XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Dat is vervelend, kuren en bulken en dan afvallen...
Waarom ga je creatine toevoegen? Geeft wel een vertekend beeld als je er nu nog wat kg's bij wint.. zit dan wss ook wat vocht bij van de crea. Blijf je ook loggen als je kuur erop zit? Ben juist benieuwd na de weken/maanden erna :)

Ja haha, maarja de weegschaal kan soms ook goed met je ****en.
Ik voeg de creatine toe om als een soort 'buffer' te dienen om op terug te vallen wanneer ik de winstrol niet langer meer neem, of dit in de praktijk ook echt zo gaat uitpakken moet nog maar blijken, maar mocht ik iets verliezen zal ik in ieder geval niet denken van shit, had ik nou die creatine maar bijgevoegd.
Ik zal na de kuur nog een tijdje door blijven loggen, om jullie, maar ook mezelf een beeld te geven van hoe de trainingen verlopen na de kuur. En nog wat adviezen over een volgende kuur is ook mooi meegenomen natuurlijk haha.

Ja haha, maarja de weegschaal kan soms ook goed met je ****en.
Ik voeg de creatine toe om als een soort 'buffer' te dienen om op terug te vallen wanneer ik de winstrol niet langer meer neem, of dit in de praktijk ook echt zo gaat uitpakken moet nog maar blijken, maar mocht ik iets verliezen zal ik in ieder geval niet denken van shit, had ik nou die creatine maar bijgevoegd.
Ik zal na de kuur nog een tijdje door blijven loggen, om jullie, maar ook mezelf een beeld te geven van hoe de trainingen verlopen na de kuur. En nog wat adviezen over een volgende kuur is ook mooi meegenomen natuurlijk haha.

Ik denk dat dit vies gaat tegenvallen, creatine gebruiken om krachtverlies tegen te gaan? Fabeltje..
Maar het kan in ieder geval geen kwaad, dus doen als je het niet laten kunt.

Volgende kuur had je eerste kuur moeten zijn: test-e 500 mg maar die discussie hoeven we niet opnieuw te gaan doen ;)

Ik denk dat dit vies gaat tegenvallen, creatine gebruiken om krachtverlies tegen te gaan? Fabeltje..
Maar het kan in ieder geval geen kwaad, dus doen als je het niet laten kunt.

Volgende kuur had je eerste kuur moeten zijn: test-e 500 mg maar die discussie hoeven we niet opnieuw te gaan doen ;)

Tja, liever het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.
Ja Test-E word het sowieso, al dan niet met kickstart.
Maar goed, eerst deze kuur succesvol afronden en voldoende tijd off zijn.

Net als Sexytrunks aals maar doorgaan waar is die eigenlijk gebleven onze trunks

Vandaag naar de gym geweest voor een pushday (hypertrofie), deze zal ik even loggen hierzo.

Flat bench 4x8 75 kilo. Dit is voor de meeste niet veel gewicht maar voor mezelf boek ik goede vooruitgang. Voor dit kuurtje moest ik stroggelen met 67,5 op dit aantal reps, maar vandaag ging de 75 kg lekker omhoog. Voor de hypertrofie dag is mijn gewicht op de bench nu bijna 10 kilo meer geworden. Wat ik eerst op powerday drukte doe ik nu op hypertrofie day.
Incline dumbell press 4x10. Opgebouwd van 26 kilo naar 30 kg, ging weer goed, net weer een tandje zwaarder als vorige keer.
OHP 4x8 45 kilo. Tegen deze tijd zat de pomp er weer goed in, de reps gingen allemaal omhoog.
Cable crossovers 3x12. Mijn borst zat echt bomvol met bloed tijdens en na deze oefening, heerlijke oefening als finisher.
Dumbell lateral raises 2x12 als finisher voor de schouders.
Vervolgens voor triceps Close grip benchpress gedaan, en vervolgens Rope pushdowns.
Ook was het weer tijd voor abs, Hanging leg raises 5 sets van 15.

Morgen word dus een pull (hypertrofie) workout. Verder kijk ik uit naar vrijdag, dan ga ik voor een 120 kilo squat voor 5x5, de 115 is me al gelukt dus ik hoop dat het me deze keer ook weer goed afgaat.

Ik zal de pullday van vandaag even loggen hierzo.

Chin-ups 4x8 met een dumbell van 8 kg extra.
Barbell rows 5x10 85 kilo. Gebruik op deze dag underhand grip, voel het op deze manier net wat beter in mijn lats.
Dumbell rows 4x10 34 kilo. Probeer goed op de uitvoering te letten, langzame negatives etc.
Lat pulldowns 4x12, heerlijk om even de lats af te maken.
Barbell curl 4x10 30 kilo, en ook nog Hammer curls 4x10 18 kg gedaan.
De workout afgerond met rear delts, Facepulls 4x12.

De pomp zat er weer goed in, mijn gewicht kruipt ook weer wat omhoog.
Morgen zal een behoorlijk zware legday worden, deze zal ik weer loggen voor jullie.

Vandaag leg (power) workout gehad, was erg zwaar maar zeker tevreden.

Begonnen met Squats. Na de nodige warm-up sets 120 kilo eraan geslingerd. De sets zijn eigenlijk 5x5 maar ik ben voor 5 sets van 3 gegaan deze workout. 120 kilo is een PR voor mij, vorige keer 115 gedaan voor 5x5. Nu bouw ik mijn weg op totdat ik 120 kilo 5x5 kan voordat ik het gewicht weer opschroef. Al met al zeker tevreden.
Daarma Romanian deadlifts, 4x6 110 kilo. Heerlijke oefening voor de hamstring imo.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 28 kg per hand. Vielen erg tegen deze haha, ze lukte wel allemaal maar mijn benen hadden zeker al een klap gehad van de squats.
Vervolgens voor kuiten 4x12 standing calf raises gedaan.

Morgen is een rustdag, volgende workout zal een Push (power) workout worden.

Na een rustdag te hebben gehad die een eeuwigheid leek te duren, vandaag eindelijk weer kunnen knallen in de gym.
Vandaag was een push (power) day, en ik kan weer tevreden terug kijken.

Flat bench 5x5 82,5 kilo. Kreeg ze weer allemaal omhoog, ben heel blij met mijn progressie op de bench. Het heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ik überhaupt 80 of meer kon benchen. Volgende stap dus 85 kilo. Als me dat volgende keer lukt, ben ik officieel 10 kilo vooruit gegaan op de flat bench, dat had ik vantevoren nooit durven hopen.
Standing overhead press 5x5 55 kilo. Deze gingen ook allemaal goed omhoog, het misschien zelfs een tandje zwaarder gekund.
Incline benchpress 5x6 62,5. Ook deze gingen allemaal omhoog, vrij tevreden mee, nog niet het gewicht dat ik graag zou willen zien maar zolang er constante progressie is ben ik blij.
Dips 4x10 met een dumbell van 16 eraan.
Vervolgens Skullcrushers 5x8 32,5 kilo. Hierna stonden mijn armen weer op ontploffen, ben benieuwd wat het verschil in pomp gaat zijn als ik over een weekje geen winstrol meer neem.
Workout afgerond met abs, 5x20 reps weighted dips op de decline bench met een plate van 20 kg.

Morgen ga ik officieel mijn laatste week van de kuur in. Na die week nog twee weekjes nakuren met nolva en dan zit het erop. Ik zal wel nog een tijdje door blijven loggen na afloop van de kuur om jullie om beeld te geven hoe mijn trainingen verlopen en vooral wat er met mijn gewicht gebeurd. Ik verwacht zelf geen grote terugslag, maar we zullen zien of ik me hierin vergis.

Leuke log!

Wat is je gewichtstoename (per week)?

Leuke log!

Wat is je gewichtstoename (per week)?

Thanks,
Gewichtstoename komt gemiddeld uit op bijna een kilo per week, dit gaat natuurlijk nooit echt heel constant zijn maar eerder met pieken en dalen.
Ik ben nu bijna 76 kilo, startgewicht was 71,8.
In dit log gebruik ik de maandagen als 'officieel' meetpunt tijdens dit kuurtje.

Oke netjes, ik ben ook sinds 3 weken bezig met winstrol.
Ik meet ook elke maandag.

Startgewicht: 74,4 kg vetpercentage van 10,1 %
Week 1: 76,1 kg vetpercentage 10,1 %
Week 2: 77,0 kg vetpercentage 9,5 %
week 3: 77,8 kg (vanochtend gewogen, moet vp nog meten)

Verder geen (nog) geen last gehad van negatieve effecten.

Ik ben nu bezig met winstrol only kuurtje 40mg ben nu aan dag 8 bezig! Zie echt veel verschil, ben ook al wat aangekomen. Let goed op je voeding en veel water drinken!!!

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Sides: heel veel dorst. En hier en daar een pukkeltje

Zeker leuk om te proberen. Heb hem zelf pas geleden ook gedaan. Ben er zeker mee over mijn drempel gekomen en toch wat kilo'tjes mee gewonnen en overgehouden zo'n 3,5 kilo.

Ik volg en ben benieuwd hoe het bij jou uitpakt.

Ontzettend drukke dag gehad vandaag, maar even een update wat betreft mijn gewicht.
Gewicht vanmorgen was 75,7. Om even een overzichtje te geven:

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7

Dit is altijd op de maandagmorgen gemeten. Ik weeg mezelf wel elke dag om voor mezelf een duidelijk beeld te creëren van mijn gewichtstoename.
Benieuwd hoeveel ik in deze laatste week nog ga pakken, en of ik wellicht ook iets ga inleveren. Misschien ben ik een beetje overmoedig wat dat betreft maar ik verwacht eigenlijk echt niet (veel) in te leveren, maar de tijd zal het uitwijzen. Mijn doel was om ongeveer 5 kilo bij te komen, mocht ik deze laatste week nog een kilo pakken, dan is dit gelukt. Ook zal ik mijn vetpercentage dan weer laten meten.
Vanavond ga ik ook nog naar de gym voor een pullday.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Het ging weer lekker vanavond in de gym.
Ik ga de training niet loggen, ik weet niet waarom maar ik vind pull dagen altijd zo eentonig om te loggen :P

Ik ben de laatste tijd steeds meer bezig met het plannen van een volgende kuur.
Wat raden de meer ervaren mensen hierzo aan voor minimale tijd off, gewoon tijd on+nakuur= tijd off?
Ik weet dat je dat eigenlijk aan de hand van je bloedwaardes moet bepalen, maar 2/3 maanden lijkt me voldoende om te herstellen van een winstrol only of vergis ik me daar?
Ik was wellicht van plan om begin februari te starten met een test-e/winstrol kick en eventueel primo, dat laatste moet ik nog even goed over nadenken ivm met kosten..damn geen goedkoop spul, maar aan de andere kant, als het het geld waard is kan ik daar wel doorheen kijken.
Sowieso wil ik nog 'natural', om het zo maar even te noemen, doorgainen tot een kilo of 81/82.
Maar ik wil niet ongeduldig overkomen, eerst deze kuur afmaken en zorgen voor goed herstel.

Gewoon bloed testen. Niemand hier kan je met 100 % zekerheid zeggen hoe jij herstelt, ook al is 't maar een Winny only.

Gewoon bloed testen. Niemand hier kan je met 100 % zekerheid zeggen hoe jij herstelt, ook al is 't maar een Winny only.

Ja dit is wellicht toch het beste om te doen.
Klinkt misschien dom maar ik ben een noob op dat gebied, ga je dan gewoon naar de huisarts en zeg je dat je je bloed wil laten testen. Ik ben wel bereid om hier over over te spreken tegen mijn dokter aangezien hij toch beroepsgeheim heeft. En wat zijn de kosten hiervan?

pff eindelijk je log door gelezen vanaf het begin!

Ik ga ook winstrol gebruiken, maar wacht er bewust mee om dit in het voorjaar te gaan doen.
Dit doe ik omdat ik er liever beter bij sta in de zomer dan in de winter. Met m'n dikke jas aan wil ik liever wat massa winnen en me vol vreten ;)

hoezo heb jij toch voor deze kuur gekozen in november?

Terug
Naar boven