Fitness Seller

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

naturell moest ook weer een nutteloze opmerking komen maken?
Is niet je eerste soortgelijke post, grenzen zijn er maar historisch gegroeid en stellen niks voor. Jij bent zeker zo'n nationalistische no brainer die een ongezonde trots heeft voor alles wat Nederlands is. En als we echt in nationalistische termen gaan denken, Nederland stelt niets voor op wereldniveau, net als België:)

Is niet je eerste soortgelijke post, grenzen zijn er maar historisch gegroeid en stellen niks voor. Jij bent zeker zo'n nationalistische no brainer die een ongezonde trots heeft voor alles wat Nederlands is. En als we echt in nationalistische termen gaan denken, Nederland stelt niets voor op wereldniveau, net als België:)

daarom zou het misschien ook beter zijn als Vlaams-Belgie bij nederland komt;)
Maar ik geef toe dat ik soms snel en kort door de bocht redeneer, het kan ook overkomen als een overdreven nationalist. Ik wil dan wel zeggen dat dat niet helemaal klopt als je me echt zou kennen. Wel heb ik over alles een mening, en over allochtonen is deze mening soms niet voor iedereen even prettig. Ik vind het gewoon geen fijn gevoel dat als je in rotterdam loopt dat het lijkt op het midden-oosten. Of heb ik nu alweer iets te ergs gezegd:rolleyes:

Lonsdale, laat me niet lachen. Lonsdale hoort helemaal niet bij "echte". Zelf draag ik het niet en ik ben dat ook helemaal niet. Omdat ik gewoon kritisch ben over allochtonen krijg je gelijk die stempel....
(Je probeerde met die opmerking toch mij als nazi te benoemen?)

Overdrijven is ook een vak . En nee , niet omdat je kritisch bent over allochtonen . Komt door de manier waarop en misschien door je nickname dat ik meteen aan zo'n 'stereotype' dacht ;). En nee, ik ben niet zo iemand die 'Lonsdale' als racistisch ziet .

Laatst bewerkt:
Dat moeten we niet hebben he, ook al is dit nog niet zo'n erge allochtoon.
Maar als je hier woont wordt je een echte nederlander, ook met paspoort en alles, en anders weet je waar de grens is, daar moet je dan overheen.;)

Onzin, net zoals een dubbele nationaliteit.

hehe dbb is vrij rechts!
Me like (A)

Niet alleen een klap voor Marokkanen hoor.

De winst van de PVV is een goede indicatie dat de onrust van de afgelopen periode nog lang niet ten einde is.

Ok, helder.

1. De tijd zal het leren.Wetten kunnen in no-time aangepast of vervaardigd en aangenomen worden, of dat in deze gaat gebeuren is de vraag maar de mogelijkheid bestaat.
In europees verband bezien, Duitsland bijvoorbeeld zet o.a. asielzoekers die te regelmatig met justitie in aanraking komen, zonder pardon uit.Persoonlijk vind ik dit een acceptabele maatregel.

2. Dat is een loos argument imo.De gemiddelde nederlander is er met de toenemende vereuroperisering niet beter van geworden.
De enige europeanen die zich sinds 1945, met succes vind ik, ver hebben gehouden van de europese eenwordingsdrang, zijn de zwitsers.Zij bewijzen dat het niet nodig is om maar mee te doen met een suffe politieke trend als een europese unie of ook jouw mondialisering.
Het met de gulden betalen verhaal is denk ik meer bedoeld geweest om de mensen aan het denken te zetten en in dat geval heeft het blijkbaar gewerkt.

3.Elk procentje wat je niet persé in een bodemloze put als bijv. ontwikkelingshulp of een koningshuis, hoeft te gooien is er één.

4.Dat er mensen zijn die een aversie tegen de persoon Wilders hebben moge duidelijk zijn.Hetzelfde heb ik met Balkenende, als ik dat zuinige snoetje, dat kapsel, die bril en dan dat sneue stemgeluidje op tv krijg moet ik zappen.Verder vind ik dat alle politici populistisch overkomen.
Als jij al vindt dat Wilders slecht is voor het imago van nederland, wat denk je dan dat Desi Bouterse met het imago van Suriname doet?Suriname waar btw een redelijk deel van die ene procent -ontwikkelingshulp- naar toe
gaat.

...
1. Het gaat erom dat je in een coalitie zit, dus de extremen van Wilders zullen niet gebeuren.
2. Je kan dit een suffe trend noemen, niettemin is het een dagelijkse praktijk en alleen om te keren als we met z'n allen weer boeren gaan worden.
3. Ontwikkelingshulp een bodemloze put noemen is gewoon papegaaigedrag. Tuurlijk gaat er veel van fout, maar dan is de oplossing dit te verbeteren en niet het stop te zetten. Ethisch en moreel verwerpelijk om mensen in ontwikkelingslanden geen hulp te willen geven!
Het koningshuis is uiteraard een middeleeuws instituut. Toch meen ik laatst wel ergens gelezen (of gezien) te hebben dat zij met staatsbezoeken wel
lucratieve orders voor NL aan over houden, zo'n bezoek heeft meer status dan een bezoek van laten we zeggen JP. Bovendien ben ik er niet zo rouwig om, omdat wanneer we de Nederlanders een president laten kiezen er denk ik nog grotere flapdrollen aan de macht kunnen komen.
4. Ik kan je niet op een argumentatie betrappen. Niet tegen mij, iig. Je zegt als Wilders slecht is voor ons imago wat is Desi dan voor Suriname? Ja ook slecht inderdaad! Tegen de persoon Wilders heb ik een kleine vorm van aversie, tegen zijn ideeën veel meer. Dat alle politici populistisch overkomen heb je wel een beetje gelijk in, maar dit is imo onze eigen schuld. Wanneer poitici namelijk serieus gaan praten dan haakt iedereen af, omdat ze te moeilijk praten. Wilders valt echter helemaal in het populistische plaatje: Hij zet zich af tegen "de gevestigde orde"(lol, hij zat bij de VVD), komt op voor 'de burger' enz.

Ps

"Duitsland bijvoorbeeld zet o.a. asielzoekers die te regelmatig met justitie in aanraking komen, zonder pardon uit.Persoonlijk vind ik dit een acceptabele maatregel."
Eens.

Terug
Naar boven