Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze buigt niet echt veel meer dan je rogue BB maar omdat ze dunner is dan de Rogue trekt ze wel wat makkelijker vind ik.
Het waren wel bijna speedreps met 165kg, 175kg was precies meer effort maar toch nog solid. 3x3 175 / 180kg zit er op de moment wel in bij u denk ik.

Als je uit de hole komt je hoofd naar achter (in de BB) duwen voor je het gewicht reversed. Dan blijf je automatisch rechter. nice train!
Offtopic: Te koop 1 paar nette werkschoenen, even poetsen en ze zijn weer als nieuw!![]()

) en dan kom ik wel langs om ze op te pikken.Maar normaalgezien moet ik binnenkort wel eens in Breda zijn (om de nieuwe barbell op te pikken) en dan kom ik wel langs om ze op te pikken.

zo, die komt zeker tussen jou en de vriendin in te liggen?![]()

Je moet niet je hoofd naar achteren gooien, maar je hoofd met een neutrale kin positie naar achter duwen. Je plaatst je hoofd dus meer boven je schouders om het maar te zeggen. Dan blijft je hoofd dus neutraal maar heb je wel hulp om je borst opgestrekt te houden.Ja, dat is natuurlijk een optie en iets wat ik vroeger altijd deed. Echter, probeer ik de laatste tijd meer naar een "neutral head positioning" te gaan. Ziyed heeft daar onlangs nog een cool artikel over gepost: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/kelly-starrett-mobilitywod-on-head-positioning-334703/
Ben nog een beetje aan het zoeken hoe ik dat "hoofd naar achteren gooien" toch kan combineren met een min of meer neutrale 'head positioning'.
Haha, zal je de originele factuur ook nog even opsturen zodat je een aankoopbewijs hebt.
Maar normaalgezien moet ik binnenkort wel eens in Breda zijn (om de nieuwe barbell op te pikken) en dan kom ik wel langs om ze op te pikken.

Je moet niet je hoofd naar achteren gooien, maar je hoofd met een neutrale kin positie naar achter duwen. Je plaatst je hoofd dus meer boven je schouders om het maar te zeggen. Dan blijft je hoofd dus neutraal maar heb je wel hulp om je borst opgestrekt te houden.
je moet idd niet met een kalkoennek je hoofd naar achter duwen en rond de BB wrappen maar in de BB duwen zodat je chest niet kan droppen?
Ik stel altijd mn vraagtekens bij dat soort cues. Bedoel, als je je hoofd omhoog kan houden, moet je je borst toch ook wel omhoog kunnen drukken? Als je dat gevoel gewoon houdt om rechtop te blijven moet er weinig fout kunnen gaan.
Ik stel altijd mn vraagtekens bij dat soort cues. Bedoel, als je je hoofd omhoog kan houden, moet je je borst toch ook wel omhoog kunnen drukken? Als je dat gevoel gewoon houdt om rechtop te blijven moet er weinig fout kunnen gaan.

Juist. Soms denk ik ook wel dat als je de basisbegrippen en technieken/richtlijnen onder de knie hebt, dat je ook wel mag doen wat natuurlijk en logisch aanvoelt en niet alles gaan overdenken bij iedere rep die je doet.
gewoon keer op keer je borst hoog blijven houden natuurlijk
Pak minder stress op mijn middenrug ook en dat voelde veel fijner aan.