg je maar voor je huisvesting bij dat Joodse kroost die zich graag tegen de borst kloppen met nationale vlag op de schouders. Maar niet in het Nederland waar oranje de kleur van een gematigde identiteit symboliseerd. De zon is er voor iedereen.

Door de jaren heb ik een verschrikkelijke afkeer ontwikkeld voor dat Joodse en Islamitische gedachtengoed. Het is een versus verhaal waarbij beide volkeren, op wat voor manier dan ook, altijd weer de grens weten over te steken met hun onmenselijke varkenscaravaan.

En die domme standvastigheid houden over steden, locaties en zogenoemde heiligdommen.

Wees je bewust dat Geert een Jood tot in z'n genen is. Als je je tong in de kont steekt van de Joodse gemeenschap, wordt je met open armen ontvangen in hun familie en lijk je in weelde te leven. Is precies wat Geert is overkomen.

Al is dat tuig een stukje verder in het Oosten van een nog lagere graad.

Nederland is Nederland zolang het losjes blijft en men met een dergelijke anarchie leeft vanwege onze briljante handelstraditie eeuwenlang. Dat gooien we niet in de uitverkoopt omdat het de Joden gelukt is om èèn man verkleed erop uit te sturen om een parlement met de neus in de richting van Jerusalem te laten kijken.

1 woord .. RESPECT!

Good old days, langzaam wat zetels erbij, tot 2011 waarbij ze de meeste stemmen binnen hebben.

Wat gebeuren moet gebeurd wel, of het volk het nou wilt of niet.

Good old days, langzaam wat zetels erbij, tot 2011 waarbij ze de meeste stemmen binnen hebben.

Wat gebeuren moet gebeurd wel, of het volk het nou wilt of niet.
Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken? Zelfde verhaal in België.

Alleen Zweden en Italië slagen er in Europa blijkbaar in om rechts in de regering te krijgen.

Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken? Zelfde verhaal in België.

Alleen Zweden en Italië slagen er in Europa blijkbaar in om rechts in de regering te krijgen.

:D

Alles komt goed, alleen het kan even duren.

25 zetels zou erg mooi zijn, zou erg trots zijn.

Dat maakt PVV de snelst groeiende partij ooit volgens mij.

Laat de crisis nog maar even doorlopen, en de linkse partijen alles nog duurder en duurder maken, gooi het geld maar naar linkse hobby's als EU landen en ontwikkelingslanden, nutteloze projecten voor islamieten...

Doorgaan zo links ! jullie zijn goed bezig :roflol:

Onze nederlanders leveren hun zuurverdiende centjes wel in, zo gek zijn we wel.

p
e
i
l
i
n
g

mij is niets gevraagd

Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken?

In Belgie heeft Vlaams Belang gewoon een punt omdat het een geheel land is dat verdeeldheid kent. Bovendien zijn de economische gevolgen rampzalig en kunnen direct aantoonbaar benoemd worden.

Hier in Nederland is iets meer dan 5 procent Moslim waartoe Nederland geen exclusieve wettelijke verplichtingen heeft zoals Vlamingen dat wel naar Walen hebben. En dat betreur ik ook zeer.

Je ziet ook dat Wilders broodkruimels benoemd in de Kamer over gedrag van straatjochies. Dat is hele andere koek dan de Winter die een betoog kan houden over het land dat splijting kent op de begroting en het Bruto Nationaal Product.

Wilders kan zoiets grootschaligs niet benoemen omdat het helemaal niet speelt in Nederland. Integratie problemen kennen wij op kleine schaal. Alleen de incidenten opzich zijn fel en woeden voort met vèèl emotie. Die emotie weet Wilders goed om te zetten om het te laten lijken als iets wat van grote omvang is. Maar feite in het hevige intensiteit op een heel klein oppervlak.

Een kenmerkende Israelische wijze om een 'vrijbrief' in handen te krijgen voor eigen belangen.

Verdiep je eens in de vertakkingen van de VVD en de PVV en kijk dan nog eens hoe groot het verschil wel niet is. Dan is er helemaal geen sprake van uitsluiting maar ligt het er gewoon dik bovenop waarom men zich krachtig distantieerd van Wilders.

De VVD is een partij die een scherp snijdend beleid wilt voeren om de moderniteit en economische ontwikkeling in algehele zin z'n grondslag te geven. Ze orienteren zich breed met een internationale visie in elke richting. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar ze willen iets met Nederland.

Ze houden zich met veel meer bezig dan de kleine vreemdelingen incidenten waar de gewone man in de volksbuurt graag sensatie uitput en van zich kan laten horen omdat z'n egotje in zo'n kwestie de vrije loop krijgt.

Wilders heeft in Nederland weinig te zoeken.

Geert ziet het liefst 8 miljoen rechtse en 8 miljoen linkse in Nederland. Een ieder die het Jodendom in zich heeft, heeft als vader het conflict, en als moeder nationalisme.

Terug
Naar boven