Fitness Seller

Building Pun 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo 3 maanden stilte betekent niet dat we stilzitten, al is er weinig te melden fysiek wyse. Gewoon nog steeds steady rond de 105kg en rond de 8/9%.

:wave:

Wat ga je daar nou aan doen dan? :p
 
Denk die hernia blessurevan 2 jaar geleden
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dat er al even alles blijft zoals het is :p Of ben je gewoon tevreden zo?

Ja ik ben eigenlijk wel tevreden :p
Er zal heus nog wat geschommeld worden met gewicht en VP door het jaar heen, maar over het algemeen is dit prima te behouden zo en kan ik ook gewoon steeds leaner worden op een hoger gewicht. Eigenlijk dus een beetje een jarenplan om richting de 110 op 8% te komen. Ik heb sinds maart 2020 denk ik alles bij elkaar 15x gesport in een gym en ook iets van 15x in een homegym wat aangerommeld, dus heb echt helemaal niks te klagen op deze manier.
 
Zo 3 maanden stilte betekent niet dat we stilzitten, al is er weinig te melden fysiek wyse. Gewoon nog steeds steady rond de 105kg en rond de 8/9%.

Bekijk bijlage 501424

:wave:

Goede fysiek nog steeds.
Kan ik alleen maar van dromen haha.
Dankzij Corona lockdown gewoon 10 kilo lichter geworden.....
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zo 3 maanden stilte betekent niet dat we stilzitten, al is er weinig te melden fysiek wyse. Gewoon nog steeds steady rond de 105kg en rond de 8/9%.

Bekijk bijlage 501424

:wave:
steady she goes ! prima de boel dus weten te handhaven . netjes ^^
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ben jaloers op je rug. Goals
 
Goede fysiek nog steeds.
Kan ik alleen maar van dromen haha.
Dankzij Corona lockdown gewoon 10 kilo lichter geworden.....

Ik was op mijn lichtst in de Corona rond de 100kg. Uiteindelijk vind ik tegenwoordig de spiegel veel belangrijker dan gewicht geworden. 100kg op 8% is nog steeds gewoon dikke prima natuurlijk.

steady she goes ! prima de boel dus weten te handhaven . netjes ^^

:thumbs:

Ben jaloers op je rug. Goals

Thanks bro.

Nou. Dat denk ik ook niet :)

Jij nog wat te klagen eigenlijk? :D
 
Ik was op mijn lichtst in de Corona rond de 100kg. Uiteindelijk vind ik tegenwoordig de spiegel veel belangrijker dan gewicht geworden. 100kg op 8% is nog steeds gewoon dikke prima natuurlijk.

Helemaal gelijk natuurlijk, ik begin nu lijnen te zien die ik al lang iet meer heb gezien en ook de buikspieren beginnen zich langzaam te tonen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
@Punjab Hoe staat het ervoor?
 
Hee kerel.

Hoe gaat’ie?
 
Hoe gaat ie dan ouwe?;)

Gyms zijn nu open dus geen excuses meer
 
Back
Naar boven