Fitness Seller

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Oke mensen weer even een update.

Vanmorgen gaf de weegschaal precies 75,0 aan. En vandaag merkt ook de dag dat ik precies op de helft van mijn kuur zit.
Ben zeer te spreken over de gains tot nu toe, ook de krachtgains mogen er wel wezen.
Om even een vluchtig overzicht te geven van mijn gewicht verdeeld over de start per nieuwe week.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0

Ik zit momenteel op 3200 kcal, dit houd ik nog even zo voor de komende week, daarna ga ik uppen naar 3300. Wanneer week 5 van start gaat begin in met creatine in de hoop om enige terugval zo veel mogelijk te beperken. Verder blijf ik gewoon knallen in de gym, we zitten immers pas op de helft! Zeer nieuwsgierig wat dit kuurtje mij nog te bieden heeft, zowel kwa gewichtstoename als krachttoename.

Vanmiddag ga ik trouwens weer naar de gym, vandaag staat legs hypertrofie op de planning, ik laat jullie uiteraard weer weten hoe het is gegaan.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Ik adviseer hem dit omdat uit zijn reactie blijkt dat hij wel bereid is om te prikken. In dat geval kan hij natuurlijk beter voor Test-e kiezen, al dan niet met kickstart. Meer gains, niet zo zwaar op de lever etc. Zelf heb ik inderdaad ervoor gekozen om het bij orals te houden voor mijn eerste kuur, maar ik zeg niet dat iedereen dit moet doen.

dus jij kiest voor orals omdat je niet durft te prikken? volgende kuur durf je dit wel?

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

allebei niet, gewoon test-e 500mg per week evt kicker dianabol of winny afhankelijk van je doel

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

dit lijkt er meer op, ik zou het als kicker gebruiken..
maar beter open je even een eigen log ;)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Bedankt voor je reactie :D

Ik zou graag mijn eigen log openen maar ivm te weinig posts kan dit niet helaas:(

Mijn doel zou zijn uiteraard veel spiermassa erbij en wat droger worden dan ik nu ben, vandaar dat ik me afvroeg of het beter was winstrol bijv als kicker te gebruiken of vanaf week 4 tot 10, wat betreft HCG, is dat aan te raden bij zo een kuur of volgens jou niet nodig?
Misschien dat je me een pm kan sturen met wat je hiervan vind of iets dergelijks, bedankt in ieder geval

volgens mij had xxl hier nog een stukje over geschreven (hcg toevoegen in je kuur)
kijk even in de aas sectie of je er wat van terug kunt vinden
zelf heb ik nog geen ervaring met hcg dus alles wat ik je zeg is lorre, lorre.. hou ik niet van ;)
ik zou persoonlijk een kant kiezen, dus of droger worden of massa pakken..
een kicker is fijn omdat je na een paar dagen al krachtverschil gaat merken, op het einde winny toevoegen kan je ook doen zodat je wat droger/harder uit de kuur komt.. althans dat word wel eens gezegd, persoonlijk denk ik dat voeding hierin belangrijker is.

Winny op het einde zuigt door eh, cortisol dacht ik. Zijn zat topics over, ff googlen.

• Topic Starter Topic Starter
Terug van de gym, tijd voor een update!

Zoals ik volgens mij wel vaker heb vermeld, gaan mijn benen echt heel goed vooruit. Mijn benen waren sowieso al relatief een stuk sterker dan mijn bovenlichaam, en dit lijkt zich nog wel even voort te zetten haha. De training ging lekker, dus ik zal hem even loggen voor jullie.
Sumodeadlifts 4x8 130 kilo. Gingen allemaal omhoog, en nog vrij gemakkelijk ook! Vorige keer heb ik deze gedaan met 120 kilo, en die gingen toen ook al heel aardig, dus ik heb ik ervoor gekozen om gewoon die sprong van 10 kilo te maken, en met succes.
Front squats 4x10 70 kilo. Erg zware oefening vind ik zelf, desalniettemin ging hij goed, vorige keer 65 kilo gepakt, nu 70 kilo en volgende keer weer een stapje hoger.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 26 kg per hand. Zeer uitputtend, is het niet in de benen, dan is het cardiovasculair wel een uitdaging. Maar wel alle reps gehaald, eventjes gestrekt op de vloer na de set was geen overbodige luxe haha.
Daarna superset gedaan van leg extensions en hamstring curls 4x12.
Workout afgerond met calf raises 4x12.

De progressie gaat nog steeds lekker vooruit. De eerstvolgende legday word een power day, en dat is vrijwel dezelfde dag als deze, alleen dan lower reps en hoger gewicht. Op deze dag zal ik gaan voor 140 kg sumo's en 80 kg frontsquats, maar na een dag als deze, heb ik daar wel vertrouwen in.

dus jij kiest voor orals omdat je niet durft te prikken? volgende kuur durf je dit wel?

Ik persoonlijk heb gekozen voor orals omdat dit toch wat makkelijker in zijn werk gaat. Ik woon nog thuis en ik heb vrijwel niemand behalve instructie video's op youtube om mij te helpen met de injectie procedure. Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat injects beter zijn, op vrijwel alle vlakken. Ik ben ook niet bang voor de naald, en ik ben me al aan het oriënteren voor mijn volgende kuur, welke sowieso een inject kuur word.

waarom train jij met hypertrofie en powerdagen?
wat is precies het verschil, ik train afwisselend de ene keer tussen de 6-8 herhalinen
andere oefeningen weer tussen de 8-12.

waarom train jij met hypertrofie en powerdagen?
wat is precies het verschil, ik train afwisselend de ene keer tussen de 6-8 herhalinen
andere oefeningen weer tussen de 8-12.

Om een aantal redenen.
Een reden is omdat ik het gewoon leuk vind. Het zorgt voor wat variatie in mijn routine. Bodybuilding draait dan misschien wel niet om wie het meeste gewicht kan tillen/duwen, maar ik denk dat iedereen het wel aangenaam vind om zo sterk mogelijk te worden.
En ik denk ook dat ze elkaar kunnen ondersteunen, wanneer iemand ook op kracht traint, en hierop vooruitgang boekt, zal dit ertoe leiden dat hij op hypertrofie dagen ook zwaarder gewicht kan hanteren. Maar dat is slechts mijn mening, en mijn manier van aanpak.

Terug van de gym, tijd voor een update!

Zoals ik volgens mij wel vaker heb vermeld, gaan mijn benen echt heel goed vooruit. Mijn benen waren sowieso al relatief een stuk sterker dan mijn bovenlichaam, en dit lijkt zich nog wel even voort te zetten haha. De training ging lekker, dus ik zal hem even loggen voor jullie.
Sumodeadlifts 4x8 130 kilo. Gingen allemaal omhoog, en nog vrij gemakkelijk ook! Vorige keer heb ik deze gedaan met 120 kilo, en die gingen toen ook al heel aardig, dus ik heb ik ervoor gekozen om gewoon die sprong van 10 kilo te maken, en met succes.
Front squats 4x10 70 kilo. Erg zware oefening vind ik zelf, desalniettemin ging hij goed, vorige keer 65 kilo gepakt, nu 70 kilo en volgende keer weer een stapje hoger.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 26 kg per hand. Zeer uitputtend, is het niet in de benen, dan is het cardiovasculair wel een uitdaging. Maar wel alle reps gehaald, eventjes gestrekt op de vloer na de set was geen overbodige luxe haha.
Daarna superset gedaan van leg extensions en hamstring curls 4x12.
Workout afgerond met calf raises 4x12.

De progressie gaat nog steeds lekker vooruit. De eerstvolgende legday word een power day, en dat is vrijwel dezelfde dag als deze, alleen dan lower reps en hoger gewicht. Op deze dag zal ik gaan voor 140 kg sumo's en 80 kg frontsquats, maar na een dag als deze, heb ik daar wel vertrouwen in.

Ik persoonlijk heb gekozen voor orals omdat dit toch wat makkelijker in zijn werk gaat. Ik woon nog thuis en ik heb vrijwel niemand behalve instructie video's op youtube om mij te helpen met de injectie procedure. Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat injects beter zijn, op vrijwel alle vlakken. Ik ben ook niet bang voor de naald, en ik ben me al aan het oriënteren voor mijn volgende kuur, welke sowieso een inject kuur word.

Tja.. zo heb ik het ook moeten doen, denk dat grotendeels het zelf heeft moeten aanleren.
Maar ik kan wel begrijpen als je het wat eng vind om te prikken, ik ga je echt geen pussie vinden als je dit toegeeft. Het is niet niks om jezelf te prikken, maar na een paar keer is die angst er wel van af ;)
Ik heb altijd zoiets van, waarom uitstellen als je het toch gaat doen? Beter nu over je angsten heenzetten dan laten! Maar ik moet zeggen dat je resultaten tot nu toe wel goed lijken te zijn voor een oral only, meet jij je vetpercentage gedurende de kuur?

Tja.. zo heb ik het ook moeten doen, denk dat grotendeels het zelf heeft moeten aanleren.
Maar ik kan wel begrijpen als je het wat eng vind om te prikken, ik ga je echt geen pussie vinden als je dit toegeeft. Het is niet niks om jezelf te prikken, maar na een paar keer is die angst er wel van af ;)
Ik heb altijd zoiets van, waarom uitstellen als je het toch gaat doen? Beter nu over je angsten heenzetten dan laten! Maar ik moet zeggen dat je resultaten tot nu toe wel goed lijken te zijn voor een oral only, meet jij je vetpercentage gedurende de kuur?

Ja daar heb je gelijk in, ooit ga ik er toch aan geloven en daar kijk ik zeker naar uit. Ik ben ook van mening dat iemand die echt serieus is in bodybuilding, die naald niet zou moeten ontwijken. Ik denk ook dat prikken vaak word gezien als 'the next step', terwijl dit eigenlijk onterecht is aangezien orals misschien nog wel belastender zijn voor je lichaam. En bedankt nog man, ben zelf ook zeer te spreken over de resultaten tot nu toe, mijn doel was ongeveer 4 misschien 5 kilo te gainen, dus ik ben benieuwd.
EDIT: Vetpercentage was ik van plan na de kuur weer opnieuw te laten meten.

Laatst bewerkt:
Merk je iets van opgefokt gedrag? Ik heb zelf geen ervaring met anabolen maar de verhalen gaan dat je wat agressiever wordt.

Ik heb er weer een push (hypertrofie) workout op zitten, dus deze ga ik ff loggen voor jullie.

Begon met Incline bench 4x8 65 kilo. Zoals al eerder vermeld boek ik aardige progressie op alle incline movements. Heb echt een hele poos vastgezeten op 60 kilo, en sinds de start van dit kuurtje heb ik telkens sprongetjes van 2,5 kilo erbij kunnen maken en telkens weer mijn reps te halen. Volgende keer 67,5 dus. Mensen vragen mij vaak wat die gewichtjes van 1,25 nou voor een verschil maken, maar naar mijn mening zijn die verrekte kleine gewichtjes een ideale manier om progressive overload op je lifts toe te passen.
Flat dumbell press 4x10 30 kilo. Ben maar meteen zwaarder begonnen dan de vorige keer, toen heb ik twee sets 26 en twee sets 28 gedaan. Heb helaas mijn reps niet gehaald, de sets gingen van 10-10-9-8 dus nog geen man overboord. Ik kan me vaak stressen over de kleine dingen terwijl ik toch met hazensprongen vooruitga, blijkbaar is het toch nog nooit genoeg, who can relate? :P
Dumbell shoulder press 4x8 24 kilo. Tegen de tijd dat ik hier aan toe kwam had ik een afschuwelijk dikke pomp, in de positieve zin van het woord. Shoulder presses gingen wat stroef, was al aardig vermoeid aangezien ik de twee oefeningen vantevoren toch wel tot failure ben moeten gaan. Reps dus ook niet gehaald 8-7-6-6.
Dumbell fly 2x12 16 kilo. Kon me super concentreren op de borst, voor mijn gevoel zat mijn borst hierna zo knalle vol met bloed dat ik dacht dat mijn huid het ging begeven, maar volgens mij val ik een beetje in herhaling met die pomp van me :P
Cable lateral raises 2x12. Beetje een finisher, ging lekker, valt niet veel over te zeggen.
Dips met een dumbell van 14 kilo aan de ketting 4x10 reps.
Vervolgens triceps afgemaakt met skullcrushers 32,5 kilo 4x8.
Ook heb ik de abs nog even aangepakt, 4 sets van 15 reps hanging leg raises.

Verder wil ik nog even kwijt over deze workout dat ik me echt het mannetje voelde haha. Ik ben totaal niet arrogant en altijd vriendelijk tegen iedereen, maar ik voelde me echt heer en meester lol. Ik dacht ook de hele tijd dat mensen het over me hadden, tot op zekere hoogte was dit ook zo want ik ben aangesproken door 3 mensen die me een tijdje niet meer hadden gezien, met de mededeling dat het wel te zien was dat ik serieus met fitness bezig ben, altijd leuk om te horen lijkt me zo! Heb ook nog wat extra triceps oefeningetjes gedaan omdat ik gewoon niet weg wilde uit de gym :P

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Merk je iets van opgefokt gedrag? Ik heb zelf geen ervaring met anabolen maar de verhalen gaan dat je wat agressiever wordt.

Nee man, hoogstens wat geïrriteerd maar wie is dat nou niet af en toe. Het is ook zeer algemeen om te zeggen dat 'anabolen' agressie opwekken. Dit is heel erg persoonsgebonden en lang niet alle AAS doen dit. Ben zelf ook een rustig type, dus dit zal ook een grote rol spelen.

Vandaag weer naar de gym geweest voor een pull workout.
Ik ga deze niet loggen want eerlijk gezegd valt er echt niet veel over te zeggen haha.
Het ging weer lekker, meeste oefeningen toch weer een tandje zwaarder kunnen doen, en wederom een pomp waar je U tegen zegt. Tijdens het trainen zie ik er wel een stuk anders uit dan gewoon in rust, dat is meestal op zekere hoogte wel zo maar toch. Tijdens de workout zwel ik echt op en drukken mijn aders tegen mijn huid en heb ik een keiharde look, afgaande op alleen mijn armen zou je zeggen dat ik op 6% sta ofzo haha.
Ik verheug me heel erg op de workout van morgen, dit word een leg (power) day, ik ga dan voor 5x5 140 kg sumo's en ben zeer benieuwd hoe dit gaat verlopen. Heb al een heeeele poos niet meer op een 1RM getrained, maar de laatste keer was mijn 1RM 150 kg, dit zal nu wel een aantal kg's meer zijn :p

Hehe dat verschil tijdens het trainen ken ik. Lijk wel 2 keer zo groot dan.

Gaat goed hier, leuk om te lezen! Succes met de 140 morgen bro :)

Leuke log ik volg hem verder!

Hier ben ik weer met een meer dan tevreden update.

Vandaag dus de benen afgestraft met een powerday, en tevreden is een understatement.
Zoals eerder aangegeven heb ik de sprong van 130 kg naar 140 kg gemaakt voor sets van 5x5.
Ik zou nog nét niet zeggen dat ze makkelijk waren haha. De eerste 5 sets gingen zo omhoog, mijn vorm hoefde er zelfs niet onder te lijden, ook bij de laatste set niet. Dus na 5 sets van 5 reps met 140 kg, had ik nog niet echt het gevoel dat ik klaar was, dus knalde ik er nog maar een 6e set achteraan, en ook deze ging lekker omhoog, geen grinder reps of wat dan ook, ik ben ervan overtuigd dat een 7e set ook nog hard gekund, maar ik had nog frontsquats op het programma staan dus deze liet ik even voor wat het is. Al met al heel blij hiermee, en ik ga volgende keer sowieso voor 150 kg.
Daarna dus naar de frontsquats 4x6 80 kilo. Vind de ligging van de stang altijd een beetje ongemakkelijk, maar ze gingen wel lekker omhoog. 80 kilo is in mijn gym al veel voor gewone squats, dus voelde wel lekker om hier even mee te frontsquatten. Volgende keer sowieso weer hoger in gewicht, weet nog niet of dat 82,5 of 85 kilo gaat worden.
Daarna een superset 2x10 van leg extensions en hamstring curls als ondersteunende oefeningen, en de workout afgerond met 5 sets van 10 calf raises. De aders liepen weer lekker over de kuiten heen.

De deadlifts gaan echt super vooruit, ik denk dat ik de 140 kg van vandaag voor de volgende keer gebruik tijdens mijn hypertrofie dag van 4x8 reps, zo goed gingen ze. Tot nu toe is mijn gewicht deze week hetzelfde gebleven ten opzichte van maandag, maar ik ga sowieso mijn kcal weer een beetje opschroeven komende week.
Morgen is een rustdag, deze heb ik ook wel hard nodig, vandaag was best een aanslag op mijn lichaam.

Fijne avond mede dbb'ers

Nice! Ik volg al een tijdje! Erg leuk om te lezen en goed om te zien dat je zulke sprongen maakt!

Leuke log!
hoe zit het met je gewicht?

zie je enig vooruitgang met je vetpercentage?
en hardheid van je spieren :)

Terug
Naar boven