XXL Nutrition

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

Wat een gehuil van het SMN.
Enige zelfreflectie binnen de eigen gelederen is zeker teveel gevraagd van ze..

Ook het medelijden voor het slachtofferrol houd een keer op. Ze kunnen beter gaan zoeken naar opties om samen te werken in plaats van te schelden en te tieren.

Mooi dat de boodschap over is gekomen :thumbs:

Hoop dat die mocro`s eindelijk eens flink aangepakt gaan worden.

En er zullen nog veel meer klappen volgen , laten we beginnen met afschaffen van dubbele nationaliteit , bij strafblad geen toegang tot het land , bij strafbare feiten plegen binnen 5 jaar na toelating een enkeltje eigen land en de eerste 5 jaar geen kans op uitkering.

Ziet er goed uit,mag hier ook ingevoerd worden maar als wij zoiets flikken ligt het land uiteen. Voordeel van een nationaliteitgevoel dat wij niet hebben i guess.

Misschien is het toch in Marokko beter voor hun?

Moet ik dan ook mij Britse paspoort inleveren?:(

miss wel :)
weet niet of jullie in nederland dit probleem ook hebben:
dat Marokkanen met dubbele nationaliteit super goedkoop kunnen lenen bij de Marokkaanse nationale bank? -> hier flats etc kopen en direct lening kunne terugvorderen etc..

Zoals Wilders al eerder in een debat zei. Als je je gedraagd heb je niks te vrezen van de PVV.

Gelukkig heeft wilders zijn punt over de AOW aangepast. Dat gebeurde toch sowieso.

Ik snap ook niet waarom men zo bang is voor Wilders. Denkt men nu echt dat zijn coalitiepartners iets zullen toestaan als "verwijdering van de islam uit Nederland" of minder "democratie, vrijheid, gelijkheid, tolerantie en solidariteit" ?

In het ergste geval zal Wilders 1/3 of 1/4 van het beleid bepalen en veel water bij de wijn moeten doen. Je krijgt dan wel een wat rechtser beleid, maar nooit een extreemrechts beleid.

...."De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders etc.

Alleen dit al he...

.... een partij die geen plaats voor de islam ziet in Nederland en mensen afrekent op hun geloof en afkomst. De PVV handelt daarmee in strijd met de grondbeginselen van de Nederlandse grondwet...

Alsof er in marokko plaats is voor een andere geloofsbelijdenis dan de islamitische, in welke vorm dan ook,.
Wel belerend wijsvingeren dat de partij met de relatief hoogste zetelwinst deze verkiezing, in strijd met de Nederlandse grondwet zou handelen.
Dan te bedenken dat de eerste kennismaking van dhr. Arkazan, met het begrip grondwet, waarschijnlijk was nadat hij voet op nederlandse bodem zette.
Het moet niet gekker worden.

"De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders verdrietig en boos, geeft hen een sluimerend gevoel van onbehagen en angst", laat Azarkan weten.

Weten ze ook eens hoe wij ons vaak voelen.

"Dat is ook het Nederland dat wij van oudsher kennen: een land van democratie, vrijheid, gelijkheid, tolerantie en solidariteit."

Bedoeld wordt waarschijnlijk:` Een land waar je, als lid van welke etnische minderheid dan ook, van alles kan flikken, waar maar gedoogd en goedgepraat wordt, waar er voor elke k*tscheet die je dwarszit een of andere hulpinstantie is, waar het geld je door de overheid haast achterna gegooid wordt in de vorm van een of andere vage inburgeringssubsidie, waar criminaliteit minder zwaar bestraft wordt, zolang je maar pretendeert gediscrimineerd te worden of anderszins integratieproblemen hebt.
Eigen komt eerst, leve de PVV.

Merkwaardig trouwens dat er in dit topic nog geen marokkaanse medeforummer gereageerd heeft.

Als de pvv niet in de coalitie komt dan word de pvv zeker de grootste partij bij de volgende verkiezingen:D en sowieso 24 zetels tegenover 31 voor de vvd zo groot is dat verschil niet.

Je vergeet dat de PVV geen inhoudt heeft, wat de rest van de partijen wel snappen.
Toch heb je wel een beetje gelijk, ik ben ook bang dat wanneer hij in de oppositie komt hij nu weer een aantal jaar kan blijven schreeuwen om bij de volgende verkiezingen weer groot te worden. Hierom hoop ik misschien wel een beetje dat hij gaat regeren, dat kan toch nooit lang goed gaan.
BTW, leuk he van die AOW.

/wacht op haat reactie van "nador" (??)

Je vergeet dat de PVV geen inhoudt heeft, wat de rest van de partijen wel snappen.
Toch heb je wel een beetje gelijk, ik ben ook bang dat wanneer hij in de oppositie komt hij nu weer een aantal jaar kan blijven schreeuwen om bij de volgende verkiezingen weer groot te worden. Hierom hoop ik misschien wel een beetje dat hij gaat regeren, dat kan toch nooit lang goed gaan.
BTW, leuk he van die AOW.

Buiten het feit dat je je nickname in deze eer aan doet, vind ik jouw post ook vrij inhoudsloos.Leg eens uit wat de PVV niet snapt t.o.v. de andere partijen?

/wacht op haat reactie van "nador" (??)

Gaat waarschijnlijk niet lang duren.

Laatst bewerkt:
Haterz gonna hate:D

Klap in het gezicht en hopelijk leren ze ervan dat ze zichzelf is moeten gedragen! Leermomentje dus.

Terug
Naar boven