AndroidHealthClinic

winny only kuur 50mg per dag 8 weken

Het is hier op BDD altijd zo van: Ja 26 weken 750 mg test, lading tren er bij en dan nog afsluiten met 4-6 weken winny dat is een goede cutting kuur en levert geen problemen op. Maar als iemand 8 weken winny doet dat zou hij zijn hele lichaam naar de klote werken en geen gains maken :roflol:

daar heb je groot gelijk in. en als je dan ziet wie die commentaren geven. diegenen die zelf nooit winny only gedaan hebben. laat maar is je bloed nemen een maand na een winny only. normale levertesten, normale testosteronwaardes. dat laatste dat kan je niet zeggen na een kuur van 500mg test only. dan zit je minstens 2 maanden met een te lage testwaarde en een libidodip.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 11:39 ----------

en het plezante aan winnyonly is dat je tenminste week na week een goeie krachttoename hebt. alleszins de eerste 4 weken. voor mij niet echt iets waar je kilo's mee wint. maar ja, op mijn leeftijd gaat dat sowieso al moeilijker. wat ik volgende keer misschien ga doen is 4 weken winny, 4weken off, 4 weken winny, 4 weken off en dan terug 4 weken winny. ik heb de indruk dat na 4 weken winny de vooruitgang gedaan is. tijdens die 4 weken off verlies je nog niet te veel kracht en dan ga je misschien weer vooruit met de volgende winny. dan heb je er misschien meer aan.

Zal je lever leuk vinden...

Ene persoon reageert ook heftiger op 17aa dan iemand anders. Zelfde met herstel.

zal best meevallen, je moet die horror verhalen over kapotte levers niet zo serieus nemen (mits je andreas munzer style kuurt).
we hebben ook al gezien dat er enorm veel kritiek was op MT, terwijl de lever belasting best mee viel bij de meeste

Grotendeels persoonsafhankelijk. Sommige mensen kunnen bergen speed naar binnen snuiven. Anderen gaan naar een paar lijnen al onder zijl.

Of ga je me nu vertellen dat het met halotestin ook wel mee valt. Dat jouw lever snel hersteld wil niet zeggen dat dat van een ander ook doet. Plus wat is de schade op lange termijn als jij jaarlijks 4-5 oral kuurtjes doet. Er zijn wel degelijk studies dat er van allerlei enzymen beschadigd raken in je lever bij gebruik van orals.

Grotendeels persoonsafhankelijk. Sommige mensen kunnen bergen speed naar binnen snuiven. Anderen gaan naar een paar lijnen al onder zijl.

Of ga je me nu vertellen dat het met halotestin ook wel mee valt. Dat jouw lever snel hersteld wil niet zeggen dat dat van een ander ook doet. Plus wat is de schade op lange termijn als jij jaarlijks 4-5 oral kuurtjes doet. Er zijn wel degelijk studies dat er van allerlei enzymen beschadigd raken in je lever bij gebruik van orals.

sowieso is het persoonsgebonden.. maar voor de meeste zal t geen probleem zijn, dus altijd je leverwaardes checken als je kuurt. was dit even vergeten te benadrukken.

welke studies? de studies van Cools? 3 oral kuurtjes van 4 weken met één product. een beetje serieus blijven. dat stelt toch niets voor. ik heb nog nooit gehoord dat iemand problemen heeft gekregen door een beetje winny. straks ga je nog beweren dat er studenten zijn die leverproblemen hebben omdat ze tijdens hun studies gezopen hebben. en die hun levers hebben wat meer en langer afgezien.

Terug
Naar boven