AndroidHealthClinic

WIN: Scitec Nutrition Whey Professional - Limited Kerst Editie!

1e kerstdag met vrienden lekker gourmetten met flink wat baco's
2e kerstdag uit eten met familie met flink wat wijn

Dieet doe ik niet aan in december, december is gewoon één dirty bulk! Gewoon flink massa aanzetten. Ook vet maar daar maak ik me niet druk om. In december zet ik mede hierdoor meestal wel een paar PR's neer.

Gisteren nog van gegeten: speculaas :D

Past gewoon binnen macro's als ik niet overdrijf hoor :meal:

dit klinkt misschien erg saai als cheatmeal maar me favo is dan toch:

300gram oats (mag ook meer)
10gram kaneel
300gram appel
60gram whey vanille (maaar ik denk dat appel-karamel ook een heerlijke smaak is om er door heen te gooien)

dit natuurlijk kokend heet .. uurtje genieten is dat voor mij!

ik hou er rekening mee in me dieet door of na kerst of er voor 2 dagen lager in kcals te gaan zitten en ietsjes meer cardio zo compenseer ik het!

kilo's vlees tijdens de kerstdagen drool:

en forever bulk dus YOLO :trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter
Leuke reacties iedereen! Zelf hou ik eerlijk gezegd ook niet rekening met de feestdagen in december. Gewoon de standaard trainingen + wat cardio en hopen op een Goddelijke pomp in de gym de dag na kerst. :p

Maar gefeliciteerd sector! Je hebt de speciale appel-karamel whey smaak gewonnen! Hopelijk geniet je ervan deze maand om aan al je eiwitten te komen. :D
Stuur aub je gegevens via een PM naar me toe en dan zorg ik ervoor dat je kan genieten van je prijs.

Binnenkort weer een nieuwe contest guys!:flexgrin:

Gourmet met allerlei soorten vlees en kazen, vers Frans brood met goeie rode wijn.
Als dessert de onontbeerlijke kerststronk (liefst met vanille en chocolade ijs) en natuurlijk
na het eten de goede sterke drank niet vergeten (glaasje tequila) of wodka orange.
Daarna eens gaan feesten (ik moet dit jaar niet werken op Kerstavond).

En hoe hou ik rekening met deze cheat in mijn dieet?
Eerlijk? Niet... In de week tussen Kerst en Nieuwjaar laat ik het toch een weekje op zijn beloop
waarin ik zorg dat ik voldoende eiwitten binnen krijg maar in die week laat ik het verder wat losser.
Als ik op iets zin heb dan eet ik het ook. I don't care voor de ene week
en het vrouwtje apprecieert het ook eens dat ik niet constant met mijn bak rijst met kip en groenten
zit te sleuren :D

Leuke reacties iedereen! Zelf hou ik eerlijk gezegd ook niet rekening met de feestdagen in december. Gewoon de standaard trainingen + wat cardio en hopen op een Goddelijke pomp in de gym de dag na kerst. :p

Maar gefeliciteerd sector! Je hebt de speciale appel-karamel whey smaak gewonnen! Hopelijk geniet je ervan deze maand om aan al je eiwitten te komen. :D
Stuur aub je gegevens via een PM naar me toe en dan zorg ik ervoor dat je kan genieten van je prijs.

Binnenkort weer een nieuwe contest guys!:flexgrin:

Thx man!!!!

Pm onderweg...

Ga er zeker van genieten :)

Terug
Naar boven