Fitness Seller

Breaking News Wilders sleept staat voor de rechter!

• Topic Starter Topic Starter
Wat nog veel erger is dat je er in de media practisch niks over hoort. Ik ben iemand die graag op onderzoek uitgaat als ik iets niet snap/wil weten, zodoende kwam ik dit tegen. Maar ik denk dat 90% van de mensen geen flauw benul heeft wat het inhoud.

Daarom hoop ik ook dat het proces met Wilders en Moszkowicz een spektakel word.
Als het er komt, zou me niks verbazen als het geseponeerd word.
Mocht het er komen, heb ik wel alle vertrouwen in Wilders. (liever Fortuyn maja...)

Wat nog veel erger is dat je er in de media practisch niks over hoort. Ik ben iemand die graag op onderzoek uitgaat als ik iets niet snap/wil weten, zodoende kwam ik dit tegen. Maar ik denk dat 90% van de mensen geen flauw benul heeft wat het inhoud.

Het EU-project is dan ook een geleidelijk proces waarbij de macht steeds verder gecentraliseerd wordt en dus uit eigen land verdwijnt. De meerderheid van wetten wordt nu al bepaald in het Europees Parlement. Het staat ver weg van de burger, en het is weinig democratisch. Barroso en Van Rompuy zijn bijv. niet door de burgers verkozen, Barroso is via een geheime stemming van het EP commissievoorzitter geworden. Dat is de machtigste functie binnen de EU en hij bepaald de toekomst van elke Europeaan...

Dat het niet in de media komt is ook een zwak punt en is een gevolg van het feit dat de EU te ver weg ligt van de nationale politiek en dus minder in de aandacht komt. Dit is uiteraard ook gevaarlijk gezien de publieke opinie zo compleet uitgesloten wordt.

Wie toch kritiek durft te uiten in de media wordt afgebeeld als een paria en idioot. En het volk slikt dit omdat het niet beter weet.

De EU zou alleen als doel mogen hebben om de handel tussen Europese landen makkelijker te maken, met respect voor de wil van de kiezer in die landen, maar zoals altijd met politici was dat niet genoeg en dus moest de EU steeds meer macht krijgen. De gevolgen van dit gefaalde project beginnen nu steeds duidelijker te worden en wanneer de EU uit elkaar zal dreigen te vallen zal je het ware gelaat van dit monster zien.

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Farage, Wilders en anderen gaan helemaal krijgen als de boel straks finaal in elkaar stort.

Beurzen vrezen Griekse besmetting
De Europese beurzen zetten donderdag de daling voort. De vrees voor de onzekere impact van een eventueel vertrek van Griekenland uit de eurozone op grote landen als Spanje en Italië hield de markten in zijn greep.

http://www.rtl.nl/components/actuee...conomie/beurzen-vrezen-griekse-besmetting.xml

In Spanje is de keldergang al begonnen..

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/wijn_en_tapas_la_la_la_la_la.html

Jan Kees wil dit zeker ook gaan redden? En we krijgen alles terug, met rente! :roflol:

...

Laatst bewerkt:
Ben er ook bang voor..
Het hele kapitalistische systeem wordt gewoon gigantisch de kop om gedraaid door die halve communisten Brussel, eigen schulden opkopen, arme landen 'redden' waar welvarende landen voor kunnen betalen..

In een vrije markt moeten om de zoveel tijd dingen omvallen, anders werkt het niet. Een crisis moet je aanpakken door het systeem/banken om te laten vallen en daarna de economie weer op te pakken. Nu gaat het andersom, we redden banken en maken de economie kapot.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 23:22 ----------

ook een mooi geschreven stuk van Ewald Engelen, ook EU scepticus

http://www.ftm.nl/followleader/mijn-dochter.aspx

...

Laatst bewerkt:
Ik begrijp hieruit dat we aan de vooravond van WOIII staan?

@Rusty
Het lijkt er wel op, aan de manier waarop referenda worden genegeerd, Nederland stemde toch ook tegen Europese Grondwet/Lissabon?
En aan de manier waarop de eurofiele partijen in Nederland proberen het ESM er door te drukken, moet je nou eens lezen wat het kan met ons (pensioen) geld

Art. 9.3 De ESM leden beloven elke kapitaal-aanvraag onherroepelijk en onvoorwaardelijk te betalen binnen 7 dagen.
Art. 10.1 De Raad van Bestuur kan besluiten om het kapitaal te wijzigen en artikel 8 dienovereenkomstig aan te passen.
Art. 27 De ESM heeft volledige rechtsbevoegdheid als partij in juridische procedures, maar de ESM zelf, haar eigendom, financiële middelen en activa genieten juridische immuniteit

...

Laatst bewerkt:
Heb niet de hele discussies gevolgd maar dat filmpje over de ESM shockt me behoorlijk. Al is het alleen al het feit hoe vaak het woord "immuniteit" voorkomt. In mijn ogen behoord niemand dit te hebben in een democratisch land. Als je iets doet dat stafbaar is hoor je ervoor vervolgd te kunnen worden. Al helemaal als je zelf diegene bent die wel over andere mag oordelen of ze goed of slecht handelen en hierin eventueel kan/mag optreden.

...

Laatst bewerkt:
De ironie, de man die eerst met Hitler werd vergeleken, de man die Nederland in een dictatuur zou gaan veranderen, de zogenaamde fascist, Wilders, is nu een van de weinigen die de democratie een hand toereikt, en Nederlandse deelname aan het ESM een halt probeert toe te roepen.

Een van de weinigen die nog vecht voor de democratie. Ik hoop wat de uitkomst ook wordt van het proces als ie al ontvankelijk wordt verklaard, dat er in ieder geval aandacht gevestigd wordt voor de zaak (wat waarschijnlijk ook Geert's doel is)
Het is toch belachelijk dat voor zoiets kwalijks nauwelijks aandacht is? Weet zeker dat meer dan 3/4 van de Nl'se bevolking geeneens weet wat het inhoudt.

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 00:17 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=1GaH2MqXfxM

nogmaals in het Nederlands ondertiteld

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Dagelijkse Standaard, follow the money en andere blogs/nieuws/opinesites ook wel een beetje. Maar in de mainstream media nauwelijks idd.

Schokkend!
Niet alleen dat dit gebeurd, maar dat er zoveel partijen in meegaan en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

EricR,

Heb je je al ingeschreven voor dat lesje staatsinrichting?

Wat bazel je nou weer? Leg mij eens uit wat dat hyperige filmpje te maken heeft met staatsinrichting?

Terug
Naar boven