Fitness Seller

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
De winst van de PVV is een klap in het gezicht van de Marokkaanse Nederlanders. Dit stelt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) in een reactie op de verkiezingsuitslag, waarbij de partij van Geert Wilders van 9 naar 24 zetels steeg.

SMN-voorzitter Farid Azarkan stelt dat meer dan anderhalf miljoen mensen hebben gestemd op een partij die geen plaats voor de islam ziet in Nederland en mensen afrekent op hun geloof en afkomst. De PVV handelt daarmee in strijd met de grondbeginselen van de Nederlandse grondwet, vindt Azarkan.

"De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders verdrietig en boos, geeft hen een sluimerend gevoel van onbehagen en angst", laat Azarkan weten. Hij noemt het 'hoopvol' dat de meerderheid van de Nederlanders niet op Wilders heeft gestemd en kiest voor 'een toekomst van gedeeld burgerschap en ruimte voor pluriformiteit en diversiteit'. "Dat is ook het Nederland dat wij van oudsher kennen: een land van democratie, vrijheid, gelijkheid, tolerantie en solidariteit."

Bron: Fok!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rif-Marokkaantjes slopen het stadion nadat Jong-Oranje tegen Jong-Marokko heeft gespeeld

owned.

En zelf zijn ze natuurlijk over de gehele lijn heilig. Zelfkritiek? Nooit van gehoord.

"De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders verdrietig en boos, geeft hen een sluimerend gevoel van onbehagen en angst", laat Azarkan weten. Hij noemt het 'hoopvol' dat de meerderheid van de Nederlanders niet op Wilders heeft gestemd en kiest voor 'een toekomst van gedeeld burgerschap en ruimte voor pluriformiteit en diversiteit'. "Dat is ook het Nederland dat wij van oudsher kennen: een land van democratie, vrijheid, gelijkheid, tolerantie en solidariteit."

Als de pvv niet in de coalitie komt dan word de pvv zeker de grootste partij bij de volgende verkiezingen:D en sowieso 24 zetels tegenover 31 voor de vvd zo groot is dat verschil niet.

En als straf gaan ze nu oudjes beroven, scooters jatten en uitkeringen trekken, wat denken die nederlanders wel niet :mad:

Ach, zolang ze zich netjes aan de regels houden en niks verkeerd doen hebben ze weinig te vrezen. Maar ja, van zulke personen hebben we over het algemeen ook geen last... :rolleyes:

wat vind dbb van de kopvodden tax?

Laatst bewerkt:
En er zullen nog veel meer klappen volgen , laten we beginnen met afschaffen van dubbele nationaliteit , bij strafblad geen toegang tot het land , bij strafbare feiten plegen binnen 5 jaar na toelating een enkeltje eigen land en de eerste 5 jaar geen kans op uitkering.

Een verdiende klap.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

En er zullen nog veel meer klappen volgen , laten we beginnen met afschaffen van dubbele nationaliteit , bij strafblad geen toegang tot het land , bij strafbare feiten plegen binnen 5 jaar na toelating een enkeltje eigen land en de eerste 5 jaar geen kans op uitkering.

Amen.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

De winst van de PVV is een klap in het gezicht van de Marokkaanse Nederlanders. Dit stelt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) in een reactie op de verkiezingsuitslag, waarbij de partij van Geert Wilders van 9 naar 24 zetels steeg.

SMN-voorzitter Farid Azarkan stelt dat meer dan anderhalf miljoen mensen hebben gestemd op een partij die geen plaats voor de islam ziet in Nederland en mensen afrekent op hun geloof en afkomst. De PVV handelt daarmee in strijd met de grondbeginselen van de Nederlandse grondwet, vindt Azarkan.

Bron: Fok!

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00105/_Stadion_is_podium_105255e.jpg
Rif-Marokkaantjes slopen het stadion nadat Jong-Oranje tegen Jong-Marokko heeft gespeeld

Ja dat was VOOR 1945 ja, the good old days.

en er zullen nog veel meer klappen volgen , laten we beginnen met afschaffen van dubbele nationaliteit , bij strafblad geen toegang tot het land , bij strafbare feiten plegen binnen 5 jaar na toelating een enkeltje eigen land en de eerste 5 jaar geen kans op uitkering.

+1.

haha, ik wou net zo'n topic aanmaken :D
Maar hulde voor wilders!!!

Laatst bewerkt:
Pomper, geef je avatar is in het groot.
Té geil.

Wilders ftw. :thumbup:

Ik ben blij dat er zoveel Nederlanders op de PVV hebben gestemd.
Ik vraag me echt af of die mensen die tegen die PVV zijn, of die wel eens naar buiten kijken op straat.

Wilders FTW!!!! :D

Ik ben blij dat er zoveel Nederlanders op de PVV hebben gestemd.
Ik vraag me echt af of die mensen die tegen die PVV zijn, of die wel eens naar buiten kijken op straat.

Nee, we komen nooit buiten en wonen allemaal in dorpjes waar geen allochtonen wonen. Oh wacht dat was juist andersom.

Maar goed nu krijgen de Marokkanen ook eens klappen.

PVV is goed bezig. sowieso weg met het koningshuis!

Terug
Naar boven