Fitness Seller

Nieuws Marokkaanse jongeren hebben geen perspectief

het zijn tuigen man. ik zat gisterenavond met een paar meisjes op een bankje. komt zo k*t groepje marokkanen. om mij te beledigen. ene daarvan schold me uit. ik heb hem helemaal gedist.(dik gozer) stond zo in het hoekje van hun groep ,hij was helemaal stil. echt een lafaards.ze vroegen om te komen vechten met die gast die mij uit schold. en toen ging ik na 20 min. ofzo weg. ik helemaal blij. ze probeerde me klein maken bij die meisjes. alles wat zei tegen mij zeiden , zei ik 2x zo harder terug. maar gevecht kwam niet :P

Ik heb zo'n gevoel dat jij geen haar beter bent dan de gemiddelde Marokkaan.
Als het op taalkennis aankomt durf ik er zelfs om te wedden :D

Het enige wat Wasif Shadid hier probeert is om medelijden te krijgen van het kabinet zodat het kabinet weer anders gaat denken. Volgens hem is het kabinet dus blijkbaar veel te rechts geworden (kan het me haast niet voorstellen) en probeert op deze manier het kabinet weer een beetje naar links te verschuiven zodat de Marokkanen en Turken weer vertroeteld worden en ze weer een paradijsje krijgen in Nederland. Laat ze nou eens op eigen benen staan en houdt eens op met dat zelfmedelijden, ze zijn zelf verantwoordelijk voor hun daden.

Ze vergeten erbij te vertellen dat een hele grote groep het voor zichzelf verpest en het niet verdienen om hier te zijn...

In de jaren '80 waren de Turken het probleem, maar niet zo gewelddadig als nu de Marokkanen.

Turken hoor je in de regel niet veel meer van, hebben zich aardig aangepast en doen hun ding. Je ziet genoeg voorbeelden van succesvolle Turkse ondernemers in dit land.

Turken zeiden toen al over de Marokkanen dat die 20 jaar op ze achterlopen. Die achterstand in ontwikkeling kan wel eens de basis zijn voor al dat anarchistische gedrag. Als ze zich niet van binnenuit hun eigen subcultuur ontwikkelen word het probleem alleen maar groter.

Het van je af trappen en je omgeving de schuld geven zonder enige reflectie op eigen gedrag is kenmerkend voor een onmachtig kind, ongeacht leeftijd.

In de jaren '80 waren de Turken het probleem, maar niet zo gewelddadig als nu de Marokkanen.

Turken hoor je in de regel niet veel meer van, hebben zich aardig aangepast en doen hun ding. Je ziet genoeg voorbeelden van succesvolle Turkse ondernemers in dit land.

Turken zeiden toen al over de Marokkanen dat die 20 jaar op ze achterlopen. Die achterstand in ontwikkeling kan wel eens de basis zijn voor al dat anarchistische gedrag. Als ze zich niet van binnenuit hun eigen subcultuur ontwikkelen word het probleem alleen maar groter.

Het van je af trappen en je omgeving de schuld geven zonder enige reflectie op eigen gedrag is kenmerkend voor een onmachtig kind, ongeacht leeftijd.

juist jij hebt het bij het juiste eind

Inderdaad, marokkanen zijn zo crimineel door discriminatie! Het is een geheim complot van de Nederlanders. Die wilden vanaf de jaren zestig er voor zorgen dat de de Italianen, Spanjaarden en Chinezen die hier arriveerden wel zouden integreren en de Marokkanen niet! Dat heeft niets met de cultuur te maken. In Marokko zelf is iedereen immers schatrijk!

Het is natuurlijk de schuld van de Nederlanders dat zoveel Marokkanen hun school niet afmaken, maar in plaats daarvan op straat meisjes lastigvallen of homo's het leven zuur maken. De leraren zetten ze daar stiekem toe aan! Dat heeft niets met hun cultuur te maken!

:rolleyes:

Inderdaad, marokkanen zijn zo crimineel door discriminatie! Het is een geheim complot van de Nederlanders. Die wilden vanaf de jaren zestig er voor zorgen dat de de Italianen, Spanjaarden en Chinezen die hier arriveerden wel zouden integreren en de Marokkanen niet! Dat heeft niets met de cultuur te maken. In Marokko zelf is iedereen immers schatrijk!

Het is natuurlijk de schuld van de Nederlanders dat zoveel Marokkanen hun school niet afmaken, maar in plaats daarvan op straat meisjes lastigvallen of homo's het leven zuur maken. De leraren zetten ze daar stiekem toe aan! Dat heeft niets met hun cultuur te maken!

:rolleyes:

QFT!

:roflol:

I lol'd.
Wat een vervuiling van het web dit.

Als je zoveel problemen heb met het Nederland van tegenwoordig mr. Shadid, dan donder je toch lekker een eind op. You won't be missed

Neither will you.

Edit: ben het met zijn uitspraken mbt de marokkaanse probleemjeugd niet eens, wat Wilders betreft heeft hij absoluut een punt.

marokkanen zijn zooooo 2008 tegenwoordig zijn het polen :D

Conclusie: De Nederlanders moeten allochtonen niet meer uitsluiten want daardoor gaan ze de criminaliteit in :roflol: Wij moeten ons dus aanpassen aan hen.

Wat een onzin weer he. Ze hebben het zelf ernaar gemaakt en nu moeten wij Nederlanders hun gedrag accepteren.

wat bedoel je met ''vertel ons wat ''?

ik denk dat je daar prima op eigen houtje achter kunt komen als je ook de tweede zin van mn post leest

edit: "vertel mij wat": kun je op een sarcastische manier zeggen als iemand je iets vertelt wat allang duidelijk was

Terug
Naar boven