Fitness Seller

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

What a load of crap. Nu zijn er wel enkele plekke in de grote steden waar het minder veilig, maar dat is inherent aan grote steden. Een verschijnsel dat van alle tijden is.

Ik vraag me toch echt af hoeveel personen met een afkeer van allochtonen ook in een grote stad wonen. Het is hier geen Sao Paulo of Caracas of zo.

Ik heb het ook over die enkele plekken.

What a load of crap. Nu zijn er wel enkele plekke in de grote steden waar het minder veilig, maar dat is inherent aan grote steden. Een verschijnsel dat van alle tijden is.

En zo moet blijven, je zou er niet aan moeten denken als helden van hier hun werk verliezen.

Leuk, maar je gaat weer niet in op mijn vraag. Waarom heb ik die in een buurt woon waar Marokkanen in overvloed zijn, nog nooit problemen met Marokkanen gehad. En jij die zegt in een dorp te wonen waar enkele Marokkanen leven, incidenten kan opsommen waarin het fout ging?

Ze mikken alleen op mensen die zwak overkomen ;) .

Of als je ze naar hun idee te lang aankijkt..

Hier in het dorp zijn er eigenlijk helemaal geen problemen met allochtonen. Althans, wat mij bekend is.

Hier wel maar ik woon dan ook in een grote stad

Hier wel maar ik woon dan ook in een grote stad

If you can't beat 'em, join 'em. Voortaan een baard laten groeien en een paar jurken in je kledingskast hangen, en elke week naar de moskee. En niet te vergeten: HAKKIE tjakkie WEG KAPPIE :D

Cutler moet je zowieso niet al te serieus nemen, die denkt nog in infantiele termen als 'ben je uitgeluld nanananaaana' terwijl er nog nooit een fatsoenlijk argument uit zijn toetsenbord is gekomen.

:rolleyes:

ik quote iemand die 0,0 argumenten of cijfers post. ik kan tenminste wijzen naar cijfers die kloppen. en ik argumenteer wel. enige wat mense als jou zeggen is: racist, kortzichtig, over 1 kam scheren.. maar waarom? ik zie geen argumenten alleen geblaat met oogkleppen op.

Cijfers die kloppen? Dat zou dan voor het eerst zijn.

oke omdat de linkse hier niet met argumenten komen zal ik maar ff een link posten:D

WODC, aandeel allochtonen in de criminaliteit

Alhoewel de cijfers laten zien dat niet-westerse allochtonen bij alle delicten (zelfs bij verkeersdelicten) oververtegenwoordigd zijn als dader, zijn de cijfers over vermogensdelicten met geweld het meest extreem in deze wanverhouding. De autochtonen plus de westerse allochtonen zijn goed voor 88,7 % van de bevolking (volgens het CBS), maar plegen slechts 39 % van de vermogensdelicten met geweld. De niet-westerse allochtonen vormen 11,3 % van de bevolking (volgens het CBS) en plegen 61 % van deze delicten. Marokkanen en Antillianen scoren naar verhouding het hoogst in deze categorie, waar de Nederlanders volgens het onduidelijke grafiekje ongeveer 0,2 daders hebben per 1000 inwoners, hebben de de Antillianen daar 5,8 (29 keer zoveel) en Marokkanen 5,6 (28 keer zoveel

Goh dat is even een fondst zeg, onder allochtonen ligt de crime-rate hoger dan onder autochtonen.

Wat nu? alle allochtonen straffen en uitzetten omdat hun uitschot het statistisch bonter maakt dan hun autochtone soortgenoten?

Het klinkt ook gewoon allemaal zo logisch in "Arnoldfan" zn hoofd.

Hier ook nog nooit problemen gehad met buitelanders, iedereen gaat eigelijk met elkaar om. Bij ons op het plein komt eigelijk van alles; Nederlanders, Marokkanen, Turken, Antillianen..

Der is wel een appart groepje lonsdale gasten rondhangt, het grappige is dat het allemaal van die nerds vroeger waren, en nu elkaar hebben gevonden en een groep gevormd (soort zoekt soort toch)

Vriend. Ik woon in Rotterdam. Ik loop hier elke avond door de straat en ga ook bijna elk weekend hier uit. Natuurlijk er gebeurt weleens wat, waar mensen zijn kunnen dingen - helaas - fout gaan. Maar de keren dat ik mij bedreigd heb gevoeld zijn op één hand te tellen. Bij mij in de flat wonen genoeg Marokkaanse gezinnen. Mijn ruiten zijn nog nooit ingegooid, ze hebben me nog nooit bedreigd en nog nooit mijn fiets gestolen.
Vind je niet dat je een beetje doorslaat? Zo erg is het echt niet...

ik woon in eeklo
we hebben hier een asielcentruim en in de kleine straatjes rondom de buurt waar ik woon wonen marrokanen, turken, russen, indiers...noem maar op

nooit problemen mee gehad, vriendelijke mensen

dat wit ocmw gespuis dat hier woont das een heel andere zaak

oke omdat de linkse hier niet met argumenten komen zal ik maar ff een link posten:D

WODC, aandeel allochtonen in de criminaliteit

Alhoewel de cijfers laten zien dat niet-westerse allochtonen bij alle delicten (zelfs bij verkeersdelicten) oververtegenwoordigd zijn als dader, zijn de cijfers over vermogensdelicten met geweld het meest extreem in deze wanverhouding. De autochtonen plus de westerse allochtonen zijn goed voor 88,7 % van de bevolking (volgens het CBS), maar plegen slechts 39 % van de vermogensdelicten met geweld. De niet-westerse allochtonen vormen 11,3 % van de bevolking (volgens het CBS) en plegen 61 % van deze delicten. Marokkanen en Antillianen scoren naar verhouding het hoogst in deze categorie, waar de Nederlanders volgens het onduidelijke grafiekje ongeveer 0,2 daders hebben per 1000 inwoners, hebben de de Antillianen daar 5,8 (29 keer zoveel) en Marokkanen 5,6 (28 keer zoveel

grappig dat iedereen, keer op keer, dezelfde fout maakt en Antillianen als een apart volk ziet.........terwijl het OFFICIEEL ook nog steeds NEDERLANDERS zijn..........
:D:D:D

Terug
Naar boven