XXL Nutrition

winny of win-test

robbie68

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Beste bb leden,

Ik heb even een vraagje voor na mijn winny kuur.
Ik heb zo ongeveer 501 pagina's met aas topics gelezen, 51 pagina's met kuurlogs en 40 sticky's maar ik zit toch met de volgende vraag??

Heb nu een maand rust genomen in mind en lichaam en ga vanaf volgende week weer terug beginnen met trainen. ( slow start om in januari weer voluit te gaan)
Dan ga ik ook beginnen met mijn eerste winny kuur
6w 50mg ( gear is binnen)
Heb nolva liggen ( just in case ) ligt er aan hoe mijn lichaam zich gedraagt.
Alleen lees ik nergens wat ik moet doen met mijn voedingsschema na deze kuur.
Moet ik deze houden zoals tijdens de kuur of moet ik juist meer/minder gaan eten???
Doel is wat meer massa te gainen.
En is het gezien mijn leeftijd verstandig om er een test e. 250 of 500 mg bij te zetten of beter alleen op winny te houden??

bvb dank voor jullie info

Als je massa wilt, moet je per definitie MEER ETEN. Als je dit niet weet, lijkt het me echt sterk dat je inderdaad zo veel topics gelezen hebt, want in vrijwel ieder starters topic komt dit terug.

Cutten = minder eten, Gainen = meer eten. Simpel.

Doe je dit overigens niet ,dan ben je eventueel gewonnen massa na die kuur zo weer kwijt. Meer massa eist ook meer voedsel.

• Topic Starter Topic Starter
Als je massa wilt, moet je per definitie MEER ETEN. Als je dit niet weet, lijkt het me echt sterk dat je inderdaad zo veel topics gelezen hebt, want in vrijwel ieder starters topic komt dit terug.

Cutten = minder eten, Gainen = meer eten. Simpel.

Doe je dit overigens niet ,dan ben je eventueel gewonnen massa na die kuur zo weer kwijt. Meer massa eist ook meer voedsel.

Misschien ten overvloede maar ik schrijf toch duidelijk, NA mijn winny kuur!!
Natuurlijk weet ik dat je meer moet eten om massa te krijgen:rolleyes:.
Ik zit nu even simpel gezegd op 2800 kcal onderhoud, dit ga ik verhogen naar 3500 kcal clean tijdens kuur. Het gaat erom of ik na die kuur weer terug moet naar 2800 of niet??

Zo ie zo nog 8 weken ongeveer 3500 blijven eten... gewonnen spieren moet nog wel eigen worden... en dan langzaam gaan snijden in je voeding

Ik zou er wat test bij zetten, vanwege de libido probleempjes die wel eens voorkomen met winny.

maar dan moet je wel nakuren..

Je onderhoud is sowieso al 3000Kcals

Terug
Naar boven