XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Je kan ook voor test-e only gaan om te kijken wat het met jou lichaam doet. Bij mij erg goed gevallen. Zou er dan wel hcg bij laten lopen voor beter herstel. Dat is bij mij namelijk nog wel redelijk zwaar gevallen.
Daarna kan je altijd nog middelen combineren.

Combinatie test-primo is zeker cools kuurtje? Die ga iig in mei proberen... :)

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook voor test-e only gaan om te kijken wat het met jou lichaam doet. Bij mij erg goed gevallen. Zou er dan wel hcg bij laten lopen voor beter herstel. Dat is bij mij namelijk nog wel redelijk zwaar gevallen.
Daarna kan je altijd nog middelen combineren.

Combinatie test-primo is zeker cools kuurtje? Die ga iig in mei proberen... :)

Ik wil wel sowieso een kickstart erbij pakken, ben echt veel te ongeduldig om 4 weken te wachten op de test haha. En aangezien ik nu weet wat winstrol met mijn lichaam doet, kan ik de effecten van test en winny goed plaatsen. Hcg sowieso erbij laten lopen ja, ik meen dat GetXXL 250iu EOD aanraad.
Niet zozeer het cools kuurtje, deze duurt maar 6 weken als ik me niet vergis, minimale kuurtijd is 10 weken voor mij met test.

krijg ik nog antwoord ;)?

Geen specifieke reden dat ik voor deze kuur in november heb gekozen.
Het klopt dat winstrol leuk kan zijn in een cut voor de zomer, maar je kunt er ook gewoon massa mee pakken.
Verder ben ik niet zo van het hele winterbulk en zomershred, en ga gewoon af op wat ik zelf wil en hoe mijn lichaam er op dat moment bijstaat en wat mijn doelen zijn.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Update wat betreft de workout vandaag, legs (hypertrofie). Het was weer knallen hoor.

Sumodeadlifts 4x8 140 kilo. Heb de vorige workout 130 kg gebruikt, en de 5x5 140 kilo op mijn power day voelde dermate goed dat ik naar 140 ben gesprongen, en wederom gingen ze allemaal netjes omhoog. Mijn volgende leg (power) workout is zaterdag, en ik ga dan voor de fun eens mijn 1RM testen, heb dit echt al een eeuwigheid niet meer gedaan dus ik ben benieuwd waar ik sta, ik gok en hoop rond de 180 kg.
Front squats 4x10 75 kilo. Gingen ook lekker, vorige keer 70 kilo gebruikt en de keer daarvoor zelfs 65 dus het gaat wel met aardige sprongen vooruit.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kg per hand. Redelijk gesloopt al eenmaal hier aangekomen, toch alle sets kunnen voltooien, niet normaal veel bloed in mijn quads, ik verloor gewoon alle definitie zo opgezwollen stonden ze.
Vervolgens legs afgemaakt met een superset Leg extensions en Hamstring curls 3x12.
En afgesloten met calf raises 4x12.

Ging echt weer super, benen zijn sowieso een sterk punt van mij en ze blijven ook met hazensprongen progressie boeken. Morgen rustdag, donderdag zal weer een push (hypertrofie) day zijn.

nog 1 puntje, ik had gezegd dat ik mijn vetpercentage nog niet had gemeten na week 3.
Dat heb ik gedaan en daar ben ik nog eens tevreden over.

Vetpercentage per week:

Start: 10,1 %
Week 1: 10,1 %
Week 2: 9,5 %
Week 3: 8,5 %

succes man, ben benieuwd wat je er uit weet te halen.

Update, vandaag push (hypertrofie) gehad, en wederom weer tevreden.

Incline bench 4x8 67,5 kilo. Heel blij mee, ook hier geld, als ik de volgende keer de 70 kilo ook haal, is mijn incline bench ook met 10 kilo omhoog gegaan. Aangezien dit een hele zwakke lift van me is, ben ik hier ontzettend blij mee.
Flat dumbell benchpress 5x10. Vorige keer lukte me alleen setjes van 8 met 30 kilo. Ditmaal lukte me de 30 kg redelijk makkelijk de eerste drie sets van 10. Toen 32 gepakt, ook dit lukte 10 keer dus nog maar een setje extra gedaan met 34 kilo, en hier ook nog 8 reps uitgekregen.
Dumbell shoulder press 4x8. Een hele poos vastgezeten met deze oefening, maar vandaag lukte het me eindelijk om de sets te halen met 24 kg, volgende keer 26 kilo dus.
Dumbell fly 2x12. Geen gekke gewichten en gefocust op uitvoering, een setje met 16 en een met 18 kg gedaan, de pomp in mn borst was sowieso al gruwelijk, maar dit was weer een extraatje.
Cable lateral raise 3x12, finisher voor de schouder, altijd lekker om even te isoleren.
Close grip benchpress 4x10 60 kilo, ook hier geen gekke gewichten, triceps hebben inmiddels al een flinke oplawaai gekregen.
Vervolgens triceps afgemaakt met Rope pusdowns 4x12.
Ook de abs waren weer aan de beurt, Hanging leg raises 5x15.

Progressie gaat nog steeds goed, hopen dat ik dit nog goed aan kan houden, overmorgen zullen mijn laatste winstrol tabletjes eraan moeten geloven.

Laatst bewerkt:
Vandaag uiteraard weer naar de gym geweest, vandaag was een pull workout.
Niet echt iets interessant over te melden, ik ga hem dan ook niet loggen deze keer.
Voor nu ga ik vooral ff goed rust pakken en vannacht goed slapen, want morgen ga ik eens kijken waar mijn 1RM op deadlift zit, heb dit al heel lang niet meer gedaan dus ik ben zeker benieuwd.

Wish me luck!

Succes morgen bro!! :)

Damn, het is me nog gelukt ook haha.

Vandaag dus in plaats van mijn normale 5x5 voor powerday heb ik besloten om mijn 1RM te testen op de deadlift.
Eerst twee setjes opgewarmd met 60 kilo 2x10, vervolgens 80 1x8, 100 1x5, 120 1x3 en als laatste 140 1x.
Toen begon de pret dus, alles boven 150 zou al een PR zijn ten opzichte van mijn vorige 1RM.
150 erop gelegd, en dat ging vrij soepel omhoog, maar dit verwachtte ik ook wel aangezien 140 4x8 me ook goed afging.
Daarna dus 160, ook dit ging prima, 170 werd al wat uitdagender maar mijn grenzen werden al aardig opgezocht.
Daarna dus de vierde plate van 20 kilo per kant eraan geschoven om de 180 te gaan deadliften, dit was vooraf mijn doel, maar dit had ik ook wel als haalbaar gezien.
De 180 ging dus ook omhoog, het kostte wat moeite, maar ben er ontzettend blij mee. Heb de poging laten filmen en mijn vorm ziet er nog gewoon zeer netjes uit, anders als wat ik gedacht had haha.
Ik ben daarna niet meer omhoog gegaan in gewicht, mijn hoofd explodeerde al zowat bij de 180 kilo.

Daarna front squats gedaan, 4x6 met 85 kilo. Niet veel te melden, nog een beetje trillerig van het deadliften maar ook de squats gingen nog allemaal prima.
Vervolgens nog wat extensions en hamstring curls gedaan en afgesloten met calf raises 5x12 reps.

Vandaag zijn dus ook officieel al mijn winstrol tabs op. Vanaf morgen dus 20 mg nolva voor het slapen gaan gedurende twee weken. Ik zal wel nog gewoon door blijven loggen omdat de nakuur + weken na de nakuur ook nog onderdeel zijn van een kuur imo.

top dat je door blijft loggen, dan word het tenminste een erg informatieve log (als je eerlijk blijft)

top dat je door blijft loggen, dan word het tenminste een erg informatieve log (als je eerlijk blijft)

Absoluut, ik hou er uiteindelijk niemand anders dan mezelf mee voor de gek als ik zou liegen over mijn vooruitgang of misschien wel een setback.

is je vetpercentage eigenlijk gestegen of gezakt?

Gefeliciteerd met je 180KG deadlift! Leuke log btw ook leuk dat je door blijft loggen.

ben benieuwd of je gewicht minder wordt de komende weken! hopelijk hou je het gewoon vast

Inmiddels nu twee dagen in mijn nakuur, toch maar even de maandagmorgen als meetmoment aangehouden wat betreft lichaamsgewicht, zal het hier weer even onder elkaar zetten.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1

In de zes weken dat ik dagelijks 50 mg winstrol genomen heb, ben ik dus 4,3 kilo aangekomen. Ook heb ik mijn vetpercentage weer laten meten, deze kwam ditmaal uit op 9,5%. Ik ben deze kuur begonnen op 8,7%, een stijging van net geen hele procent dus, maar daar hoor je mij niet over klagen bij een gewichtstoename van 4,3 kg.
Krachttoenames zijn tijdens een winstrol goed tot zeer goed te noemen, in ieder geval dat is wat ik heb ervaren.
Voor mijn kuur at ik 3100 calorieën, tijdens de kuur heb ik deze geleidelijk aan opgeschroefd tot de 3400 kcal waar ik nu op zit, dus het is niet zo dat ik 'opeens' begonnen ben met eten tijdens deze kuur.

Dit is uiteraard nog niet het einde van de kuur, de pret begint nu pas. Komende twee weken nog nakuren met nolva, hard trainen, goed eten en zorgen dat (bijna) alles blijft zitten :D

Vanavond gaat er ook weer getraind worden na de rustdag van gister, push (power) day. Deze zal ik waarschijnlijk wel weer loggen voor jullie.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Push day erop zitten, zeker niet ontevreden.

Begonnen met Standing Overhead Press. Vorige keer dus 60 kilo erop gegooid en dit lukte voor 5 sets van 3 reps. Vandaag ging ik dus uiteraard voor meer, het doel was 5x4 reps, en dit is ook gelukt, dus de volgende keer zou ik de volle 5x5 moeten kunnen voltooien met 60 kilo.
Vervolgens flat bench. Besloten om er 85 kilo op te gooien, dit had ik nog niet eerder gebenched, en dit gewicht zou ik eigenlijk ook pas pakken bij de volgende push power day, maar ik dacht **** it. De eerste set 5 reps gehaald, vervolgens twee sets van 4, en daarna twee sets van 3. De OHP had me al redelijk vermoeid en dit was de eerste keer met 85 kilo dus ik was er niet helemaal ontevreden over.
Daarna dumbell incline 4x8, dit ging echt super. Eerste set 26 kilo gepakt, voelde letterlijk aan als 10 kilo. Daarna 28 kilo, voelde aan als 12 kilo haha. Toen een setje met 30, ook hier alle 8 reps eruit gehaald en als laatste een all-out setje met 32 kilo en hier 6 reps uitgekregen.
Daarna dips met een dumbell van 16 kilo extra 5x10 reps. Ook deze gingen super, had weer een goede pomp, borst stond lekker vol.
Normaal zit deze niet in de routine maar vandaag besloten nog wat extra chest te doen op de chestpress machine 4x8 paused reps, dus duwen vanuit een dood punt zonder enige momentum, het klipje op 80 kilo gezet bij deze oefening.
Daarna Skullcrushers met 32,5 kilo, gingen ook lekker, volgende keer gewicht een beetje uppen naar 35 denk ik.
Ook zijn de abs weer getrained zoals op elke pushday, weighted situps op de decline bench met een plate van 20 kilo, 5x20 reps.

De training ging dus gewoon lekker, ik probeer ook gewoon mentaal tegen mezelf te zeggen dat er absoluut geen reden is tot achteruitgang ondanks dat ik geen winny meer neem, gefocust blijven is het belangrijkste nu en blijven pushen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven