XXL Nutrition

winny only kuur 50mg per dag 8 weken

Ja zal logje bijhouden.
Ik ga 7 weken var maar begin half mei.
Als ik jou was zou ik ook in mei starten.
Dit is ook mijn eerste kuur en nee je moet je zeker niet gaan vullen met die lange esthers.
Kix,de bedoeling op dit forum is om de mense te helpen.
De kuur zal hij zoiezo nemen net zoals ik.
Probeer dan liever te helpen om de eventuele schade te beperken.
A ja rotterdamb,winny is wel nog iets belastender vor je lever,waarom pak je ook niet var??
Op 50 mg e.d is dat heus niet belastend voor je lever.
Is maar een voorstel ;)

• Topic Starter Topic Starter
damn, het niveau hier is echt om te huilen.
als je toch niks doet met de adviezen die worden gegeven, waarom post je die onzin..
we proberen alleen maar te helpen kerel

Advies? advies? advies??
advies is zeker altijd welkom, maar wat er gepost werd is zeker geen advies dat zijn irritante opmerkingen

ik citeer:
Ik kom nog meer bij in vvm als ik drolle ga legge dan dat jij met een winny kuurtje..Ga je inlezen kindje en kom dan terug. met je grote muil achter je computertje;)

var is veel meer onderdrukkend op je ax,lees je liever zelf beter in.
Toxiteit blijft gelijk,17aa is 17aa. BS dat var minder schadelijk zou zijn. Zoek maar even op bloedtesten met var,genoeg voorbij gekomen,laatste tijd.

Ja zal logje bijhouden.
Ik ga 7 weken var maar begin half mei.
Als ik jou was zou ik ook in mei starten.
Dit is ook mijn eerste kuur en nee je moet je zeker niet gaan vullen met die lange esthers.
Kix,de bedoeling op dit forum is om de mense te helpen.
De kuur zal hij zoiezo nemen net zoals ik.
Probeer dan liever te helpen om de eventuele schade te beperken.
A ja rotterdamb,winny is wel nog iets belastender vor je lever,waarom pak je ook niet var??
Op 50 mg e.d is dat heus niet belastend voor je lever.
Is maar een voorstel ;)

Ik ben eigelijk benieuwd hoe de winny werkt omdat als deze goed aanslaat ik hem over en tijd ook wil gaan combineren met de test-e vandaar dat ik nu de winny wil pakken.

komt miss omdat je beetje naïef bent:D

Krieltje ga eens lezen op eigenkracht.nl
Daar staat nochthans duidelijk dat var de mildste is.
Sommigge bezien var zelfs als geen kuur maar een extra aanvulling van je creatine.
Meningen zijn zo verschillend maar inderdaad kijk wat de winny met je doet.
Merk je iets negatiefs dan stop je gewoon en blijf je beter van de AAS af.
Dat ben ik ook van plan.
Iedereen zit hier te zeiken dat wit niets uithaalt en dat het schadelijk is maar bier drinken en roken is zelfs nog schadelijker dan een kuurtje.
Ik ga je logje zeker volgen.

• Like
Waarderingen: kix
Sommigge bezien var zelfs als geen kuur maar een extra aanvulling van je creatine.

ben je nou serieus of wat?
krieltje weet meer van aas dan dat jij in je hele leven te weten zou komen, en denk dat bloedtesten stuk meer inzicht geven in de toxiciteit van een middel dan iets wat ergens op een of andere anti site staat denk je niet.
heeft niks met een mening te maken maar gewoon met feiten. als je er niks van af weet ga dan geen advies geven.

Merk je iets negatiefs dan stop je gewoon en blijf je beter van de AAS af.
Dat ben ik ook van plan.
Iedereen zit hier te zeiken dat wit niets uithaalt en dat het schadelijk is maar bier drinken en roken is zelfs nog schadelijker dan een kuurtje.
Ik ga je logje zeker volgen.

hehehe,geen domme dingen roepen kerel

Deze wikki is op 20mg pd,normaliter is dagelijkse dosis 60-80mg

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxandrolone

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloedtest-7e-week-anavar-289536/

Laatst bewerkt:
Winny only is best een leuk kuurtje om te kijken wat aas met je doen.
Heb het zelf ook een winny only kuurtje gedaan en beviel me prima.

Als je klaar bent begin dan met creatine kun je lekker verder pompen ;)
Succes ermee

Winny only is best een leuk kuurtje om te kijken wat aas met je doen.
Heb het zelf ook een winny only kuurtje gedaan en beviel me prima.

Als je klaar bent begin dan met creatine kun je lekker verder pompen ;)
Succes ermee

Tnx voor de reactie.
Ik vond het zelf ook een goed mild kuurtje om mee te starten, en inderdaad de creatine ga ik misschien gelijk mee starten na de kuur, wil alleen geen vocjt vasthouden dt vind i een nadeel van creatine.. Maargoed nog genoeg tijd om eroverna te denken dus eerst nog ala naturel me vp wat omlaag brengen en proberen nog wat massa te kweken tot begin juni:)

Zoals je kan lezen heb ik besloten om me 1e kuur rustiger aan te doen en gewoon met een zo simpel mogelijke lichte kuur beginnen om tevkijken war ik ervam vindt, en vind de winny only daar wel geschikt voor;)

Winny only vind ik zelf een topkuurtje! Als je weinig kuur ervaring hebt kan je lekker cutten op 50mg winstrol per dag. Veel minder spier en kracht verlies als wanneer je naturel gaat cutten.
Gebruik een middel omdat het bij je doel past bedoel ik dus te zeggen, bulken op winny zou ik zelf nooit doen, daar zijn veel leukere middelen voor.

Juist, is ook total niet me doel om te bulken. Als ik er schoon 4 kilo aan over hou ben ik al tevreden. Mits ik ook wat droger wordt natuurlijk. Denk zelf dat het wel moet lukken heb nu een schema waaar ik goed op ga ( lekker hoog in eiwitten en wat lager in kh ) merk dat ik rustig aan ietsjea droger wordt en dt ik ook rusig aan toch nog steeds meer massa krijg. Gewocht blijft ook ong op hetzelfde zitten terwijl ik aanzienlijk droger ben geworden.
NOg iets meer als een maandje en dan 6/7 weken knallen met de winny.
8 weken vindk ik denk ik net iets telang zit dus te twijfelen tussen 6 of 7 weken.. Maargoed dat is voor latere zorg, als ik in week 6 zit en wil er nog een weekje aanplakken dan kan dat altijd nog

Gast ik heb het over cutten en niet teveel spiermassa inleveren. Jij hebt het over 4 kilo pure spiermassa en ook nog droger worden.

Nou dat is volgens mij best haalbaar met dit kuurtje. 4kilo schoon overhouden en er wat droger uitkomen. Dan heb ik het niet over 3/4% verliezen maar over max 2% ofzo

Ik gun het je kerel, gaat niet makkelijk worden dat kan ik je wel vertellen. Suc6

Dat is in ieder geval me streven, ga zohard mogelijk me best doen on het te halen. En mocht het inderdaad niet mogelijk zijn dan eb ik me best gedaan en neem ik met genoegen ook minder als ik er maar het maximale uithaal voor mezelf:)

Nou dat is volgens mij best haalbaar met dit kuurtje. 4kilo schoon overhouden en er wat droger uitkomen. Dan heb ik het niet over 3/4% verliezen maar over max 2% ofzo

4 kg pure spiermassa met een winny only, waarom nog grijpen naar andere dingen dan? Ik hoop dat je beseft dat dat een te hoge verwachting is...

Terug
Naar boven