MuscleMeat

Winstrol + dianabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dude, ik las dit forum..
Anyways, ik kon mn lach niet in houden en wilde toch even reageren!

Ten eerste, als jij met je door Winstrol aangetaste lever een vakantie wil gaan zuipen, veel succes!

Ten tweede, je begon over test e. Dit kicked op zn VROEGST in na 3 weken. Dus heb je 2 weken om te trainen op de test, en daarna je lam te zuipen met een enorme dosis test in je lichaam, ook heerlijk!

Ten derde, dit forum is er zodat mensen kunnen reageren, dus neit zo moeilijk doen, en het stof happen waar je om gevraagd hebt ;)

Als je terug ben van je vkantie, en je denk toe te zijn aan een goede kuur...:

1 t/m 10 500 mg test e EW
7 t/m 12 75 mg winny EOD
4 t/m 10 25 mg Proviron ED

Zoek de nakuur maar zelf op, miss leer je nog iets

koen85 zei:
dude, ik las dit forum..

Ten eerste, als jij met je door Winstrol aangetaste lever een vakantie wil gaan zuipen, veel succes!

Ten tweede, je begon over test e. Dit kicked op zn VROEGST in na 3 weken. Dus heb je 2 weken om te trainen op de test, en daarna je lam te zuipen met een enorme dosis test in je lichaam, ook heerlijk!

Ten derde, dit forum is er zodat mensen kunnen reageren, dus neit zo moeilijk doen, en het stof happen waar je om gevraagd hebt ;)

7 t/m 12 75 mg winny EOD

das nog es n eerste post:d

Alhoewel ik niet goedkeur wat de topicstarter vanzin is (is zijn keuze trouwens): Test enanthaat kickt niet ten vroegste in na 3 weken. Als je enanthaat zet is de werking juist gedaan 3 weken na je inject (als je niet tot een volgende inject gaat). Waar er verwarring is, is dat als je enanthaat met 250 mg of 500 mg per keer zet zal het even duren tot bloedwaarden op een schappelijk peil komen, wat even kan duren. Jaag je echter 750 mg of 1000 mg op dag 1 van je kuur naar binnen dan zullen je bloedwaarden bij de 2e inject al erg hoog zitten (dus ongeveer midden week 2). Grtz

ja klopt, maar ik las niks over een frontload..
Sorry voor mn uitspatting, trek dit soort dingen gewoon slecht..

hehe

No problem bro, over de rest van je reply ben ik het eens ;)

• Topic Starter Topic Starter
koen85 zei:
dude, ik las dit forum..

7 t/m 12 75 mg winny EOD

Ik vind het echt heel erg aardig van je dat je je zorgen maakt om mij, maar dat hoeft niet.

Ten eerste drink ik niet.. nooit gedaan ook.. (dus met mijn lever komt het wel goed)

Ten tweede heb ik de beschikking tot een sportschool op mijn vakantie bestemming.. en beschikking tot de middelandse zee (dus genoeg baantjes zwemmen)

Ten derde weet ik dat dit een forum is waar mensen op kunnen reageren, kritiek met daarna een goed advies is ook niks mis mee.. maar om nou mensen gewoon voor de lol af te kraken dat vind ik zielig.. En daar mag ik dan zoals ieder ander weer op terug reageren :o

En koen85 als ik over drie maanden terug ben van mijn vakantie dan ben jij de eerste die ik ga lastig vallen over een 'echt' kuurtje.

Mijn eerste week zit er nu op en ik voel me top. Ik train goed en eet (vreet) goed en ben nu al anderhalf kilo aangekomen.

wk1 1000mg test enth en 50mg stromba injectie om de dag
wk2 1000mg test enth en 50mg stromba injectie om de dag
wk3 1000mg test enth en 50mg stromba injectie om de dag
wk4 1000mg test enth en 50mg stromba injectie om de dag
wk5 40 mg stromba pillen ed
wk6 40 mg stromba pillen ed

Deze kuur is mede mogelijk gemaakt door flex170578 ;), thanx gast

Dir circus heeft lang genoeg geduurd!

Ik verzoek een ieder om zich voortaan te gedragen en enkel nuttige reacties te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven