Fitness Seller

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

lees maar eens wat er onderaan in mijn handtekening staat!
:D

ik kan ALLES, in HEM die mij de KRACHT geeft!
(Amen)
;)

btw: vroeger vechten op straat geleerd...........ik KAN heel gemeen zijn, weet je?
:lol:

Krabben en haren trekken kan tegenwoordig echt niet meer klus. ;)

Van mij mogen er 100 verschillende stromingen zijn. En het kenmerk is dat ze rascistisch zijn. De een misschien meer dan de andere. Maar iedereen die zich zo kleed weet wat hij represent. En als je dan 's avonds in de trein tussen Rotterdam en Den Haag gaat zitten, weet je dat je niet alleen boertjes tegenkomt. En dan moet je niet ineens slachtoffer gaan spelen.

En tsjaa.. over jou persoonlijke relatie met mensen van een andere afkomst dan de jouwe kan ik weinig zeggen. En als je een mes in je fl**ker heb gehad, vind ik dat erg voor je. Maar ik ben van niemand onder de indruk en als je zulke stoere taal uitslaat dat je elke allochten wel even het ziekenhuis in wil slaan, dan nodig je ik je graag uit. Als je interesse heb gebruik de PM maar.
Nou als je vaker in die trein zit op zondag avond kun je me wel eens tegen komen. Luister maar naar de skrewdriver muziek die uit een laptop galmt. Heb daar nog nooit iemand in die trein gezien die het lef had er iets van te zeggen of een opmerking te maken tegen me.

Rotterdam Venlo gaat ook door den Haag toch, of sla ik een flater hier? ???

Nou als je vaker in die trein zit op zondag avond kun je me wel eens tegen komen. Luister maar naar de skrewdriver muziek die uit een laptop galmt. Heb daar nog nooit iemand in die trein gezien die het lef had er iets van te zeggen of een opmerking te maken tegen me.

ik zeg er idd niks van wanneer je in de trein zit................ik neem gewoon je laptop mee!
:p

zucht

waarom ook altijd die bendetjes?

waarom gaan 2 mensen niet naar elkaar toe van"hey je smoel staat mij niet aan..."
klein relletje en achteraf samen pinten pakken "hey jij slaat best hard" "ja? jij hebt wel een harde kop"

maar nee...nu gaan ze naar hun maatjes om mee te gaan "en we pakken gelijk zen broer eens aan ook"
lol

i miss the good old days
Do you remember in the summer, back in 1987....

Hoe had dat moeten gebeuren dan? Den Haag ligt 20 Km westelijker en als je naar Venlo gaat vanaf Rotterdam reis je naar het zuid-oosten.
K*t, sla een flater.:D

21:19 Venlo
21:23 Blerick
21:30 Horst-Sevenum
21:42 Deurne
21:49 Helmond
22:02 Eindhoven
22:25 Tilburg
22:39 Breda
22:59 Dordrecht
23:12 Rotterdam Centraal

Hey, als de conducteur me alleen maar zegt hem uit te doen als mensen zeggen dat ze er last van hebben...

Ow?? En de conducteur past ook nog eens de regels aan? Je moet maar ff direct links of rechts van je kijken als je instapt daar plakken stickers in de trein die zeggen dat het niet mag!

Ow?? En de conducteur past ook nog eens de regels aan? Je moet maar ff direct links of rechts van je kijken als je instapt daar plakken stickers in de trein die zeggen dat het niet mag!
Staat dat je geen overlast mag veroorzaken.

Vraag vaker aan mensen die er zitten of ze er last van hebben, vooral de oudere van dagen of gezinnen op een uitstapje. Meest gehoorde reactie is "ik dacht al dat het de radio was die ze in de trein aan hadden, maar ik/we hebben er geen last van hoor".

Staat dat je geen overlast mag veroorzaken.

Vraag vaker aan mensen die er zitten of ze er last van hebben, vooral de oudere van dagen of gezinnen op een uitstapje. Meest gehoorde reactie is "ik dacht al dat het de radio was die ze in de trein aan hadden, maar ik/we hebben er geen last van hoor".

ze durven je gewoon niet aan te spreken, bang voor een pak slaag!
:D:D:D

Aah, jammer donderdag, vrijdag en zaterdag avond naar me werk. Maar die treinen zijn vrij lang he:D
Trouwens, jij zocht toch een nieuwe gym in de regio Den Haag - Rotterdam. Heb je er al één gevonden?

dat is het hem nu net

ik sta vol tekeningetjes me kop zit vol ijzer kben kaal en kleed me als een doorsnee skin

maar ik ben vriendelijk tegen iedereen;)

als allochtonen mij erover aanspreken dat ik skin zou zijn maak ik hier een grapje over en ik heb nog NOOIT iemand tegen gekomen die hierover ruzie maakte

je bent wat je bent en je oogst wat je zaait

Net alsof je dat allemaal zelf in de hand hebt. Als een groepje puur uit is op ruzie, dan kun jij lullen als brugman ze zullen je toch proberen te pakken.

Aah, jammer donderdag, vrijdag en zaterdag avond naar me werk. Maar die treinen zijn vrij lang he:D
Trouwens, jij zocht toch een nieuwe gym in de regio Den Haag - Rotterdam. Heb je er al één gevonden?
Waarschijnlijk wel (welke zien ze me vanzelf wel verschijnen) maar eerst even kijken mijn vriendin gaat er eerst beginnen met freefight over een paar weken eens kijken of het wat is dan anders zoek ik verder.

Moet ook nog iemand van het forum hier eens vragen die in Den Haag traint.

Waarschijnlijk wel (welke zien ze me vanzelf wel verschijnen) maar eerst even kijken mijn vriendin gaat er eerst beginnen met freefight over een paar weken eens kijken of het wat is dan anders zoek ik verder.

Moet ook nog iemand van het forum hier eens vragen die in Den Haag traint.

Wooow... pittige lady

En in Den Haag, TB Den Haag is de enige die ik daar ken. Is redelijke goed Gym, maar verder niet zo bijzonder vind ik.

Terug
Naar boven