- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal pas int nederlands beschikbaar zijn als het volledig afgewerkt is
Leuke mythe, maar het klopt dus niet. Het ging heel tijdelijk over zo'n halve procent ofzo, en onder bepaalde condities. Ondertussen heeft MS 0 belangen bij Apple:
"The company was struggling financially under then-CEO Gil Amelio when on August 6, 1997 Microsoft bought a $150 million non-voting share of the company as a result of a court settlement with Apple (Microsoft has since sold all Apple stock holdings)."
Van Jobs die MS aandelen zou hebben daar heb ik nog nooit van gehoord. Zal ook wel zo'n onzinverhaaltje zijn.
Een fanboy zou ik mezelf niet noemen. Eerder iemand die eindelijk het licht heeft gezien![]()

windows 7 was de enige windows versie die zelfs in de alpha stage perfect runde, en de rtm is nu al vergevordigtonthoud wel dat de zgn release client niks meer (of minder) is als een veredelde beta client. maw perfect is ie nog niet echt zeg maar.......
Ik zou hem op een aparte harde schijf instaleren die los staat van je huidige installatie zodat je ook geen gekloot op je standaard schijf hebt.

Ok dan heb ik me ergens foutief laten informeren. Maar deze aandelen heeft MS nu dus niet meer.Die 20% was misschien wat veel, maar 7% is nog altijd meer dan die halve % van jou: http://www.computable.nl/artikel/ic...soft-neemt-belang-van-7-procent-in-apple.html
Anderen bedreigen hoort blijkbaar bij de interne cultuur van MS?Barksdale vertelde onder meer dat hij verbaasd was geweest toen Apple in 1997 expliciet koos voor Explorer en tegelijkertijd bekendmaakte voor Explorer te kiezen `omdat het het betere product was'. Hij belde Steve Jobs van Apple maar kreeg Fred Anderson, een andere topman, te spreken en deze zei dat Apple `dood' zou zijn als het Explorer niet zou nemen. Microsoft had gedreigd het software-programma Office, inclusief Word, niet meer te leveren. Apple kon zich dat niet permitteren. Kennelijk in ruil voor die concessie nam Microsoft begin augustus vorig jaar een belang van 150 miljoen dollar in Apple.
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Microsoft/981028.html
Ik ben er nog geen tegengekomen. Ja, op de mac kan je nog niet veel games draaien. Dat is ongeveer het grootste nadeel. Maar niet voor mij want ik game niet.Verder heeft het Mac platform weer zijn eigen problemen, linux ook. Niks is nog perfect. De echte fanboys zullen dit soort dingen alleen altijd goed praten.
Nee weet ik. Ik gaf het gewoon aan ter verduidelijking.T: ik heb jou nergens een fanboy genoemt overigens. Probeer niet alles waarin ik een reactie geef op oa jouw post persoonlijk op te vatten. Zo'n instelling kost me teveel kaarten.![]()
Je kunt alleen maar keizen uit Engels/Frans/Duits/Japans/Spaans...
Je kunt alleen maar keizen uit Engels/Frans/Duits/Japans/Spaans...
klopt, vista was eigenlijk veel te snel afgewerkt
, ik heb buiten dat het prima draait daar niet van gewoon meer problemen met compatibilitei van div oudere programmas en mn geluidskaart als ik in vista heb. windows 7 was de enige windows versie die zelfs in de alpha stage perfect runde, en de rtm is nu al vergevordigt![]()
was enorm veel tijd verloren met windows longhorn, microsoft wilde een product dat veel te innovatief was maar er waren te veel issues (winfs en memory leak) daarom zijn ze terug van 0 moeten beginnen terwijl er al enorm veel tijd verloren was, vista was heel snel afgewerkt (ik geloof 2 jaar)eheh fail.
5+ jaar development. heb geen zin om het precies op te zoeken
zucht...met al die miljarden die ze er in pompen en al die duizenden developers zijn ze nog steeds niet in staat kwaliteit te leveren... er stinkt vast iets aan hun QA/QC en release management proces.
De reden dat MS met Windows overhaast te werk gaat is omdat het geld moet blijven stromen. Nu is dit natuurlijk de drijfveer van elk softwarebedrijf, maar bij Windows leidt dit heel vaak tot versies die te vroeg op de markt komen en dus onvoldoende de natuurlijke flow hebben doorgemaakt (alpha, beta, RC1234..., gold).
XP heeft 3 grote service packs nodig gehad voordat het veilig en ok was. Ik herinner me nog goed al die security holes die in begin aan het licht kwamen. Dan heb je toch te weinig testing gedaan lijkt mij.

zucht...
windows 7 krijgt uitblinkende reviews en dit zou dan geen kwaliteit zijn?