XXL Nutrition

Winny only

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik vroeg me wat tegenstrijdige dingen af:
Droger worden doe je natuurlijk door onder je behoefte te gaan zitten.. En toch lees ik veel dat je met een winny only toch droger kan worden en groter door je KH laag te houden en je eiwitten en vetten hoog..

Hoe zit dit nou precies?? Winny stimuleert de vetberbranding toch niet? Dus snap niet dat je dan zovaak leest dat er veel mensen droger en groter van zijn geworden. En doel niet op een vvm toename zodat je alleen wat droger lijkt..

Winny stimuleert de vetverbranding wel een beetje door te binden aan de glucocorticoide- en microsomale receptor. Lees het artikel van Cy Wilson genaamd "Guide to Losing Fat While On" voor achtergrondinformatie.

Volgens mij heeft het ook te maken dat winny vocht afdrijft
Hoe het precies zit weet ik ook niet

• Topic Starter Topic Starter
Vocht afdrijven heeft toch niks te maken met het verlagen van je bf? Hooguit dat je wat droger oogt.. Maar daar doel ik niet op

het is ook een hard maker.. dus dan oog je ook weer droger..

Het mooiste effect van winstrol is dat je ongeacht een laag kcalinname vol energie je trainingen kunt afmaken zonder op kracht te hoeven inleveren. Ook geeft het een kleine boost in uithoudingsvermogen waardoor je je cardio ook stricter kan uitvoeren. Dit zijn indirecte bijkomstigheden om vetverlies op te schroeven. Van het middel op zich zonder cutschema moet je geen echt vetverlies verwachten.

Het mooiste effect van winstrol is dat je ongeacht een laag kcalinname vol energie je trainingen kunt afmaken zonder op kracht te hoeven inleveren. Ook geeft het een kleine boost in uithoudingsvermogen waardoor je je cardio ook stricter kan uitvoeren. Dit zijn indirecte bijkomstigheden om vetverlies op te schroeven. Van het middel op zich zonder cutschema moet je geen echt vetverlies verwachten.

Tot dat de bijwerkingen komen en je last van je pezen en aanhechtingen krijgt

wat ik me nou toch af vraag, als er op trainingsdagen boven onderhoud wordt gegeten, en op rust dagen op onderhoud + eventueel wat cardio, of onder onderhoud eten.
is het dan mogelijk om wat droger & groter uit de kuur te komen?

Dit omdat ik nu al zovaak heb gelezen dat 9 van de 10 droger uit de kuur komt terwijl ze bulkten..

Winny stimuleert de vetverbranding wel een beetje door te binden aan de glucocorticoide- en microsomale receptor. Lees het artikel van Cy Wilson genaamd "Guide to Losing Fat While On" voor achtergrondinformatie.

Off topic, maar mensen met ervaring die zn voedingsschemagevolgd hebben?
50gr carbs
300gr protein
25gr fat

1625 calories

Klinkt interessant, zwaar, maar effectief?

1625 kcals zal voor de meeste echt veel te weinig zijn hoor.

Als je 300 mg test, 300 mg tren en 350 mg winny zet dan is het spiermassabehoud natuurlijk ook significant. Misschien verlies je een paar procent LBM maar daar staat tegenover dat je wellicht tientallen procenten vet verliest.

Ik heb zijn dieet overigens 2 weken volgehouden op dezelfde doseringen als hij aanraadt en ik constateerde een versnelde afname van vetmassa (ik gebruikte ook t3 erbij). Ik ben er echter wel snel mee gekapt omdat ik onder de 100 gr carbs wazig wordt en niet goed meer kan concentreren.

Ontopic,
Als er wat cardio toegevoegd, circa 10minuten na elke KT, wordt toegevoegd, en iets boven onderhoud eten stimuleert dit met winny de vetverbranding iets?
of heeft het geen enkel nut?

Als je wil cutten moet je net iets onder je behoefte eten

Terug
Naar boven