AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Als ik jou was zou ik Spiertje16 eens een PB sturen. Ik weet in elk geval dat jullie genoeg te bespreken hebben tijdens het trainen. :D
Sterker Spiertje staat in mijn msn lijst, goede gast op zicht hoor.:D
Wooow... pittige lady

En in Den Haag, TB Den Haag is de enige die ik daar ken. Is redelijke goed Gym, maar verder niet zo bijzonder vind ik.
Ze heeft er zelf een op het oog niet in een grote stad maar er in de buurt die kennelijk toch nog wat goede echters af heeft geleverd.

Te denken dat ik me volgende week kaal wou gaan scheren, kdurf al bijna niet meer, eerst ff wat meer massa kweken. :D

denk je?

of je bent een ruziemaker of je bent er geen

Jij hebt echt het IQ van een aardappel he?

Als ze op zoek zijn en jij past in het profiel dan maakt het geen fl**ker uit. Maar aan al jouw andere posts te lezen snap je dat niet.........

Wat dacht je van wat minder G, Bouwens?

En meteen de drugs er bij betrekken.

Wat dacht je van wat minder G, Bouwens?

Nog minder :( 1x per dag vind ik te weinig Marky.....

Serieus : die kolerelijers pakken ook vaak genoeg onschuldige mensen Marky maar jij als über links mensch denkt daar natuurlijk anders over........

denk je?

of je bent een ruziemaker of je bent er geen

Uhm... ik herinner me jou toch zeker wel als een ruziemaker! (wilde jij toen niet met de auto een ander lid bezoeken ? :P)

Ik blijf er gewoon bij dat je niet alles in de hand hebt. Als jij daar toevallig had gezeten met je bomber + kale kop en die gasten hadden zin om jou met de hele groep te pakken, dan had geen enkel argument van jouw kant geholpen om het te voorkomen.

Klopt ze pakken iedereen zolang ze met minimaal drie keer zoveel zijn. Vroeger toen ik op mijn skate board rondreed gebeurde dit maandelijks. Totdat we er achter kwamen dat je met een deck een machtig wapen had. Toen we met zn drien 15 man tegen ons over hadden staan hebben we een mocromongool goed bewerkt.
Jammer dat hier geen tegen antwoord op komt, er moet gewoon een keer een groep, al dan niet skinheads, dit soort mufties het ziekenhuis inslaan.

Laatst bewerkt:
Klopt ze pakken iedereen zolang ze met minimaal drie keer zoveel zijn. Vroeger toen ik op mijn skate board rondreed gebeurde dit maandelijks. Totdat we er achter kwamen dat je met een deck een machtig wapen had. Toen we met zn drien 15 man tegen ons over hadden staan hebben we een mocromongool goed bewerkt.
Jammer dat hier geen tegen antwoord op komt, er moet gewoon een keer en groep, al dan niet skinheads, dit soort mufties het ziekenhuis inslaan.
Leren die etters het eens af, fight fire with fire, terroriseren die hap.

:P wauw ik ga een nep bom gordel maken :D en als ze dan willen matten :P zeg ik
"wow wow wow boys look at this" en daar gaan ze kai kai kai :D moehaaaa

Uhm... ik herinner me jou toch zeker wel als een ruziemaker! (wilde jij toen niet met de auto een ander lid bezoeken ? :P)

Ik blijf er gewoon bij dat je niet alles in de hand hebt. Als jij daar toevallig had gezeten met je bomber + kale kop en die gasten hadden zin om jou met de hele groep te pakken, dan had geen enkel argument van jouw kant geholpen om het te voorkomen.

oh ik heb wel al ruzie gehad
dat je dat nog weet...ik was het zelfs al vergeten, maar ik ben er niet op uit

ik heb mss alles tesamen 4 keer gevochten in de 30 jaar dat ik hier loop te kloten

en ben 4 jaar portier geweest dus zo een vechtjas zal ik wel niet zijn;)

oh ik heb wel al ruzie gehad
dat je dat nog weet...ik was het zelfs al vergeten, maar ik ben er niet op uit

ik heb mss alles tesamen 4 keer gevochten in de 30 jaar dat ik hier loop te kloten

en ben 4 jaar portier geweest dus zo een vechtjas zal ik wel niet zijn;)

Maar dan nog geldt mijn argument nog steeds. Als een groepje puur uit is op ruzie dan kun je lullen als brugman, het zal waarschijnlijk weinig helpen.

Maar dan nog geldt mijn argument nog steeds. Als een groepje puur uit is op ruzie dan kun je lullen als brugman, het zal waarschijnlijk weinig helpen.

dan heb je nog het feit dat 1.90m met 100kg aan tattoos en piercings mensen 2 keer doet nadenken

nah hebben we beiden gelijk ;)

Terug
Naar boven