Kevvel
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 11%
Na een tijdje research te doen op het net, ben ik er echt zelf niet meer uit of ik er persoonlijk iets aan zou hebben..daarom pols ik jullie ervaringen even.
Mijn armen, borst zijn ok, benen heb ik van thuis uit nooit echt meegekregen.
Het enige wat ik maar niet te zien krijg is dat heerlijke wasbordje, en laat dit nu net het gene zijn wat ik echt wil!
Even mijn 'maten':
1m82
78kg
vet%: 9
Het is niet de bedoeling dat ik een bodybuilding monster zou worden,
81kg droge massa is meer dan genoeg
Ga je van Winny 'opblazen' of groei je gewoon 2x zo snel als van creatine?
Gaan mijn buikspieren in die mate groeien dat ik nu eindelijk dat wasbordje ga zien?
Ik weet dat een goed voedingsschema belangrijk is, maar het probleem is dat ik gelijk heel snel love handles kweek.
Ook heb ik tegenstrijdige reacties gelezen...ene zegt dat je veeeeel moet eten tijdens kuur, andere zegt net op je voeding te letten zodat het echt wel droge massa wordt..
Grts
Mijn armen, borst zijn ok, benen heb ik van thuis uit nooit echt meegekregen.
Het enige wat ik maar niet te zien krijg is dat heerlijke wasbordje, en laat dit nu net het gene zijn wat ik echt wil!

Even mijn 'maten':
1m82
78kg
vet%: 9
Het is niet de bedoeling dat ik een bodybuilding monster zou worden,
81kg droge massa is meer dan genoeg

Ga je van Winny 'opblazen' of groei je gewoon 2x zo snel als van creatine?
Gaan mijn buikspieren in die mate groeien dat ik nu eindelijk dat wasbordje ga zien?
Ik weet dat een goed voedingsschema belangrijk is, maar het probleem is dat ik gelijk heel snel love handles kweek.
Ook heb ik tegenstrijdige reacties gelezen...ene zegt dat je veeeeel moet eten tijdens kuur, andere zegt net op je voeding te letten zodat het echt wel droge massa wordt..
Grts