zeep
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Daarom zeg ik Marokkanen hebben een ander beeld over mensen die ook allochtoon zijn, die horen tot de groep die o zo gediscrimineerd worden door "kaaskoppen".
En het verschil met Marokkanen is dat geloof, die vrouwenhaat, etc, belachelijk dat er nog steeds geen boerkaverbod is, officieel moet het gezicht herkenbaar zijn voor de medemens, zo kan je lekker makkelijk als voortvluchtige voortaan op straat een boerka dragen en niemand die je ooit zal herkennen, maar het ziet er in een europees land gewoon niet uit dat een buurt gewoon helemaal geislamiseerd is, terwijl dat vroeger 1 van de gezelligste buurten was van die stad waar iedereen mekaar kenden, groette, en nog veel meer, als je nu als Nederlander zijnde in zo'n buurt woont kijken ze je aan van wat moet je hier.
Leuk, maar je gaat weer niet in op mijn vraag. Waarom heb ik die in een buurt woon waar Marokkanen in overvloed zijn, nog nooit problemen met Marokkanen gehad. En jij die zegt in een dorp te wonen waar enkele Marokkanen leven, incidenten kan opsommen waarin het fout ging?