XXL Nutrition

Winstrol + dianabol?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
skydirk zei:
triestig verhaal van een loser: vlug een kuurtje doen van 4 weken om er wat beter uit te zien tijdens de vakantie en denken dat hij wat meer kans gaat hebben om grietjes binnen te doen. ik vind het eigenlijk raar dat enkel Balboa dat ook inziet. ik ben er zeker van dat gij van uw leven nog niet deftig getraind hebt.

Zeker weer een triest geval.
En nee, Skydirk, Balboa is niet de enige die het ziet ;)

@ts Meningen komen van alle kanten op fora, soms is dat niet leuk, maar dan maar niet posten.
 
Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar... :D
 
Scarface... doe normaal man ;)

en respect he...
 
Little Me zei:
Dianabol en Winstrol twee produkten zeer slecht voor de lever . :D


Ik had het over winstrol injecties, maar ik heb de kuur sowieso veranderd. Ik ben nu begonnen met om de dag stromba injecteren 50mg en 750mg test enht per week.
 
Test enth voor maar 4wkn is niet slim. Je had wat kunnen leren door goed te lezen op het forum. Jammer dat je dat niet hebt gedaan.

Succes met je kuur.
 
scarface24 zei:
Ik had het over winstrol injecties, maar ik heb de kuur sowieso veranderd. Ik ben nu begonnen met om de dag stromba injecteren 50mg en 750mg test enht per week.

Winstrol inject is even slecht voor je lever ...
 
Met normaal doen kom je een stuk verder mijn vrind scarface:rolleyes:
 
Kleine waarschuwing

Ik begrijp dat het warm is maar hou het een beetje gezellig, ok.

Gr. D.
 
Little Me zei:
Winstrol inject is even slecht voor je lever ...

Dat zei je ja :D

Maar goed Scarface, je lult ook maar wat...als je gewoon een verstandige jongen was deed je de kuur wel wat later.

En 4 weken test e kan wel hoor.....maar zeker niet bij die dosering heheheh!!!
 
scarface24 zei:
Citaat:
ik wil 4 weken gaan kuren, dit omdat het helaas niet anders kan. Ik ga namelijk op vakantie (kon ook niet eerder beginnen prive redenen).[/B]


Ben je nou echt zo dom?? Of ben je gewoon een beetje scheel. Dus omdat ik zeg dat ik 4weken ga kuren en dat het helaas niet langer kan omdat ik op vakantie ga, doe ik het voor de wijven?? Ik ga idd op vakantie en DAARDOOR kan ik niet langer kuren.. er staat nergens dat ik wil kuren OMDAT ik op vakantie ga.. Ik denk dat je een cursus nederlands moet gaan volgen. Je hebt wel een grote bek voor een ouwe lul, triest eigenlijk dat jij op zo'n leeftijd mensen moet gaan irriteren op een forum die je nogmaals geen ene reet aangaat.. want als het voor jou vreemd is om met een kuur meer dan 10kg aan te komen dan weet je sowieso niks van anabolen af. Vooral bij de eerste kuur is dat makkelijk haalbaar.


En dit gedrag van zo'n jochie kan toch niet ongemerkt aan de mods voorbij gaan of wel??
 
BigMaus zei:
Dat zei je ja :D

Maar goed Scarface, je lult ook maar wat...als je gewoon een verstandige jongen was deed je de kuur wel wat later.

En 4 weken test e kan wel hoor.....maar zeker niet bij die dosering heheheh!!!

:D heb je er nu al meer info over ?

Hier poste ik het gewoon omdat meneertje zen lever wil sparen maar dan wel 2 soorten tabs wou gebruiken .


edit :

Winstrol injects en tabs zijn identiek dezelfde samenstelling . Daarom kan je de injects ook gewoon drinken .
Dus is mijn theorie dat het even slecht is voor je lever .
 
Laatst bewerkt:
BigMaus zei:
Dat zei je ja :D

Maar goed Scarface, je lult ook maar wat...als je gewoon een verstandige jongen was deed je de kuur wel wat later.

En 4 weken test e kan wel hoor.....maar zeker niet bij die dosering heheheh!!!


Hey bigmaus ik heb die doseringen van een fitness instructeur op de sportschool gekregen.. is de die dosering te laag?
 
BigMaus zei:
Dat zei je ja :D

Maar goed Scarface, je lult ook maar wat...als je gewoon een verstandige jongen was deed je de kuur wel wat later.

En 4 weken test e kan wel hoor.....maar zeker niet bij die dosering heheheh!!!

Ik wist echt dat je dit ging zeggen! :D

Maar jij geeft gelijk al mijn geplande antwoord. Niet op die dosering (750mg) pw.
 
Suat zei:
Ik wist echt dat je dit ging zeggen! :D

Maar jij geeft gelijk al mijn geplande antwoord. Niet op die dosering (750mg) pw.


Wat moet die dosering zijn dan? Dan kan ik het nog veranderen.. weet ook niet wat die gast van de sportschool dan lult.. volgens hem zou dit heel goed werken en die man heeft al langer dan 12 jaar ervaring met anabolen.
 
scarface zei:
750mg test enht per week

en dat in een kuurtje van 4 weken. nu wordt het echt om te lachen. meneer weet er niets van en heeft het van een fitnessinstructeur gekregen. en dan maak je mij voor dommerik uit. ik moet zelfs niet zeggen dat je een dommerik bent. je berichten zeggen al genoeg. allez, genoeg gezeverd. ik maak er geen woorden meer aan vuil. ik ga terug de serieuze berichten lezen. die van de mannen die hard trainen en weten waarover ze spreken.

is de die dosering te laag?
was dat gemeend of was dat een mop? jij had toch al drie kuren achter de rug en dus ervaring.

nu ga ik echt stoppen. is niet goed voor het forum. en ik moet nog gaan trainen.
 
Laatst bewerkt:
scarface24 zei:
Citaat:
ik wil 4 weken gaan kuren, dit omdat het helaas niet anders kan. Ik ga namelijk op vakantie (kon ook niet eerder beginnen prive redenen).[/B]


Ben je nou echt zo dom?? Of ben je gewoon een beetje scheel. Dus omdat ik zeg dat ik 4weken ga kuren en dat het helaas niet langer kan omdat ik op vakantie ga, doe ik het voor de wijven?? Ik ga idd op vakantie en DAARDOOR kan ik niet langer kuren.. er staat nergens dat ik wil kuren OMDAT ik op vakantie ga.. Ik denk dat je een cursus nederlands moet gaan volgen. Je hebt wel een grote bek voor een ouwe lul, triest eigenlijk dat jij op zo'n leeftijd mensen moet gaan irriteren op een forum die je nogmaals geen ene reet aangaat.. want als het voor jou vreemd is om met een kuur meer dan 10kg aan te komen dan weet je sowieso niks van anabolen af. Vooral bij de eerste kuur is dat makkelijk haalbaar.

scarface=gevaarlijke jongen:D
 
zielig topic weer....

Scarface zo maak je geen vrienden maar je zet jezelf balchelijk..... pfffff
 
@scarface ga je alstublieft eens een paar maanden goed inlezen hier op het forum en kom dan als je nog vragen hebt terug.
Niks persoonlijk maar ik heb het idee dat je er niet veel kaas van gegeten heb en voor dat je je zelf volstop met verkeerde combis en doseringen raad ik je aan flink te gaan studeren.

Succes verder.
 
scarface24 zei:
Hey bigmaus ik heb die doseringen van een fitness instructeur op de sportschool gekregen.. is de die dosering te laag?

Om er meteen van te willen ''genieten'' is het veel te laag, maar daar ga ik verder niet op in.

Wanneer iemand al zo lang in dat aas wereldje zit wil vaak zeggen dat ze er weinig van weten.

LET OP!! NIET ALTIJD !! :D

Vaak zijn die in de 80-er jaren blijven hangen.

In jouw geval, zou die test niet eerder gaan werken dan na een week of 2 misschien 3.
Vind je het nu nog steeds een goeie kuur?
 
Ben het niet eens met wat de meesten hier zeggen. Enanthaat past WEL in een korte kuur en WEL aan een matige dosis van 750mg/w. Als je op dag 1 van je 6w durende cycle 750mg zet, zullen je bloedwaarden in week 2 en 3 al hoog genoeg zitten voor goeie gains. Je zet de enanthaat 4w en laat vervolgens de ester nog 2 weken doorwerken, de winny trek je dan nog door tot w6. Persoonlijk maakte ik altijd de beste gains met enanthaat in weken 3,4,5, en als je in de meesten hun logs kijkt is daarna de groei toch ook al minder. Ik zie het nut dan niet in nog 6w door te trekken. Beter dan 6 a 8w herstellen en er dan weer invliegen met receptoren die terug optimaal zullen reageren, grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven