Fitness Seller

Windows --> Mac vraagje

M@riposa

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Ik heb hier een externe harddisk van een maatje, die heeft hij helemaal vol gezet met series en films voor me. Alleen hij heeft een Mac en de externe harddisk staat dus ook voor Mac ingericht. En de gozer zelf zit in Kos.....

Nu heb ik al beetje op google gekeken maar kan niet ergens een drivertje vinden waarmee ik vanachter windows die harddisk kan verkennen.

Weet iemand hier een progie voor??

ff Paralells Desktop downloaden.

Met mijn Mac (Macpro) kan ik beide OS inschakelen. Zowel Mac OS X 10.4.10 als Windows draait hier tegelijk op door dat programmaatje.

Mediafour | MacDrive 6

kost wel wat maar je vindt er ook een crack. bovendien kun je hem een paar dagen gratis gebruiken dus ga je gang.

VStreet, hij heeft een pc met windows. wat moet hij met parallels desktop doen? hij heeft een mac hardschijf met filmpjes erop en die wilt hij op windows kopieren. jullie doen soms echt moeilijk.

Mediafour | MacDrive 6

kost wel wat maar je vindt er ook een crack. bovendien kun je hem een paar dagen gratis gebruiken dus ga je gang.

VStreet, hij heeft een pc met windows. wat moet hij met parallels desktop doen? hij heeft een mac hardschijf met filmpjes erop en die wilt hij op windows kopieren. jullie doen soms echt moeilijk.

kan nog moeilijker..

vmware server installeren en dan Mac osX versie weetikveel erop knallen, shared drive aanmaken dan de externe disk eraan hangen en op de shared drive zetten..

en ja er zijn Mac osx versies die op I386 processoren draaien

Mediafour | MacDrive 6

Chill out, tittieface.

Terug
Naar boven