XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Supersized..... gast..... ..... Gewicht zegt niks.... Echt waar man zo jammer deze opmerkingen. Laat deze knul lekker z'n logje doen. BBambition gaat prima zie ik! Laat je niet afleiden, techniek is alles.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik weer met een update.
Vandaag benen getraind, het was een power workout, en het ging weer lekker.
Begonnen met squats 5x5 115 kilo. Was benieuwd hoe dit zou verlopen maar uiteindelijk heb ik gewoon al mijn reps gehaald. Mijn kop stond wel op ontploffen tijdens de set haha, het is vrij moeilijk om uit te blazen op de terugweg met zo´n last op je schouders. Maar buiten dat gingen ze dermate goed, dat ik besloten heb om gewoon die sprong naar de 120 te maken. Tegen die tijd zijn we 2 weken verder dus ik heb er vertrouwen in. Laatste workout vóór deze kuur was het 5x5 met 107,5.
Vervolgens romanian deadlifts 4x6 115 kilo. Valt niet veel over te zeggen, gingen goed, goed gefocust op de hamstring. Gewicht was goed te hanteren.
Daarna dumbell lunges gedaan, 4x8 (16 stappen per set) met 28 kilo per hand. Altijd weer uitdagend, maar toch denk ik dat ik voor de volgende keer voor de 30 kg dumbells ga.
Vervolgens afgerond met calf raises 5x10, na 1 set alweer de pomp er flink in.

Al met al houd de progressie nog steeds goed aan. Verheug me erop om te zien wat ik nog in petto heb, hongerig ben ik in ieder geval wel haha.

Vandaag weer naar de gym geweest voor een push (power) day en er is weer overduidelijk progressie geboekt.

De workout begon met Flat barbell benchpress 5x5 80 kilo. Deze gingen echt lekker, geen lelijke grinder reps en geen spot nodig gehad en dus ook alle reps gehaald. Vorige keer heb ik 77,5 kg gebruikt en haalde ik mijn 3e set van 5 niet eens. Dus dit was een klein euforisch momentje voor mezelf omdat mijn bench zwaar achterloopt.
Daarna Standing overhead press (OHP) 5x5 50 kg. Ook deze reps allemaal gehaald, hetzelfde gewicht als vorige keer gebruikt maar het voelde nu net een tandje lichter haha.
Incline bench 4x6 60 kilo. Eigenlijk op alle incline oefeningen merk ik goede progressie, ook bij incline dumbell. Vorige keer deze oefening met 55 moeten doen, en nu alle reps gehaald met 60. Nog steeds niet het gewicht wat ik graag zou willen zien, maar uiteindelijk komen we er wel.
Vervolgens Dips gedaan met een dumbell van 14 kg aan de ketting 4x10 reps. De pomp zat gewoon in de weg tijdens deze oefening haha, maar wel lekker, borst en triceps rekten de huid tot het maximale leek het wel haha.
Daarna Skullcrushers 5x8 30 kilo. Gruwelijke pomp in de triceps, het leek wel alsof ik ter plekke stretchmarks zou krijgen als mijn huid niet meer mee wilde geven :P
Ook nog even abs gedaan, weighted situps op de decline bench met 20 kilo. 5 sets van 20 reps.

Ik was over het algemeen zeer tevreden met deze workout, vooral erg blij met de progressie op de bench.

Vandaag weer naar de gym geweest voor een push (power) day en er is weer overduidelijk progressie geboekt.

De workout begon met Flat barbell benchpress 5x5 80 kilo. Deze gingen echt lekker, geen lelijke grinder reps en geen spot nodig gehad en dus ook alle reps gehaald. Vorige keer heb ik 77,5 kg gebruikt en haalde ik mijn 3e set van 5 niet eens. Dus dit was een klein euforisch momentje voor mezelf omdat mijn bench zwaar achterloopt.
Daarna Standing overhead press (OHP) 5x5 50 kg. Ook deze reps allemaal gehaald, hetzelfde gewicht als vorige keer gebruikt maar het voelde nu net een tandje lichter haha.
Incline bench 4x6 60 kilo. Eigenlijk op alle incline oefeningen merk ik goede progressie, ook bij incline dumbell. Vorige keer deze oefening met 55 moeten doen, en nu alle reps gehaald met 60. Nog steeds niet het gewicht wat ik graag zou willen zien, maar uiteindelijk komen we er wel.
Vervolgens Dips gedaan met een dumbell van 14 kg aan de ketting 4x10 reps. De pomp zat gewoon in de weg tijdens deze oefening haha, maar wel lekker, borst en triceps rekten de huid tot het maximale leek het wel haha.
Daarna Skullcrushers 5x8 30 kilo. Gruwelijke pomp in de triceps, het leek wel alsof ik ter plekke stretchmarks zou krijgen als mijn huid niet meer mee wilde geven :P
Ook nog even abs gedaan, weighted situps op de decline bench met 20 kilo. 5 sets van 20 reps.

Ik was over het algemeen zeer tevreden met deze workout, vooral erg blij met de progressie op de bench.

lekker. Zie je al aan je lichaam dat je meer massa krijgt?

lekker. Zie je al aan je lichaam dat je meer massa krijgt?

Ja man, begin het toch wel goed te zien. Vooral mijn torso is wat wijder.
Schouders zijn wat voller, en vooral mijn benen maken hazensprongen. Ik begin zelfs een beetje stretchmarks te krijgen op mijn adductoren, binnenkant van mijn bovenbeen. Hier zit ik niet zo mee omdat dit een plek is waarbij je het toch eigenlijk niet ziet, en het is bewijs dat mijn benen goed vooruitgaan.
Ook snap ik nu eindelijk wat mensen bedoelen met de 'hardere' look op Winstrol, lijkt net alsof je huid een ander tintje heeft en inderdaad wat 'harder', lastig uit te leggen :p Die hardere look is echter alleen tijdens de kuur.

Ja man, begin het toch wel goed te zien. Vooral mijn torso is wat wijder.
Schouders zijn wat voller, en vooral mijn benen maken hazensprongen. Ik begin zelfs een beetje stretchmarks te krijgen op mijn adductoren, binnenkant van mijn bovenbeen. Hier zit ik niet zo mee omdat dit een plek is waarbij je het toch eigenlijk niet ziet, en het is bewijs dat mijn benen goed vooruitgaan.
Ook snap ik nu eindelijk wat mensen bedoelen met de 'hardere' look op Winstrol, lijkt net alsof je huid een ander tintje heeft en inderdaad wat 'harder', lastig uit te leggen :p Die hardere look is echter alleen tijdens de kuur.

Inderdaad. Wees er bewust van dat zodra je gestopt bent, je een terugval krijgt in prestaties en massa.
Wil je er nog lang met doorgaan?

Verder ook nog last van bijwerkingen? Ben vandaag na 10 minuten maar gestopt met trainen. Was echt hondsberoerd, zweten en te slap om fatsoenlijk te trainen. Weet niet of het door de winstrol komt maar normaal ben ik nooit ziek.

Hopen dat ik me morgen fit voel om de training in te halen.

Massa winst merk ik ook wel maar vooral aan mijn kleren. Merk echt dat alles wat strakker gaat zitten. In de spiegel zie ik niet veel verschil maar daar kijk ik momenteel ook zon 100 keer per dag in dus veel verschil ga ik niet zien...

Inderdaad. Wees er bewust van dat zodra je gestopt bent, je een terugval krijgt in prestaties en massa.
Wil je er nog lang met doorgaan?

Ja de vooruitgang zal inderdaad wat afnemen. Winstrol gains zouden redelijk vast te houden zijn, mits je fatsoenlijk blijft eten en trainen. Misschien behoud ik niet alles, maar ik hoop in ieder geval wel veel. De duur van de kuur lijkt me vrij logisch, 6 weken zoals overal aangegeven :P. Zit morgen precies op de helft, dus dan nog 3 weken en 2 weken nakuur.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Verder ook nog last van bijwerkingen? Ben vandaag na 10 minuten maar gestopt met trainen. Was echt hondsberoerd, zweten en te slap om fatsoenlijk te trainen. Weet niet of het door de winstrol komt maar normaal ben ik nooit ziek.

Hopen dat ik me morgen fit voel om de training in te halen.

Massa winst merk ik ook wel maar vooral aan mijn kleren. Merk echt dat alles wat strakker gaat zitten. In de spiegel zie ik niet veel verschil maar daar kijk ik momenteel ook zon 100 keer per dag in dus veel verschil ga ik niet zien...

Nee, helemaal geen last meer gehad van bijwerkingen. Dat is minder om te horen man, dat soort 'symptomen' om het maar even te noemen zijn volgens mij niet echt een bijwerking van winstrol, maar het kan wel natuurlijk. Een mens kan natuurlijk ook gewoon ziek worden eh, hoeft niet meteen op de winstrol afgeschoven te worden :P. Hoop dat je er snel weer bovenop komt.

Ik merk het ook goed in mijn kleren, en ook vooral in mijn broeken, en nee ik draag geen skinny jeans haha :P. Haha hier nog zo eentje, op een dag spendeer ik minimaal een half uur voor de spiegel alles bij elkaar.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Vandaag naar de gym geweest voor een pullworkout.
Het ging weer lekker zoals eigenlijk elke workout de laatste tijd haha. Ik merk nu ook vooral flinke vooruitgang in mijn armen. Tijdens de workout kon ik amper naar mijn oordopjes grijpen want mijn biceps waren zo opgepompt dat die in de weg zat haha. Morgen staat er een rustdag op het programma, ik voel dat ik deze ook wel nodig heb. De zware rackpulls van vandaag vragen toch veel van je lichaam. Eerstvolgende dag in de gym word dan maandag, dan zullen de benen weer aangepakt worden met zware sumodeadlifts.
Verder ben ik nog even aan het twijfelen of ik mijn calorieën nog verder omhoog ga schroeven komende week. Ben niet meer zoveel bijgekomen als dat ik had gehoopt. Maar ik wacht nog even af wat mijn gewicht maandagmorgen zegt. Wil ook weer niet veel meer als nodig gaan eten aangezien mijn vetpercentage nog steeds niet gestegen is ondanks de extra kilo's.

Sorry dat ik je log gebruik voor deze vraag, maar ik kan zelf geen maken ivm te weinig posts..

Maar wat zou volgens jullie een goede beginners kuur zijn?
Winstrol only of Winstrol+anavar met nolva nakuur?
Of wat zou nog meer volgens jullie een goede optie zijn voor een 1e kuur?

Verder wil k zeggen dat je log er erg nice uit ziet, ik volg hem al een tijdje :D (nogmaals excuus voor het gebruik van je log voor deze vraag)

Leuke log bro, interessant om te lezen :)
Wat is je routine nu qua trainen tov toen je nog niet kuurde? En hoeveel ben je al met al kwijt aan je kuur (als ik dat mag vragen)? Pm mag uiteraard ook :)

Sorry dat ik je log gebruik voor deze vraag, maar ik kan zelf geen maken ivm te weinig posts..

Verder wil k zeggen dat je log er erg nice uit ziet, ik volg hem al een tijdje :D (nogmaals excuus voor het gebruik van je log voor deze vraag)

Nooit meerdere orals stacken, ligt erg zwaar op de lever.
Winstrol only kan, anavar only kan, het beste lijkt me een Test-E Only 500 mg/ew.
Het lijkt me verstandig als je jezelf wat tijd gunt om je voldoende in te lezen.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Leuke log bro, interessant om te lezen :)
Wat is je routine nu qua trainen tov toen je nog niet kuurde? En hoeveel ben je al met al kwijt aan je kuur (als ik dat mag vragen)? Pm mag uiteraard ook :)

Thanks bro.
Routine is hetzelfde gebleven, legs/push/pull routine, deed ik voor mijn kuurtje ook al.
Wat dat andere betreft, pm ;)

Die winstrol en anavar slik je toch? Komt geen spuit aan te pas toch?

Doe je ook nog een paar keer je stats posten na de kuur? Ben wel benieuwd of je weer een beetje in gaat leveren als je gestopt bent. De ene keer hoor je dat je weer achteruit gaat en de andere keer hoor je dat de winsten goed te houden zijn.

Zit nu zelf na dit weekend (ziek en een graf humeur omdat ik niet kan trainen) op 2 kilo in 2 weken. Dat terwijl ik donderdag op +3,5 kilo zat, waarschijnlijk toch een hoop vocht anders kan ik niet zoveel in zo korte tijd zakken. Eet nu ook niet optimaal maar daardoor zijn mn buikspieren beter te zien dan ooit :D

Wat is voor jou de reden om na te kuren? Heb voor de zekerheid ook nolva gehaald maar weet nog niet of ik het ga gebruiken....

Doe je ook nog een paar keer je stats posten na de kuur? Ben wel benieuwd of je weer een beetje in gaat leveren als je gestopt bent. De ene keer hoor je dat je weer achteruit gaat en de andere keer hoor je dat de winsten goed te houden zijn.

Zit nu zelf na dit weekend (ziek en een graf humeur omdat ik niet kan trainen) op 2 kilo in 2 weken. Dat terwijl ik donderdag op +3,5 kilo zat, waarschijnlijk toch een hoop vocht anders kan ik niet zoveel in zo korte tijd zakken. Eet nu ook niet optimaal maar daardoor zijn mn buikspieren beter te zien dan ooit :D

Wat is voor jou de reden om na te kuren? Heb voor de zekerheid ook nolva gehaald maar weet nog niet of ik het ga gebruiken....

Ja ik zal nog wel eens mijn stats posten een paar weken na de nakuur. Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Vocht? Als ik goed is hou je van winny weinig tot geen vocht vast, of neem je nog iets anders erbij? Mijn reden om na te kuren is om het zekere voor het onzekere te nemen, kan geen kwaad lijkt me zo.

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Klopt, maar je kunt het ook injectable krijgen.

vertel je gains tot nu toe?!:D

Winstrol only kan, anavar only kan, het beste lijkt me een Test-E Only 500 mg/ew.
Het lijkt me verstandig als je jezelf wat tijd gunt om je voldoende in te lezen.

Zou bijv test e 500 ew en winstrol met Nova nakeuring een goed 1e kuur zijn?
En zou dan de winstrol vanaf het begin gebruikt moeten worden of bijv vanaf week 4 tot 10?
En 40mg winstrol of 50 e/d?
Ik ben van plan in januari zo ongeveer ermee te starten.

Bedankt!

Laatst bewerkt:

allebei niet, gewoon test-e 500mg per week evt kicker dianabol of winny afhankelijk van je doel

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Zou bijv test e 500 ew en winstrol met Nova nakeuring een goed 1e kuur zijn?
En zou dan de winstrol vanaf het begin gebruikt moeten worden of bijv vanaf week 4 tot 10?
En 40mg winstrol of 50 e/d?
Ik ben van plan in januari zo ongeveer ermee te starten.

Bedankt!

dit lijkt er meer op, ik zou het als kicker gebruiken..
maar beter open je even een eigen log ;)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

vertel je gains tot nu toe?!:D

foto's zeggen meer, maja.. of je het waard vind om je axis plat te gooien voor een kg of 2-3 wat je misschien overhoud..

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

kan, winny kan je ook in vloeibare substantie krijgen.. winny injects kunnen bij sommige wel goed pijn doen

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Thanks bro.
Routine is hetzelfde gebleven, legs/push/pull routine, deed ik voor mijn kuurtje ook al.
Wat dat andere betreft, pm ;)

waarom adviseer je een test-e kuur terwijl je dit zelf nog nooit gebruikt hebt?
je kiest immers zelf ook voor een oral only.. kan je dit even toelichten?

Oke mensen weer even een update.

Vanmorgen gaf de weegschaal precies 75,0 aan. En vandaag merkt ook de dag dat ik precies op de helft van mijn kuur zit.
Ben zeer te spreken over de gains tot nu toe, ook de krachtgains mogen er wel wezen.
Om even een vluchtig overzicht te geven van mijn gewicht verdeeld over de start per nieuwe week.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0

Ik zit momenteel op 3200 kcal, dit houd ik nog even zo voor de komende week, daarna ga ik uppen naar 3300. Wanneer week 5 van start gaat begin in met creatine in de hoop om enige terugval zo veel mogelijk te beperken. Verder blijf ik gewoon knallen in de gym, we zitten immers pas op de helft! Zeer nieuwsgierig wat dit kuurtje mij nog te bieden heeft, zowel kwa gewichtstoename als krachttoename.

Vanmiddag ga ik trouwens weer naar de gym, vandaag staat legs hypertrofie op de planning, ik laat jullie uiteraard weer weten hoe het is gegaan.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

waarom adviseer je een test-e kuur terwijl je dit zelf nog nooit gebruikt hebt?
je kiest immers zelf ook voor een oral only.. kan je dit even toelichten?

Ik adviseer hem dit omdat uit zijn reactie blijkt dat hij wel bereid is om te prikken. In dat geval kan hij natuurlijk beter voor Test-e kiezen, al dan niet met kickstart. Meer gains, niet zo zwaar op de lever etc. Zelf heb ik inderdaad ervoor gekozen om het bij orals te houden voor mijn eerste kuur, maar ik zeg niet dat iedereen dit moet doen.

allebei niet, gewoon test-e 500mg per week evt kicker dianabol of winny afhankelijk van je doel

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

dit lijkt er meer op, ik zou het als kicker gebruiken..
maar beter open je even een eigen log ;)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Bedankt voor je reactie :D

Ik zou graag mijn eigen log openen maar ivm te weinig posts kan dit niet helaas:(

Mijn doel zou zijn uiteraard veel spiermassa erbij en wat droger worden dan ik nu ben, vandaar dat ik me afvroeg of het beter was winstrol bijv als kicker te gebruiken of vanaf week 4 tot 10, wat betreft HCG, is dat aan te raden bij zo een kuur of volgens jou niet nodig?
Misschien dat je me een pm kan sturen met wat je hiervan vind of iets dergelijks, bedankt in ieder geval

Bedankt voor je reactie :D

Ik zou graag mijn eigen log openen maar ivm te weinig posts kan dit niet helaas:(

Mijn doel zou zijn uiteraard veel spiermassa erbij en wat droger worden dan ik nu ben, vandaar dat ik me afvroeg of het beter was winstrol bijv als kicker te gebruiken of vanaf week 4 tot 10, wat betreft HCG, is dat aan te raden bij zo een kuur of volgens jou niet nodig?
Misschien dat je me een pm kan sturen met wat je hiervan vind of iets dergelijks, bedankt in ieder geval

Kerel je kan wel een eigen topic aanmaken.
Je moet 25 posts hebben om een Kuurlog topic aan te maken, een topic in de algemene AAS sectie kun je gewoon aanmaken. Dan zien meer mensen het en krijg je meer adviezen.

Terug
Naar boven