Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals, mij hoor je niet zeggen dat DBB net een Stormfront is, ook niet dat men hier overwegend extreem rechts is, ik verwees enkel en alleen naar de uitslag van deze poll.
Tjah, Wilders is ook vaak een proteststem... de mensen die er op stemmen hoeven niet het profiel te hebben dat men vaak in gedachten heeft.Met een dergelijke uitslag gijzelft hij de democratie in Nederland. Hij zal weinig tot geen concessies willen doen en brengt aldus andere partijen tot een zwakke regering, anders herverkiezingen en uiteindelijk zakken we af tot een Belgische situatie...![]()
Ipv met dat probleem te worstelen had men preventief moeten optreden en naar de burger moeten luisteren na het hele Pim tijdperk. Maar wat heeft men gedaan? Gewoon de criminaliteit laten toenemen, slap blijven straffen, religie voorrang geven op alles... De politiek en de linkse clubjes hebben Wilders/PVV groot gemaakt. Inclusief Groot-Brittanië.
Zal een ramp voor ons land zijn als deze Zionist, die namens de Israelische gemeenschap spreekt, z'n paranoide beleid in Nederland wilt invoeren.
Dat Geert geintrigreerd is geraakt door de blauwe hexagram op het witte doek is tot daar aan toe, maar Israelische denkwijzes om een paar ongepaste Islamitische straatjongeren aan te pakken wil ik niet in Nederland hebben. Dan zorg je maar voor je huisvesting bij dat Joodse kroost die zich graag tegen de borst kloppen met nationale vlag op de schouders. Maar niet in het Nederland waar oranje de kleur van een gematigde identiteit symboliseerd. De zon is er voor iedereen.
Door de jaren heb ik een verschrikkelijke afkeer ontwikkeld voor dat Joodse en Islamitische gedachtengoed. Het is een versus verhaal waarbij beide volkeren, op wat voor manier dan ook, altijd weer de grens weten over te steken met hun onmenselijke varkenscaravaan.
En die domme standvastigheid houden over steden, locaties en zogenoemde heiligdommen.
Wees je bewust dat Geert een Jood tot in z'n genen is. Als je je tong in de kont steekt van de Joodse gemeenschap, wordt je met open armen ontvangen in hun familie en lijk je in weelde te leven. Is precies wat Geert is overkomen.
Al is dat tuig een stukje verder in het Oosten van een nog lagere graad.
Nederland is Nederland zolang het losjes blijft en men met een dergelijke anarchie leeft vanwege onze briljante handelstraditie eeuwenlang. Dat gooien we niet in de uitverkoopt omdat het de Joden gelukt is om èèn man verkleed erop uit te sturen om een parlement met de neus in de richting van Jerusalem te laten kijken.
Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken? Zelfde verhaal in België.Good old days, langzaam wat zetels erbij, tot 2011 waarbij ze de meeste stemmen binnen hebben.
Wat gebeuren moet gebeurd wel, of het volk het nou wilt of niet.
Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken? Zelfde verhaal in België.
Alleen Zweden en Italië slagen er in Europa blijkbaar in om rechts in de regering te krijgen.

Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet.
Nee ik bedoelde ook het volk dat op Wilders stemt.25 (zeer ruim en onwaarschijnlijk) /150 =! het volk
ben benieuwd.

Is dat niet net het probleem? Dat het volk het wel wilt, maar de andere politieke partijen niet. Met wie denkt Wilders samen te kunnen werken?