Kerel je kan wel een eigen topic aanmaken.
Je moet 25 posts hebben om een Kuurlog topic aan te maken, een topic in de algemene AAS sectie kun je gewoon aanmaken. Dan zien meer mensen het en krijg je meer adviezen.
Aah okee, sorry
Toch bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel je kan wel een eigen topic aanmaken.
Je moet 25 posts hebben om een Kuurlog topic aan te maken, een topic in de algemene AAS sectie kun je gewoon aanmaken. Dan zien meer mensen het en krijg je meer adviezen.
Oke mensen weer even een update.
Vanmorgen gaf de weegschaal precies 75,0 aan. En vandaag merkt ook de dag dat ik precies op de helft van mijn kuur zit.
Ben zeer te spreken over de gains tot nu toe, ook de krachtgains mogen er wel wezen.
Om even een vluchtig overzicht te geven van mijn gewicht verdeeld over de start per nieuwe week.
Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Ik zit momenteel op 3200 kcal, dit houd ik nog even zo voor de komende week, daarna ga ik uppen naar 3300. Wanneer week 5 van start gaat begin in met creatine in de hoop om enige terugval zo veel mogelijk te beperken. Verder blijf ik gewoon knallen in de gym, we zitten immers pas op de helft! Zeer nieuwsgierig wat dit kuurtje mij nog te bieden heeft, zowel kwa gewichtstoename als krachttoename.
Vanmiddag ga ik trouwens weer naar de gym, vandaag staat legs hypertrofie op de planning, ik laat jullie uiteraard weer weten hoe het is gegaan.
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------
Ik adviseer hem dit omdat uit zijn reactie blijkt dat hij wel bereid is om te prikken. In dat geval kan hij natuurlijk beter voor Test-e kiezen, al dan niet met kickstart. Meer gains, niet zo zwaar op de lever etc. Zelf heb ik inderdaad ervoor gekozen om het bij orals te houden voor mijn eerste kuur, maar ik zeg niet dat iedereen dit moet doen.
allebei niet, gewoon test-e 500mg per week evt kicker dianabol of winny afhankelijk van je doel
---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------
dit lijkt er meer op, ik zou het als kicker gebruiken..
maar beter open je even een eigen log
---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------
Bedankt voor je reactie![]()
Ik zou graag mijn eigen log openen maar ivm te weinig posts kan dit niet helaas
Mijn doel zou zijn uiteraard veel spiermassa erbij en wat droger worden dan ik nu ben, vandaar dat ik me afvroeg of het beter was winstrol bijv als kicker te gebruiken of vanaf week 4 tot 10, wat betreft HCG, is dat aan te raden bij zo een kuur of volgens jou niet nodig?
Misschien dat je me een pm kan sturen met wat je hiervan vind of iets dergelijks, bedankt in ieder geval
volgens mij had xxl hier nog een stukje over geschreven (hcg toevoegen in je kuur)
kijk even in de aas sectie of je er wat van terug kunt vinden
zelf heb ik nog geen ervaring met hcg dus alles wat ik je zeg is lorre, lorre.. hou ik niet van
ik zou persoonlijk een kant kiezen, dus of droger worden of massa pakken..
een kicker is fijn omdat je na een paar dagen al krachtverschil gaat merken, op het einde winny toevoegen kan je ook doen zodat je wat droger/harder uit de kuur komt.. althans dat word wel eens gezegd, persoonlijk denk ik dat voeding hierin belangrijker is.
dus jij kiest voor orals omdat je niet durft te prikken? volgende kuur durf je dit wel?
waarom train jij met hypertrofie en powerdagen?
wat is precies het verschil, ik train afwisselend de ene keer tussen de 6-8 herhalinen
andere oefeningen weer tussen de 8-12.
Terug van de gym, tijd voor een update!
Zoals ik volgens mij wel vaker heb vermeld, gaan mijn benen echt heel goed vooruit. Mijn benen waren sowieso al relatief een stuk sterker dan mijn bovenlichaam, en dit lijkt zich nog wel even voort te zetten haha. De training ging lekker, dus ik zal hem even loggen voor jullie.
Sumodeadlifts 4x8 130 kilo. Gingen allemaal omhoog, en nog vrij gemakkelijk ook! Vorige keer heb ik deze gedaan met 120 kilo, en die gingen toen ook al heel aardig, dus ik heb ik ervoor gekozen om gewoon die sprong van 10 kilo te maken, en met succes.
Front squats 4x10 70 kilo. Erg zware oefening vind ik zelf, desalniettemin ging hij goed, vorige keer 65 kilo gepakt, nu 70 kilo en volgende keer weer een stapje hoger.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 26 kg per hand. Zeer uitputtend, is het niet in de benen, dan is het cardiovasculair wel een uitdaging. Maar wel alle reps gehaald, eventjes gestrekt op de vloer na de set was geen overbodige luxe haha.
Daarna superset gedaan van leg extensions en hamstring curls 4x12.
Workout afgerond met calf raises 4x12.
De progressie gaat nog steeds lekker vooruit. De eerstvolgende legday word een power day, en dat is vrijwel dezelfde dag als deze, alleen dan lower reps en hoger gewicht. Op deze dag zal ik gaan voor 140 kg sumo's en 80 kg frontsquats, maar na een dag als deze, heb ik daar wel vertrouwen in.
Ik persoonlijk heb gekozen voor orals omdat dit toch wat makkelijker in zijn werk gaat. Ik woon nog thuis en ik heb vrijwel niemand behalve instructie video's op youtube om mij te helpen met de injectie procedure. Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat injects beter zijn, op vrijwel alle vlakken. Ik ben ook niet bang voor de naald, en ik ben me al aan het oriënteren voor mijn volgende kuur, welke sowieso een inject kuur word.

Tja.. zo heb ik het ook moeten doen, denk dat grotendeels het zelf heeft moeten aanleren.
Maar ik kan wel begrijpen als je het wat eng vind om te prikken, ik ga je echt geen pussie vinden als je dit toegeeft. Het is niet niks om jezelf te prikken, maar na een paar keer is die angst er wel van af
Ik heb altijd zoiets van, waarom uitstellen als je het toch gaat doen? Beter nu over je angsten heenzetten dan laten! Maar ik moet zeggen dat je resultaten tot nu toe wel goed lijken te zijn voor een oral only, meet jij je vetpercentage gedurende de kuur?

Merk je iets van opgefokt gedrag? Ik heb zelf geen ervaring met anabolen maar de verhalen gaan dat je wat agressiever wordt.

Nice! Ik volg al een tijdje! Erg leuk om te lezen en goed om te zien dat je zulke sprongen maakt!