AndroidHealthClinic

Breaking News Wilders sleept staat voor de rechter!

...

Laatst bewerkt:
@EricR: betoog was niet tegen jou gericht maar blijkbaar zit er wel waarheid in anders had je ook niet zo gereageerd. Neem het mee als tip voor de toekomst.

. Als je ertegen bent ben je opeens een conspiracy theorist, populist, nationalist en weet ik wat..

@Vito:
Ik heb me al lange tijd verdiept in dat soort onderwerpen.. Films gekeken van Alex Jones over de Bilderberg-groep, de NWO, de Illuminati en 9/11. Ben ook behoorlijk gek op geschiedenis - als hobby. Maar ik praat er om de reden die jij aangeeft eigenlijk nooit met mensen over, ze lachen je gewoon uit, ook al kom je met feiten aan.
Dat is precies wat er nu gebeurd met het ESM verhaal.

Als Alex Jones, Bilderberg, NWO, Illumaniti en 9/11 in 1 zin voorbij komen is het ook niet zo vreemd als straks de term complot theorist een keer voorbij komt natuurlijk. Shit just hit the fan.

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 18:34 ----------

@EricR: betoog was niet tegen jou gericht maar blijkbaar zit er wel waarheid in anders had je ook niet zo gereageerd. Neem het mee als tip voor de toekomst.

Ben al op weg naar de Waalsdorpervlakte om greppels te graven.

Zo, een semi-godwin? Blijkbaar hebben sommige mensen er geen moeite mee om 40 000 000 000 euro over te maken aan ? die vervolgens ? gaat doen met het geld en daarna nog ? extra over maken zodat ze er ? mee kunnen doen. Zoveel vertrouwen heb ik niet in politci

Zo, een semi-godwin? Blijkbaar hebben sommige mensen er geen moeite mee om 40 000 000 000 euro over te maken aan ? die vervolgens ? gaat doen met het geld en daarna nog ? extra over maken zodat ze er ? mee kunnen doen. Zoveel vertrouwen heb ik niet in politci

Een semi Godwin? Jij stelt toch voor om politici aan te klagen wegens hoogverraad en ze levenslang te geven? Doe het dan gelijk goed als je toch alle nuance verloren bent.

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Jammer dat alleen Wilders actie onderneemt tegen deze dictatuur. SP is ook tegen maar houdt zich op de achtergrond

...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben ook zeer benieuwd hoe het ESM een regering wil vervangen. Wat nou als die regering zegt, zoek het lekker uit, wij blijven zitten? Word ons land dan binnen gevallen?
Dat gaat goed komen, met die uitgedunde krijgsmacht van ons.

Door dingen te boycotten, druk uitoefenen.
Maak je daar maar geen zorgen om, dat ESM zal echt wel hun zinnetje kunnen doordrammen.

...

Laatst bewerkt:
We gaan het zien.

...

Laatst bewerkt:
Ik begin die Geert steeds meer te mogen.

Toch vind ik het ergens jammer dat het Wilders is die hiermee in de media komt. Daardoor raakt de boodschap vervuilt, want teveel mensen nemen hem niet serieus genoeg, of vinden hem te extreem. Als hij dan terecht over een belangrijk onderwerp praat is het niet politiek correct om hem daarin publiekelijk te steunen, en zo wordt het uiteindelijk niet echt ernstig besproken, en denkt de publieke opinie dat Wilders gewoon wat overdrijft. Ondertussen doet de rest van de politiek dus niets, en glijdt het hele land steeds verder weg in het EU-moeras.

• Topic Starter Topic Starter
Toch vind ik het ergens jammer dat het Wilders is die hiermee in de media komt. Daardoor raakt de boodschap vervuilt, want teveel mensen nemen hem niet serieus genoeg, of vinden hem te extreem. Als hij dan terecht over een belangrijk onderwerp praat is het niet politiek correct om hem daarin publiekelijk te steunen, en zo wordt het uiteindelijk niet echt ernstig besproken, en denkt de publieke opinie dat Wilders gewoon wat overdrijft. Ondertussen doet de rest van de politiek dus niets, en glijdt het hele land steeds verder weg in het EU-moeras.

Zijn manier van praten ook, alsof die wat ingestudeerde zinnentjes opdreunt.
Hopelijk word het door andere opgepakt, Bram Moskovisch komt natuurlijk ook zat in media.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven