MuscleMeat

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Ja, is echte ghetto hier mang.

Pfff...

Jij bent een Surinamer dat is al een heel ander beeld voor hun, en het gaat niet puur alleen om de problemen maar ook voor het oog, wie wilt er nou in een buurt wonen vol met schotels, hoofddoekjes, boerka's, lange baarden turkse winkeltjes en zelfs turkse banken, waar de graffiti op de muren gespoten staat met namen van de plaatselijke "straatbendes".

Ik niet hoor, voor geen goud.

Het is toch gewoon niet leuk meer.

op 1 hand te tellen is al teveel ..ben me nog nooit door een NL zomaar bedreigd gevoelt of geprovoceerd zover ik weet . met marokanen maak ik dat nog paar x per jaar mee (teveel)en dat is dan buiten deze gemeente waar hier zijn er haast geen. er gebeurt niet meer dan een beetje uitdagen/problemen zoeken . als jer niet op in gaat gebeurt er nix maar het maakt je kwaad. als iemand alleen is en zulk gedrag vertoont ga ik netjes verhaal halen maar omdat het dan een groepje betreft...dan laat je dat maar gaan en thuis denk je..godver wat een klootzakken zijn het

f you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.........the A-Team

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijd terug hier, groepje mocro's aant voetballen op straat terwijl een auto erdoor wilde,hij dus toeteren schopt hij even tegen zijn auto zonder dat de bestuurder uitstapte...... hij was doodsbang volgens mij.Toevallig zag ik het.Vind jij eens een groepje nederlanders die dit doen

Kom maar op met je bewijs dan? Want over het algemeen is het generaliseren terwijl de cijfers toch echt laten zien dat het grootste deel zich gewoon gedraagt.

het grootste deel zegt ook niet veel..
51% dat goed gegdraagd is ook het grootste deel maar wel een reden om je zorgen te maken.

het probleem is dat van de moslimjongeren er een veeeeel groter gedeelte de fout in gaat, en dan vooral herhaaldelijk vergeleken met autochtone jongeren.

daarbij staan er veel niet eens bekend bij de politie denk ik, van die kleine ettertjes die achter hun onopgevoede maatjes die al een strafblad van 10km hebben aanhuppelen.

daarom zetten de meeste ouders hun kinderen ook liever op scholen met geen of amper allochtonen.

op 1 hand te tellen is al teveel ..ben me nog nooit door een NL zomaar bedreigd gevoelt of geprovoceerd zover ik weet . met marokanen maak ik dat nog paar x per jaar mee (teveel)en dat is dan buiten deze gemeente waar hier zijn er haast geen. er gebeurt niet meer dan een beetje uitdagen/problemen zoeken . als jer niet op in gaat gebeurt er nix maar het maakt je kwaad. als iemand alleen is en zulk gedrag vertoont ga ik netjes verhaal halen maar omdat het dan een groepje betreft...dan laat je dat maar gaan en thuis denk je..godver wat een klootzakken zijn het

Natuurlijk dat gedrag kan niet. Ik wil ook niets goed praten. Maar denk jij dat dat gedrag afkomstgebonden is. Dus dat elke Marokkaan zulk gedrag vertoond. Dat het in hun bloed zit?
En verder ging ik in op jou post dat je je na het stappen onveilig voelde in Rotterdam. Ik weet niet hoe je dat bedoelde, maar het lijkt mij overdreven.

Tijd terug hier, groepje mocro's aant voetballen op straat terwijl een auto erdoor wilde,hij dus toeteren schopt hij even tegen zijn auto zonder dat de bestuurder uitstapte...... hij was doodsbang volgens mij.Toevallig zag ik het.Vind jij eens een groepje nederlanders die dit doen

:roflol:

Doe niet alsof Nederlanders nooit problemen veroorzaken.

Jij bent een Surinamer dat is al een heel ander beeld voor hun, en het gaat niet puur alleen om de problemen maar ook voor het oog, wie wilt er nou in een buurt wonen vol met schotels, hoofddoekjes, boerka's, lange baarden turkse winkeltjes en zelfs turkse banken, waar de graffiti op de muren gespoten staat met namen van de plaatselijke "straatbendes".

Goed punt, buiten de problemen is het al afschuwelijk om ertussen te wonen.

ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel
emo.gif

Ik woon ook in een ''getto''.

dit is zeker 1 van de laatste plaatsen waar we het A-team nodig hebben voor zulk volk.

Waarom ben ik als Surinamer anders dan een Hollander voor een Marokkaan?

Nee, ik heb ook liever ook Surinaamse winkeltjes in mijn buurt:P Daarom woon in ook in R'dam Zuid;)
Maar wat ik mij afvraag is het volgende, als jij (en andere) daarop zouden willen reageren graag.
Iedereen hoor je over Marokkanen, dat ze daar altijd problemen mee hebben en dat dat steeds erger wordt. Maar in jullie eigen dorp valt het wel mee, maar in de grote stad is het helemaal een ramp. Toen jullie daar weleens waren of jullie in de krant hebben gelezen of op TV hebben gezien. Ik woon dan in de grote stad en hier zijn Marokkanen in overvloed. Maar ik heb nog nooit één probleem met één individu of één groepje Marokkanen gehad. Ligt dat dan aan mij, dat ik scheel ben. Of zijn de Marokkanen hier anders... ik weet het niet.

Waarom ben ik als Surinamer anders dan een Hollander voor een Marokkaan?

Nee, ik heb ook liever ook Surinaamse winkeltjes in mijn buurt:P Daarom woon in ook in R'dam Zuid;)
Maar wat ik mij afvraag is het volgende, als jij (en andere) daarop zouden willen reageren graag.
Iedereen hoor je over Marokkanen, dat ze daar altijd problemen mee hebben en dat dat steeds erger wordt. Maar in jullie eigen dorp valt het wel mee, maar in de grote stad is het helemaal een ramp. Toen jullie daar weleens waren of jullie in de krant hebben gelezen of op TV hebben gezien. Ik woon dan in de grote stad en hier zijn Marokkanen in overvloed. Maar ik heb nog nooit één probleem met één individu of één groepje Marokkanen gehad. Ligt dat dan aan mij, dat ik scheel ben. Of zijn de Marokkanen hier anders... ik weet het niet.

Daarom zeg ik Marokkanen hebben een ander beeld over mensen die ook allochtoon zijn, die horen tot de groep die o zo gediscrimineerd worden door "kaaskoppen".

En het verschil met Marokkanen is dat geloof, die vrouwenhaat, etc, belachelijk dat er nog steeds geen boerkaverbod is, officieel moet het gezicht herkenbaar zijn voor de medemens, zo kan je lekker makkelijk als voortvluchtige voortaan op straat een boerka dragen en niemand die je ooit zal herkennen, maar het ziet er in een europees land gewoon niet uit dat een buurt gewoon helemaal geislamiseerd is, terwijl dat vroeger 1 van de gezelligste buurten was van die stad waar iedereen mekaar kenden, groette, en nog veel meer, als je nu als Nederlander zijnde in zo'n buurt woont kijken ze je aan van wat moet je hier.

Allochtoon > Allochtoon en Allochtoon > Autochtoon is toch wel heel anders.

Hoe ze naar elkaar kijken he.

Maar nogmaals, waarom wordt een straatincidentje dat ons toevallig onder ogen valt als startsein gezien om een compleet diplomatiek vraagstuk als integratie te doen oplaaien?

Want dat is waar Wilders ook in de Tweede Kamer soms de show mee weet te stelen, 'het tuig moet van de straat', voorbeelden aanhalen van particuleren die bestookt zijn etc.

De man heeft nog geen woord gerept over 't onslagrecht, z'n intentie om de FNV af te schaffen, morgen kerncentrales bouwen, na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf, afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven, preventief fouilleren in het hele land, sluiten coffeeshops, miljard extra voor AOW'ers, Afschaffen Eerste Kamer Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100, Geen overheidssubsidies voor politieke partijen.

Allemaal PVV standpunten die ons allemaal aangaan en een oneindig breder spectrum beslaan dan die incidenjes die hij keer op keer als enige ter gehore brengt.

Het lijkt wel een soort gouden bal te willen presenteren om de verpakte droesem er door te kunnen drukken.

ja dat provoceren is al te gek voor woorden toch?!!!!!!!
dat je in je eigen land steeds moet uitkijken en je alles moet laten zeggen.dat provocerend gedrag maak ik regelmatig mee. zover ik weet nooit klappen gehad. als ze alleen zijn zeker niet en zijn ze met een groep(eigenlijk altijd) ..dan doe je alsof je het niet hoort maar hhet is wel heel erg dat het zo gaat .
Twee leuke voorbeelden.

1. Enkele jaren geleden liep mijn vader door Venlo centrum waar een Marrokaan op een scooter aan kwam scheuren en een oudere vrouw van haar sokken reed. Mijn vader bedacht zich geen moment en stak zijn er uit, gevolg Marrokaan vloog over de grond. Toen hij opstond en met en dreigende houding op mijn vader afliep deed mijn pa zijn jas uit en zei "kom maar". Hierop vluchtte de Marrokaan weg. 20 Minuten later zat mijn vader rustig zijn frietje te eten en drie keer raden..... staan er iets van 20 van die helden ineens voor de deur.

2. Vorig jaar liet liep ik in de avond over straat. Loopt er een meid van ik schat 17 jaar die haar hond uitlaat. Stopt een auto met twe Marrokanen er in die naar haar beginnen te roepen, "kom ppen", "zin om te nken". De meid zegt simpel dat ze haar met rust moeten laten. In plaats daarvan zette ze de auto in de achteruit en volgen haar een tijdje. Wanneer ik er genoeg van heb gehad meng ik me in de discussie en zeg dat ze op moeten rotten en die meid met rust moeten laten omdat ze er niet van gediend is. Als gevolg wil de bijrijder al uit zijn auto stappen om mij aan te vallen. Op dat moment spring ik naar hem toe over de motorkap waarop hij snel weer de deur dicht trekt en ze wegscheuren.

Helden zijn het!

precies wat onze realist al zegt, er word ander gekeken tegen niet nederlanders en daar zijn er weinig die er maar last van hebben als niet nederlander.Ze zeggen dat wij zwart wit kijken maar dat is juist precies andersom.

Twee leuke voorbeelden.

1. Enkele jaren geleden liep mijn vader door Venlo centrum waar een Marrokaan op een scooter aan kwam scheuren en een oudere vrouw van haar sokken reed. Mijn vader bedacht zich geen moment en stak zijn er uit, gevolg Marrokaan vloog over de grond. Toen hij opstond en met en dreigende houding op mijn vader afliep deed mijn pa zijn jas uit en zei "kom maar". Hierop vluchtte de Marrokaan weg. 20 Minuten later zat mijn vader rustig zijn frietje te eten en drie keer raden..... staan er iets van 20 van die helden ineens voor de deur.

2. Vorig jaar liet liep ik in de avond over straat. Loopt er een meid van ik schat 17 jaar die haar hond uitlaat. Stopt een auto met twe Marrokanen er in die naar haar beginnen te roepen, "kom ppen", "zin om te nken". De meid zegt simpel dat ze haar met rust moeten laten. In plaats daarvan zette ze de auto in de achteruit en volgen haar een tijdje. Wanneer ik er genoeg van heb gehad meng ik me in de discussie en zeg dat ze op moeten rotten en die meid met rust moeten laten omdat ze er niet van gediend is. Als gevolg wil de bijrijder al uit zijn auto stappen om mij aan te vallen. Op dat moment spring ik naar hem toe over de motorkap waarop hij snel weer de deur dicht trekt en ze wegscheuren.

Helden zijn het!

Ik zou ook met 20 man naar je huis komen.

Ik zou ook wegrijden als je op de moterkap springt

Maar nogmaals, waarom wordt een straatincidentje dat ons toevallig onder ogen valt als startsein gezien om een compleet diplomatiek vraagstuk als integratie te doen oplaaien?

Want dat is waar Wilders ook in de Tweede Kamer soms de show mee weet te stelen, 'het tuig moet van de straat', voorbeelden aanhalen van particuleren die bestookt zijn etc.

Twee leuke voorbeelden.

Helden zijn het!

Een bevestiging liet niet lang op zich wachten. :roflol:

Cirkel : respect voor je en je vader !

Terug
Naar boven