Ben ik weer met een update, vandaag een push (power) dat gehad en het ging weer lekker.
Begonnen met Standing Overhead Press (OHP) 5x3 60 kilo. Vorige keer 55 kilo gebruikt voor 5 sets, die verliepen toen 5-4-3-3. Voor deze workout had ik zin om het gewicht wat op te schroeven en de reps wat lager te houden. Dus heb ik 5 sets van 3 reps gedaan met 60 kilo, en ze lukte allemaal. Wat wel grappig was dat iemand kwam vragen of ik bijna klaar was met squatten haha, niet wetende dat ik die shit boven mijn hoofd was aan het duwen. Dit gewicht houd ik aan totdat ik 5 sets van 5 reps kan voltooien.
Toen Flat barbell benchpress 5x5 80 kilo. Deze gingen zelfs nog beter als mijn vorige power push day waar ik begin met benchen dus ook nog vers ben, nu al redelijk vermoeid van de ohp gingen ze nog makkelijker omhoog.
Toen Incline dumbell press 4x8 28 kilo, niet veel nieuws, gingen allemaal omhoog

Dips met een dumbell van 16 kilo aan de ketting, 4x10 reps, vervolgens triceps beïndigd met wat cable pushdowns.
Ook nog aan de abs gewerkt, weighted situps op de decline bench met een plate van 20 kilo 5x20 reps.
Ging weer lekker dus, nog een dikke 2 weken te gaan met dit kuurtje, hoop dat ik nog flink wat PR's mag zetten.
---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Goed om te lezen dat alles perfect gaat! Merk ongeveer hetzelfde, trainingen gaan super, voel me soms niet 100 procent maar de oefeningen gaan er niet minder om. Heb ook ongeveer dezelfde gewicht toename. Zit nu precies op 3 weken, wel jammer dat het straks afgelopen is, de gains zijn wel super verslavend
Thanks bro,
Ja werkt inderdaad verslavend haha, maar vooral niet de mindset gaan hebben dat het hierna alleen maar tegen gaat vallen, want dan zal het inderdaad gaan tegenvallen!
Succes met de rest van je kuur nog!
---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
Als ik vragen mag, heb je last van sides? Zoals acne of haaruitval?
Nope, geen van beide *klopt af*.
Tijdens deze kuur 1 dag beetje hoofdpijn gehad, en een paar dagen beetje hinderende knie.
Verder helemaal niks wat me heeft gestoord, ik hoop dat dit nog zo blijft!