XXL Nutrition

Winny vraagje

Kevvel

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Na een tijdje research te doen op het net, ben ik er echt zelf niet meer uit of ik er persoonlijk iets aan zou hebben..daarom pols ik jullie ervaringen even.

Mijn armen, borst zijn ok, benen heb ik van thuis uit nooit echt meegekregen.
Het enige wat ik maar niet te zien krijg is dat heerlijke wasbordje, en laat dit nu net het gene zijn wat ik echt wil! :p

Even mijn 'maten':
1m82
78kg
vet%: 9

Het is niet de bedoeling dat ik een bodybuilding monster zou worden,
81kg droge massa is meer dan genoeg :D

Ga je van Winny 'opblazen' of groei je gewoon 2x zo snel als van creatine?
Gaan mijn buikspieren in die mate groeien dat ik nu eindelijk dat wasbordje ga zien?

Ik weet dat een goed voedingsschema belangrijk is, maar het probleem is dat ik gelijk heel snel love handles kweek.
Ook heb ik tegenstrijdige reacties gelezen...ene zegt dat je veeeeel moet eten tijdens kuur, andere zegt net op je voeding te letten zodat het echt wel droge massa wordt..

Grts

Winny is niet te vergelijken met creatine kerel.

Om je ''wasbordje'' te kunnen zien, moet je goed droog staan.
Je geeft aan dat je op 9%bf zit, dan zou je ze al moeten zien.

Ik zou je nog maar meer gaan inlezen.

Buikspieren = Voeding (vetpercentage..) Zie je helemaal niks? Lijkt me sterk hoor!

Ik geloof het wel ik heb 7.1% en zie ze ligtjes ligt aan de pezen is genetisch bepaald volgens de fisotherapeut die bij ons in de gym rond loopt

Als je ze niet ziet met "9%" is dat heel vreemd. Toevallig electronisch gemeten?

TS zal wel op een weegschaal hebben gestaan die je bf meet

Ja als je niet doet squatten en deadliften miss ;)

kan ook zijn dat zn armen rond de 6% zijn en zn benen en romp toch iets hoger. is bij mij ook het geval. Gebeurd best vaak bij mensen die snel vet kwijt zijn geraakt, vetverbranding is niet goed verdeeld over je lichaam ofzo iets.

Klopt inderdaad, wordt wel eens gesproken over "oud vet". Of dat de juiste term is laat ik in het midden echter zijn er gebieden waar het vet moeilijker weg gaat dan op andere gebieden wat een meting kan beinvloeden.

Klopt inderdaad, wordt wel eens gesproken over "oud vet". Of dat de juiste term is laat ik in het midden echter zijn er gebieden waar het vet moeilijker weg gaat dan op andere gebieden wat een meting kan beinvloeden.

Klopt, maar zelfs op 9% moetje je abs dan nog kunnen zien. Stubborn Belly fat noemen ze dat, onderbuik en rug bij de man. Dijen en bovenbenen bij de vrouw.

Echter is dit stubborn body fat echt het laatste beetje van lean naar ripped. Ik weet dan ook 90% zeker dat de meting niet goed was! Of er spelen andere beslissende factoren een cruciale rol.

Klopt, maar zelfs op 9% moetje je abs dan nog kunnen zien. Stubborn Belly fat noemen ze dat, onderbuik en rug bij de man. Dijen en bovenbenen bij de vrouw.

Echter is dit stubborn body fat echt het laatste beetje van lean naar ripped. Ik weet dan ook 90% zeker dat de meting niet goed was! Of er spelen andere beslissende factoren een cruciale rol.

+1 Conversion

of ts zuigt het van zijn duim "9%"

bij 15% kan ik al buikspieren zien

• Topic Starter Topic Starter
Eerst en vooral bedankt voor de vele reacties!

Ik zie wel IETS van mijn wasbord, maar het is niet echt een super sixpack :(
Vandaar de twijfel om naar Aas over te schakelen.
Momenteel bezig met Dexaprine om het vetgehalte nog te doen dalen.
9% is een visuele schatting, afgegaan op de uitslag van een volledige scan een jaar of 2 geleden.
Mss is het 10%, kan ook...maar mijn inziens is zelf 11% nog ok om een wasbord te kunnen zien..en daar zit ik ZEKER niet aan.

Kheb gewoon de indruk dat mijn buikspieren niet ontwikkelen zoals mijn bicep/borst/rug.....dat doen.

Zou Winny mij dus hierbij beter op weg zetten?
Of is het weggegooid geld?

Grts.

Eerst en vooral bedankt voor de vele reacties!

Ik zie wel IETS van mijn wasbord, maar het is niet echt een super sixpack :(
Vandaar de twijfel om naar Aas over te schakelen.
Momenteel bezig met Dexaprine om het vetgehalte nog te doen dalen.
9% is een visuele schatting, afgegaan op de uitslag van een volledige scan een jaar of 2 geleden.
Mss is het 10%, kan ook...maar mijn inziens is zelf 11% nog ok om een wasbord te kunnen zien..en daar zit ik ZEKER niet aan.

Kheb gewoon de indruk dat mijn buikspieren niet ontwikkelen zoals mijn bicep/borst/rug.....dat doen.

Zou Winny mij dus hierbij beter op weg zetten?
Of is het weggegooid geld?

Grts.

Ik zit op 11-12 procent en ik zie ze ook, vooral smorgens na een los carb dag. ;)

Winstrol zal je wel wat meer spierhardheid geven wat je abs wat meer naar voren laat komen, maar nogmaals zal voeding echt meer verschil maken. Wat eet je? Kcal en macro's en niet zomaar een grove schatting.

Wil je ECHT een wasbordje zou je toch echt lager in vetpercentage moeten. Cutten dus, met of zonder aas. Omdat winstrol geen vocht en vetretentie geeft (mits ja alweer, je voeding goed is ;)) zal winstrol iig wel een beter alternatief zijn dan bijv dbol. (Om het maar bij de orale te houden)

Maar denk niet dat winstrol een magisch pilletje is wat je je abs zult geven! Het zal je sowieso teleurstellen!

Antwoord op je vragen:

Nee en nee.

van een winnykuurtje ga je plots geen buikspieren zien. het is wel een feit dat bij lang gebruik van dht produkten of lichte testosteronkuur (HRT) je vet minder op de buik wordt opgeslagen omdat dit hormoongevoelig is, maar dan spreken we niet over kuren van 6 weken maar maanden of langer dan een jaar. je zal dan geen sixpack krijgen. dat ligt aan de voeding maar het zal wel gemakkelijker gaan. ik zie dat ook als ik langer dan een jaar een zeer lichte dosis testosteron of androtiv (gel)gebruik, dat mijn buikvet dan toch gemakkelijker verminderd als je traint en proper eet. Andractim zal dit effect misschien nog beter geven bij lang gebruik omdat het een DHT afgeleide is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit op 11-12 procent en ik zie ze ook, vooral smorgens na een los carb dag. ;)

Winstrol zal je wel wat meer spierhardheid geven wat je abs wat meer naar voren laat komen, maar nogmaals zal voeding echt meer verschil maken. Wat eet je? Kcal en macro's en niet zomaar een grove schatting.

Wil je ECHT een wasbordje zou je toch echt lager in vetpercentage moeten. Cutten dus, met of zonder aas. Omdat winstrol geen vocht en vetretentie geeft (mits ja alweer, je voeding goed is ;)) zal winstrol iig wel een beter alternatief zijn dan bijv dbol. (Om het maar bij de orale te houden)

Maar denk niet dat winstrol een magisch pilletje is wat je je abs zult geven! Het zal je sowieso teleurstellen!

Ik zou tijdens de kuur eens helemaal loss gehen met mijn voeding.
Nu let ik er wel op, maar 's avonds eet ik gewoon wat de pot schaft. Dit wil ik nu aanpassen en volledig voor rijst-kip/kalkoen-groentjes gaan.
Ziehier mijn voedingsschema en pas maar aan waar nodig! Ik ben jullie dankbaar hiervoor!

Bijlagen

Terug
Naar boven