AndroidHealthClinic

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

:)

wildhate.JPG

Laatst bewerkt:
Off topic: Waarom staan politiek en religie bij elkaar? Dit moet juist het verst van elkaar af liggen!

Waarom een klap ?

Als ze gewoon geen foute dingen doen, no problemssss

Buiten het feit dat je je nickname in deze eer aan doet, vind ik jouw post ook vrij inhoudsloos.Leg eens uit wat de PVV niet snapt t.o.v. de andere partijen?
/QUOTE]

1. Alles over de immigratiestop, mensen uitzetten e.d kan nooit gebeuren in een democratie als onze, dit weet Wilders want dom is hij zeker niet, integendeel.
2. Dat gezeik over Europa, dat klinkt allemaal leuk met de gulden betalen en geen Europese samenwerking, maar dit doen we al sinds '45 en in deze tijd van mondialisering is het alleen maar wenselijk om samen te werken. (Hoe dit gebeurt kan je daarentegen weer wel kritiek op hebben)
3. Het meest belachelijke is nog wel ontwikkelingshulp afschaffen. Hoe kan je schaamteloos dit verkondigen, als je kijkt dat dit 1% o.i.d van de begroting is.
4. Verder is zijn populistische toon, zijn belachelijke uitspraken tegenover bijv. Turkije (dat minstens net zo'n geseculariseerde STAAT is als NL) bijzonder slecht voor het imago voor NL. En dan kan je zeggen dat dit niet boeit, maar dit boeit nou eenmaal wel.

Zo, ik moet weg, maar ik kan nog wel even verder gaan.

Off topic: Waarom staan politiek en religie bij elkaar? Dit moet juist het verst van elkaar af liggen!

Ja eigenlijk wel, maar het is wel zo dat religie teveel invloed heeft op de politiek: christelijke etc: CDA & Cu & SGP
Moslims: PvdA & SP
Dus toch verbonden ook al moet dat eigenlijk niet.
Maar ik denk dat ze gewoon het bij elkaar hadden neergezet zonder die gedachte.

ik snap niet waarom iedereen ons marokkanen zo haat wij zijn vredelievende mensen en een bijdrage voor het Nederlandse volk wij doen nooit iets verkeerd het is allemaal Wilders z'n schuld hij haat ons gewoon :treuren:

volgens mij komt het door z'n kapsel dat bleek is in zijn hersens getrokken

http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI

ik snap niet waarom iedereen ons marokkanen zo haat wij zijn vredelievende mensen en een bijdrage voor het Nederlandse volk wij doen nooit iets verkeerd het is allemaal Wilders z'n schuld hij haat ons gewoon :treuren:

volgens mij komt het door z'n kapsel dat bleek is in zijn hersens getrokken

http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI

En laat ik nou net in molenwijck wonen waar deze mocro`s over rappen. Geen wonder dat je op de PVV gaat stemmen. ik walg van deze werkloze kansloze figuren.

maar je woont in Den Haag..?!? appa bedoelt denk ik Molenwijk amsterdam noord ;)

ik vind wilders ook cool maar kan ook wel om de raps van Appa lachen

typisch voor die mocro's zeiken over NL terwijl ze een maand geleden nog op blote voeten achter de schapen aanrenden :P ALLAAAH ACHHBARRRRR

WALLAAAAAA

http://www.youtube.com/watch?v=SJu0vvfQ5m0&feature=related

Jij bent dan weer zo'n domme pvv-er

van de 'marokkaans' nederlandse jongemannen is 55% wel is in aanraking met de wouten geweest. En dit is dan van 2008 geloof ik , alleen in 2008, dus als die wat in 2007 gedaan heeft staat ie er niet bij. Dus 90% is zo gek nog niet

Ja eigenlijk wel, maar het is wel zo dat religie teveel invloed heeft op de politiek: christelijke etc: CDA & Cu & SGP
Moslims: PvdA & SP
Dus toch verbonden ook al moet dat eigenlijk niet.
Maar ik denk dat ze gewoon het bij elkaar hadden neergezet zonder die gedachte.
Jep jep. De PvdA en SP pakken ook elke keer de koran erbij als ze voor een beslissing komen te staan. Godver wat ben je toch ook een eersteklas lulletje.

Zoals Wilders al eerder in een debat zei. Als je je gedraagd heb je niks te vrezen van de PVV.

"Gedragen" is bij de PVV echter niet zo'n heel ruim begrip. Mensen zonder proces willen opsluiten is bij hen niet echt vreemd. Hoe ze dan willen bepalen of iemand zich "gedraagt" is mij een raadsel.

Gisterenavond nog voor de camera's die Wilders: De AOW op 65 is een echt breekpunt, het zou van kiezersbedrog getuigen als we dit zo ineens op de avond van de verkiezingen zouden laten vallen.

Vanmorgen: AOW is geen breekpunt meer.

Weet je, ik ga steeds meer hopen op een CDA/VVD/PVV coalitie, dat wordt smullen geblazen.

edit:
Eerste klas lulletje, dat is zo'n scheldwoord die mijn moeder vaak gebruikt als ze over willekeurige mannen aan het foeteren is, dan is het erg met je gesteld hoor!

van de 'marokkaans' nederlandse jongemannen is 55% wel is in aanraking met de wouten geweest. En dit is dan van 2008 geloof ik , alleen in 2008, dus als die wat in 2007 gedaan heeft staat ie er niet bij. Dus 90% is zo gek nog niet

jajaja, want als er in 2007 35% in aanraking is geweest maakt dat samen mooi 90, of niet "HardcoreNL".

Terug
Naar boven