XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
zie je enig vooruitgang met je vetpercentage?
en hardheid van je spieren :)

Vetpercentage is nog steeds ongeveer hetzelfde, maar het dalen of stijgen van je vp% is voornamelijk afhankelijk van je voeding. Spieren ogen inderdaad wat harder, dit zijn ze ook wel een beetje. Vooral tijdens de training zie je het heel goed, maar mensen uit mijn gym hebben absoluut geen benul van AAS.

Goed om te lezen dat alles perfect gaat! Merk ongeveer hetzelfde, trainingen gaan super, voel me soms niet 100 procent maar de oefeningen gaan er niet minder om. Heb ook ongeveer dezelfde gewicht toename. Zit nu precies op 3 weken, wel jammer dat het straks afgelopen is, de gains zijn wel super verslavend :D

Als ik vragen mag, heb je last van sides? Zoals acne of haaruitval?

Ben ik weer met een update, vandaag een push (power) dat gehad en het ging weer lekker.

Begonnen met Standing Overhead Press (OHP) 5x3 60 kilo. Vorige keer 55 kilo gebruikt voor 5 sets, die verliepen toen 5-4-3-3. Voor deze workout had ik zin om het gewicht wat op te schroeven en de reps wat lager te houden. Dus heb ik 5 sets van 3 reps gedaan met 60 kilo, en ze lukte allemaal. Wat wel grappig was dat iemand kwam vragen of ik bijna klaar was met squatten haha, niet wetende dat ik die shit boven mijn hoofd was aan het duwen. Dit gewicht houd ik aan totdat ik 5 sets van 5 reps kan voltooien.
Toen Flat barbell benchpress 5x5 80 kilo. Deze gingen zelfs nog beter als mijn vorige power push day waar ik begin met benchen dus ook nog vers ben, nu al redelijk vermoeid van de ohp gingen ze nog makkelijker omhoog.
Toen Incline dumbell press 4x8 28 kilo, niet veel nieuws, gingen allemaal omhoog :P
Dips met een dumbell van 16 kilo aan de ketting, 4x10 reps, vervolgens triceps beïndigd met wat cable pushdowns.
Ook nog aan de abs gewerkt, weighted situps op de decline bench met een plate van 20 kilo 5x20 reps.

Ging weer lekker dus, nog een dikke 2 weken te gaan met dit kuurtje, hoop dat ik nog flink wat PR's mag zetten.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Goed om te lezen dat alles perfect gaat! Merk ongeveer hetzelfde, trainingen gaan super, voel me soms niet 100 procent maar de oefeningen gaan er niet minder om. Heb ook ongeveer dezelfde gewicht toename. Zit nu precies op 3 weken, wel jammer dat het straks afgelopen is, de gains zijn wel super verslavend :D

Thanks bro,
Ja werkt inderdaad verslavend haha, maar vooral niet de mindset gaan hebben dat het hierna alleen maar tegen gaat vallen, want dan zal het inderdaad gaan tegenvallen!
Succes met de rest van je kuur nog!

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Als ik vragen mag, heb je last van sides? Zoals acne of haaruitval?

Nope, geen van beide *klopt af*.
Tijdens deze kuur 1 dag beetje hoofdpijn gehad, en een paar dagen beetje hinderende knie.
Verder helemaal niks wat me heeft gestoord, ik hoop dat dit nog zo blijft!

gaat goed zeg, begin van je log waren de gewichten lager dan ik normaal gebruik. Nu zit je er toch wel boven wat ik gebruik haha. Ga zo door! ;)

waarom loop je steeds zo te bashen hier? meerdere mensen die erover klagen dus ga gewoon weg als je niks hebt toe te voegen..

OT: lekkere progressie bro, keep going :)

Moet ook een beetje tegen een geintje kunnen, kweet zeker dat ie dit niet eens als bash bedoelde.

Speciaal voor jou:

goeie training man, ga zo door, super echt top!

trouwens, ik zou me maar ff meer bezig houden met jezelf dan met anderen, heb je nog wat tips gegeven op je schema in je log.

weet niet of jij de juiste persoon bent om dat te zeggen :p maar thanks, aardige gozer ben je eigenlijk!!

Haha its all good guys, ik ben inmiddels wel wat gewend hierzo.
Ik vatte het niet verkeerd op hoor, goed om me gemotiveerd te houden! :p

****, vanmorgen wakker geworden op 74,7.
Hele week rond en boven de 75 gehangen, feelsbadman.
Blijkbaar klaren de 3200 kcal de klus niet meer, ik weet overigens zeker dat ik deze elke dag binnen krijg, ik weeg en tel álles.
Ik was eerst van plan om te uppen naar 3300, maar ik denk dat ik naar de 3400 kcal ga, ook begin ik morgen met creatine.
Maar goed, vandaag weer nar de gym voor een pullday :)

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Pullday gehad, ging weer lekker.
Ik ga hem deze keer niet loggen want heb eigenlijk een beetje afgeweken van mijn normale routine.
Heb een hoop oefeningen gedaan die normaal niet in mijn schema zitten.
Wel merkte ik, wat vrij logisch is, dat ik flink wat meer gewicht kon pakken dan de laatste keer dat ik die oefeningen had gedaan, maar dan spreken we ook over maanden.
Voelde me weer top in de gym, kreeg links en rechts weer wat complimentjes en dat komt natuurlijk altijd ten goede van je humeur. Ook was mijn zus die op kamers zit vandaag weer eens thuis, na een maandje, dus de exacte tijdsduur dat mijn kuurtje loopt, en die had zich ook wel wat verbaast over mijn fysiek haha.
Zoals aangegeven gaan er morgen wat kleine aanpaspinkjes plaatsvinden om nog het maximale uit de laatste twee weken te halen.

Fijne dag verder.

gaat lekker!!

Het is weer tijd voor een gewichtsupdate.
Zoals ik gister al vermeldde word het tijd om de kcal's op te gaan schroeven.
Vandaag gaf de weegschaal 74,5 aan, terwijl ik zeker weet dat ik elke dag 3200 kcal binnen heb gekregen, ik ben nogal dwangmatig wat betreft het zeker weten dat ik al mijn macro's voor de dag binnen heb. Wel ben ik volgens mij toch wat gezakt in vp%, deze zal ik weer laten meten aan het einde van mijn kuur dmv een calipermeting. Ook boek ik nog flinke strengthgains.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5

Vanaf vandaag gaan de kcal's naar 3400 per dag, macro's worden 460C/200P/85F.
Ook begin ik vandaag met creatine te nemen, het einde van de kuur komt akelig dichtbij nu.
Vandaag weer naar de gym voor een leg (hypertrofie) workout, deze zal ik weer loggen voor jullie.

Met winstrol kan je gewicht ontzettend fluctueren, zo kan t dat je 2 weken niet aankomt en dan in 1 week weer een aantal kg aankomen terwijl je niet meer eet. Maar t kan geen kwaad je kcal wat te uppen

Met winstrol kan je gewicht ontzettend fluctueren, zo kan t dat je 2 weken niet aankomt en dan in 1 week weer een aantal kg aankomen terwijl je niet meer eet. Maar t kan geen kwaad je kcal wat te uppen

Ja dat klopt, heb ik al een aantal keren gemerkt tijdens dit kuurtje.
Maar ik kijk het even aan op 3400, merk ik dat ik te snel aankom verlaag ik ze weer wat.
Ik heb overigens niet echt een snel metabolisme of iets dergelijks, in mijn cut ben ik zo laag als 2000 kcal per dag moeten zakken.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Zo, tijd voor een update wat betreft de training van vandaag.
Vandaag was een leg (hypertrofie) dag, het was erg zwaar, maar ik kon weer tevreden de gym uitlopen. (lees: strompelen)

De workout begon met Squats, 5x8 reps 105 kilo. Gingen super, was vantevoren een beetje aan het twijfelen of ik niet te grote sprongen was aan het maken wat het gewicht betreft, heb het gewicht nou al 3 keer verhoogd met 5 kilo en telkens is het gewoon weer gelukt, volgende keer 110 dus!
Daarna Legpress, in totaal 12 plates van 20 kilo en een van 10 kilo eraan geladen. Ook hier verhoog ik het gewicht telkens weer wanneer mijn doel reps en sets zijn behaald. Deze zijn allemaal gelukt dus volgende keer weer 10 kg extra.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo dumbells per hand. Tegen deze tijd waren mijn benen al aardig verzuurd van de voorgaande oefeningen maar na ff doorbijten zaten ook de lunges er weer op.
Afgewerkt met een superset van Leg extensions en Hamstring curls 3x12.
En 4x10 reps voor kuiten op de seated calf raise machine.

Weer zeer zeker tevreden over de training, morgen is helaas een rustdag. Woensdag mogen we weer knallen en dan is het tijd voor een push (hypertrofie) training, kan nu al niet meer wachten haha.

Dat is vervelend, kuren en bulken en dan afvallen...
Waarom ga je creatine toevoegen? Geeft wel een vertekend beeld als je er nu nog wat kg's bij wint.. zit dan wss ook wat vocht bij van de crea. Blijf je ook loggen als je kuur erop zit? Ben juist benieuwd na de weken/maanden erna :)

Terug
Naar boven