XXL Nutrition

Winny only kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Symptoom van de instant gratification cultuur. IK WIL ALLES NU!

Ja ik word hier een beetje ellendig van. Het ergste nog is dat de kans groot is dat hij straks vlak na de kuur redelijk tevreden is, maar na de dip niet meer gaat posten over hoe het spierverlies en de vetwinst gaat zijn en zo andere beginners ook op een fout spoor gaat zetten. Zo blijven van deze vervelende topics een verkeerd beeld geven.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik word hier een beetje ellendig van. Het ergste nog is dat de kans groot is dat hij straks vlak na de kuur redelijk tevreden is, maar na de dip niet meer gaat posten over hoe het spierverlies en de verwinst gaat zijn en zo andere beginners ook op een fout spoor gaat zetten. Zo blijven van deze vervelende topic een verkeerd beeld geven.

Inderdaad. Na deze kuur komt hij in een 6 maanden depressie terecht. En die supps ook echt weer een exponent van de supp marketing.... wss bij de klantenservice eraan geholpen. Ja je moet wel een onderzoeksgerichte mindset hebben om deze sport met succes te beoefenen.
 
Ik heb ze gevonden :)

A920D69E-1963-4927-9574-53B0BB134A2D.jpeg
 
Dit is OP al meerdere keren verteld. Ook weinig nut om het te blijven herhalen.
 
Dit is OP al meerdere keren verteld. Ook weinig nut om het te blijven herhalen.

Bij mensen die een beetje trager van begrip zijn is het juist beter dingen te blijven herhalen, dan dringt het mss door. Beter als ze gewoon laten doen met hun stommiteiten.
 
Update van TS ?
 
Is dit een grap, niet iedereen reageert overal even goed op. Ik pak bv op winny 10% meer kracht dan op test only
 

Topic lijkt alweer uitgestorven ... Tja orals er zullen veel mensen zijn die hier mee starten ..

Maar wat betreft zijn fysiek dat hij iets vetter is vind ik nog niet eens zo belangrijk maar... Hoe lang train je en wat was je voedingschema überhaupt met 30 mg winny? Met jou postuur gaat 30mg weinig brengen.


Succes!
 
Back
Naar boven