- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bazel je nou weer? Leg mij eens uit wat dat hyperige filmpje te maken heeft met staatsinrichting?
Tja, ik had al verwacht dat deze reactie véél eerder zou komen.
Maar leg uit Eric... Waarom vind jij het "hyperig?"
Deze reactie wekt niet de indruk dat je het filmpje überhaupt heb gekeken? Het is een repost van een Duits filmpje, met een Engelse voiceover. Hetzelfde filmpje staat 30x op youtube, en iedereen kan natuurlijk z'n eigen titel er aan geven.
Neemt niet weg dat als het ESM werkelijk aangenomen wordt dat het wel degelijk een "dictatorship" is. Je mag van mij best je mening hebben maar je hebt de feiten niet eens bekeken?
Oke als je de artikelen uit het filmpje niet gelooft, lees het nog even na in het verdrag zelf:
http://www.european-council.europa.eu/media/582895/10-tesm2.nl12.pdf
Wat bazel je nou weer? Leg mij eens uit wat dat hyperige filmpje te maken heeft met staatsinrichting?
De titel zegt al genoeg, 'dictatorship'.
Maar goed misschien kunnen we maar beter de EU opheffen als er voor iedere belangrijke maatregel eerst het volk dient te worden geraadpleegd. Dat gaat in ieder geval niet werken bij crisismaatregelen.
En nu maar wachten op de reactie als je niet faliekant tegen het ESM je een fervente Eurofiel moet zijn. Same old, same old.
We hadden het toch over of een demissionair kabinet zulke grote beslissingen hoort te nemen of ben je dat nu al weer vergeten?
En dan beweren dat dit soort zaken niet controversieel zijn, is goed met je.
Oh nu weer de EU opheffen omdat je je gelijk niet krijgt?
Wees niet zo kortizichtig door enkel op een titel af te gaan.
De overheden zijn degene die er zo'n puinhoop van gemaakt hebben en die wil jij nog eens vrij spel geven ook, daar mag het volk zich dan niet over uitspreken...
Ik ben trouwens verbaast dat jij (EricR) nog zo veel vertrouwen hebt in de dames en heren politici.
Ik heb eerlijk gezegd in beiden weinig vertrouwen, maar 'het volk' is slechts onwetend, veel politici zijn onwetend én uit op macht over anderen. Dat laatste is wat mij betreft een veel gevaarlijkere mix, en de geschiedenis heeft dat al meer dan eens bewezen.