XXL Nutrition

winny tabs

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
Ik wil graag een kuurtje winny tabs doen
het zou er zo moeten gaan uitzien:
6 weken 40 mg elke dag.
+ nakuur.

Alleen hoor ik steeds tegenstrijdige dingen van mensen over winny. Mijn bedoeling is om in elk geval geen spieren te verliezen en droger te worden en misschien zelfs wel een paar kg's te winnen ;).
Ik weeg nu 107 kg en kom van ong. 117kg.

Wat ik graag wil weten is moet ik de tabs over de dag verdelen smorgens 20 mg en savonds 20mg. Of 4 x 10mg.
Daarnaast hoor ik van sommige mensen dat je wel moet nakuren en andere vinden het weer niet nodig bij winny. Persoonlijk ben ik voor nakuren.
Maar hoe moet die nakuur er dan uitzien?

allemaal tegelijk winny kan geen kwaad. Ik doe het in elk geval zo en voor de nakuur zou ik gewoon nolva nemen. Misschien niet nodig maar kan in elk geval geen kwaad

Nolva is niet nodig omdat Winny niet omzet in Oestro... dus een anti Oestrogeen is nutteloos...

Aangezien nolva ook een goeie testosteronopstarter is is het dus tog wel nuttig om het als nakuur te gebruiken

Ik prefereer clomid na winny :eyebrow:

Nolvadex niets zou doen...zoals frietbakker het zegt.

Opstarten moet je wel, ook al is het winny....dus clomid!! :)

Trouwens Infinity, zou je niet iedere keer tegen mij in willen gaan....ik irriteer me aan jou!!! :D

Het is tog inmiddels al gebleken dat nolvadex ook een goeie test opstarter is ?:)

• Topic Starter Topic Starter
die clomid hoelang moet je die dan gebruiken en in welke hoeveelheden?

Infinity zei:
Aangezien nolvadex ook een goeie testosteronopstarter is is het dus tog wel nuttig om het als nakuur te gebruiken

Ik weet niet of dat nu wel nodig is na zo'n winny kuurtje hoor. Kan geen kwaad, maar ja... Is volgens mij niet nodig.

baat het niet dan schaad het niet ;)

Bedankt voor de replys. Ik heb toch maar besloten voorlopig nog niet aan zoiets te gaan beginnen. Ik hoop met nog meer cardio en wat veranderingen in mijn voedingsschema mijn doel wel te bereiken. Mocht dat niet lukken zal ik alsnog dit kuurtje overwegen.
Maar denk dat als ik is een kuur doe liever gelijk een goede kuur pak.

ik stel de vraag maar even hier dan hoef ik geen apart topic te openen. Een vriend van me die is nu wel al begonnen met winny only hij doet maar 4 weken 40 mg ed. Nakuur 2 weken met clomid en nog een leverreinigers pil.

Hij zit nu in de 2 de week en voelt zich niet echt 100%. Heeft tevens last van haaruitval enzo. Kan hij nu niet beter stoppen? Of toch afmaken en dan nakuur?Is voor hem ook de eerste keer. (tevens is hij de rede dat ik ervan afzie ;) )

Haar uitval is een mogelijke bijwerking van winstrol. Het is zijn keus of ie doorgaat of niet. Wil hij zijn doelstelling bereiken ondanks de tegenslagen die hij nu ondervindt door het gebruik van winstrol kan ie doorgaan. Anderzijds kan ie zeggen dat ie het niet de moeite waard vindt en ermee kapt.

Ik zou met winstrol helemaal geen nakuur doen, je pakt hoogstens een paar kilo spiermassa (3-4) en het verdwijnt toch weer naarmate ~de tijd verstrijkt, en je er niet meer in wilt proppen of meer wilt kuren.
Van winstrol herstel je makkelijk, en het heeft de minste kans op bijwerkingen van de roids, al helemaal op 40 mg per dag tabs. Haaruitval zal z'n vader dan ook wel gehad hebben en is deels erfelijk

Hoe meer zooi, hoe slechter.
Ik zou pas een goeie nakuur doen na een goeie massakuur, maar je eigen keus ;)

Suat zei:
Haar uitval is een mogelijke bijwerking van winstrol. Het is zijn keus of ie doorgaat of niet. Wil hij zijn doelstelling bereiken ondanks de tegenslagen die hij nu ondervindt door het gebruik van winstrol kan ie doorgaan. Anderzijds kan ie zeggen dat ie het niet de moeite waard vindt en ermee kapt.

Wat een wijsheid :roflol:

Terug
Naar boven