XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

tja ik hoor hier veel grote monden van "als dit nu eens met mij kon gebeuren "of "wacht tot ik ze eens tegen kom"

lol
lach me telkens een breuk
ik ook...........

en het leuke eraan is, dat ik-in tegenstelling tot Cirkel- er geen littekens aan over heb gehouden!

Klus is in Real-Life nog een stukkie erger................in tegenstelling tot vele anderen hier!
:roflol:

mesh with the best................run like the rest!
:p:D

Stoere jongen. Ik hoop dat jij morgen de verkeerde Marokkaan tegen komt en dat je op IC komt. Lekker lang en dat je behandeld mag worden door een zwarte arts.:D

Was 't niet 'heb uw naasten lief'? Weet 't niet hoor ben zelf niet zo bijbelgezind.

Klus Norris heeft wel veel praatjes op het forum zeg. Doet hij aan MMA ofzo? :roflol: Funnyguy.

Gast je kent me niet eens, ik loop er bij zoals een normaal iemand.:rolleyes:

En nee, kennelijk weet jij niet waar het voor staat, kennelijk weet je niet dat er binnen die cultuur zo'n 20 verschillende stromingen zijn.

Van mij mogen er 100 verschillende stromingen zijn. En het kenmerk is dat ze rascistisch zijn. De een misschien meer dan de andere. Maar iedereen die zich zo kleed weet wat hij represent. En als je dan 's avonds in de trein tussen Rotterdam en Den Haag gaat zitten, weet je dat je niet alleen boertjes tegenkomt. En dan moet je niet ineens slachtoffer gaan spelen.

En tsjaa.. over jou persoonlijke relatie met mensen van een andere afkomst dan de jouwe kan ik weinig zeggen. En als je een mes in je fl**ker heb gehad, vind ik dat erg voor je. Maar ik ben van niemand onder de indruk en als je zulke stoere taal uitslaat dat je elke allochten wel even het ziekenhuis in wil slaan, dan nodig je ik je graag uit. Als je interesse heb gebruik de PM maar.

scheme 015 is ook een groep vol hersenloos volk die niks zijn als ze in hun eentje zijn of als ze geen mesje hebben.;)

Ja, en ik wil typetjes zoals jou graag een keer tegen komen. Iedereen die zich in dat soort kleding steekt weet donders goed waar dat voor staat. En als je altijd zo'n laffe t*fus opsteekt, moett je er ook voor staan als het daarop aan komt. Klaar.

wat voor kleding is het dan? is een bomberjack racistisch of een vlag? ik zie geen hakenkruis of whitepower logo's.

er zijn echt niet veel mensen die alle gekleurden haten. de meeste haten moslims, en niet zonder reden. die mensen zullen vaak ook geen slechte mening hebben over n*gers.

zucht

waarom ook altijd die bendetjes?

waarom gaan 2 mensen niet naar elkaar toe van"hey je smoel staat mij niet aan..."
klein relletje en achteraf samen pinten pakken "hey jij slaat best hard" "ja? jij hebt wel een harde kop"

maar nee...nu gaan ze naar hun maatjes om mee te gaan "en we pakken gelijk zen broer eens aan ook"
lol

i miss the good old days

wat voor kleding is het dan? is een bomberjack racistisch of een vlag? ik zie geen hakenkruis of whitepower logo's.

er zijn echt niet veel mensen die alle gekleurden haten. de meeste haten moslims, en niet zonder reden. die mensen zullen vaak ook geen slechte mening hebben over n*gers.

tja

ik loop ook veel rond in camo en bomberjack, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad

vriendelijk woordje kan wonderen doen

Gast je kent me niet eens, ik loop er bij zoals een normaal iemand.:rolleyes:

En nee, kennelijk weet jij niet waar het voor staat, kennelijk weet je niet dat er binnen die cultuur zo'n 20 verschillende stromingen zijn.

Ze zijn allemaal hetzelfde joh. Allemaal tuig die kaalkoppen !! :p

tja

ik loop ook veel rond in camo en bomberjack, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad

vriendelijk woordje kan wonderen doen

me 2:D
altijd m'n hardcore bombertje aan,nooit geen problemen gehad,t is maar net wat je uitstraalt en waar je op uit bent.

Damn, hoe kunnen mensen nou zeggen dat ze dit verdiend hebben. Die "turken" zochten het gevecht gewoon op met hun hoofdbedekking etc. Echt zo triest.

me 2:D
altijd m'n hardcore bombertje aan,nooit geen problemen gehad,t is maar net wat je uitstraalt en waar je op uit bent.

dat is het hem nu net

ik sta vol tekeningetjes me kop zit vol ijzer kben kaal en kleed me als een doorsnee skin

maar ik ben vriendelijk tegen iedereen;)

als allochtonen mij erover aanspreken dat ik skin zou zijn maak ik hier een grapje over en ik heb nog NOOIT iemand tegen gekomen die hierover ruzie maakte

je bent wat je bent en je oogst wat je zaait

Klus Norris heeft wel veel praatjes op het forum zeg. Doet hij aan MMA ofzo? :roflol: Funnyguy.

lees maar eens wat er onderaan in mijn handtekening staat!
:D

ik kan ALLES, in HEM die mij de KRACHT geeft!
(Amen)
;)

btw: vroeger vechten op straat geleerd...........ik KAN heel gemeen zijn, weet je?
:lol:

Dus jij neemt het op voor racisten die zelf buitelanders ook in elkaar slaan met groepjes, en alle buitenlanders dood willen hebben?

Ik neem het op voor de zwakkere. In dit geval 2 personen tegen 6 personen.
Als er 6 kaalkoppie stegenover 2 marokaantjes zonder aanleiding beginnen te rausen zou ik die marokanen ook gewoon helpen.

En kom nu niet met voorbeelden aan als een pedofiel of wat dan ook.

Hier hebben de gasten niks gedaan, dus geen reden om in elkaar gemept te worden.
Het ergste vind ik nog dat ze er zo prat op gaan:mad:

Terug
Naar boven