XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Pull workout gehad, het was knallen hoor, ging super. Zal we workout even loggen.

Dumbell rows 5x6 reps met 40 kg dumbell. Het is een power day dus de reps lagen vrij laag, 40 kilo is het maximale gewicht van de dumbells in mijn gym dus daar moest ik het mee doen, gingen lekker, vorm bleef strak ik hoefde niet mijn hele lichaam in te zetten om de dumbell omhoog te krijgen.
Chin-ups 5x5 met een dumbell van 10 kg extra. Dit ging net een tikkeltje te makkelijk dus waarschijnlijk pak ik de volgende keer een dumbell van 12 kilo.
T-bar rows 4x8 in totaal 80 kilo aan de stang gehangen, vorm bleef niet luchtdicht maar **** it, de uitvoering was nog steeds goed, dit was trouwens 5 kilo extra tov vorige keer.
Vervolgens lat pulldowns 5x12 reps.
Daarna seated dumbell curls 4x8 reps (16 reps totaal dus) met 16 kg dumbells, normaal doe ik ze altijd staand maar wilde het 'cheaten' tot het minimum brengen, en het ging gewoon net zo goed.
Vervolgens nog wat preachercurls gedaan 4x10.
Afgesloten met rear delts, facepulls 4x12.

Inmiddels dus mijn derde dag in mijn nakuur, de workouts gaan niet achteruit, ik hoop dat mijn gewicht dat ook niet doet, morgen een brute legday dus dan horen jullie weer van me.

Trouwens, nieuwe avatar, gister gemaakt, wat denken jullie, do you even lift status?

Avatar is bruut man! Volg je log al een lange tijd, heel interessant om te lezen.

Avatar is bruut man! Volg je log al een lange tijd, heel interessant om te lezen.

Thanks! Heb er zelf ook altijd veel aan gehad om kuurlogjes te lezen, vandaar dat ik probeer om het zo interessant mogelijk te maken om een duidelijk en vooral eerlijk beeld te geven.

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Zo, legday achter de rug, hypertrofie vandaag. Van krachtverlies is absoluut nog geen sprake.

Squats 5x8 110 kilo. Ten opzichte van vorige workouts telkens sprongen van 5 kilo gemaakt, vorige keer dus 105 kilo. Dit gaat nog altijd goed, dus waarschijnlijk ga ik naar de 115 kilo, maar even afwachten hoe strengthday verloopt.
Leg press 3x10 met 260 kilo aan gewichten eraan gehangen. Ook dit is 10 kilo meer dan vorige keer en het ging prima, zwaar uiteraard maar hey, dat is uiteraard ook de bedoeling.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen totaal) met 26 kilo dumbells per hand. Benen waren al redelijk burned out maar desalniettemin gingen de sets prima, even gestrekt na de laatste set was geen overbodige luxe.
Benen afgerond met een superset leg extensions en hamstring curls 3x12.
En als laatste calf raises gedaan 5x12 reps.

Inmiddels dus 4 dagen in mijn nakuur, kracht is nog niet achteruit, er is geen gewicht meer bijgekomen maar ook niet echt iets vanaf, de weegschaal zal sowieso nooit exact hetzelfde aangeven dag na dag, vanmorgen was ik 75,8 ten opzichte van mijn 76,1 maandagmorgen, maar ik denk niet dat dit veel wil zeggen. Morgen is een rustdag, vrijdag weer naar de gym voor push hypertrofie day.

De hele log van achter naar voor gelezen. zeer interessant man. Je geeft een goed beeld van hoe het gaat en hoe het werkt en welke vooruitgang er mogelijk is.

echt hoor. dit is eindelijk een log waar je iets aan hebt. gewoon goed. ze zijn moeilijk te vinden op dbb haha.
nog steeds benieuwd wat er met het gewicht gebeurd na 3 weken ofzo :)

echt hoor. dit is eindelijk een log waar je iets aan hebt. gewoon goed. ze zijn moeilijk te vinden op dbb haha.
nog steeds benieuwd wat er met het gewicht gebeurd na 3 weken ofzo :)

Mooi om te horen. Ik heb er zelf ook wel plezier aan om dit logje bij te houden, de reacties die ik ontvang zijn toch over het algemeen positief. Mijn volgende kuur ga ik ook zeker weer loggen, hehe. Ik ben zelf ook benieuwd, gewicht is toch wel wat gedaald, maar ik probeer me niet te druk te maken om de verschillen in de weegschaal van dag tot dag, maar eerder het grote plaatje over een wat langere periode. Ik zit nog steeds strak op mijn 3400 kcal, maar mocht ik nou toch opeens gewicht inleveren dan horen jullie het uiteraard ook, ik ga geen perfect scenario creëren waarin ik helemaal niks inlever wanneer dit niet het geval is.

Zult niet veel inleveren lijkt me, je zit nog heel ver van je natuurlijke max als het goed is dus wss moet dit prima te behouden zijn als je blijft eten en trainen. Met een klein beetje geluk groei je gewoon door.

Zult niet veel inleveren lijkt me, je zit nog heel ver van je natuurlijke max als het goed is dus wss moet dit prima te behouden zijn als je blijft eten en trainen. Met een klein beetje geluk groei je gewoon door.

Ik hoop het uiteraard niet nee, voeding en training is dik in orde, heb de laatste trainingen telkens weer nieuwe PR's kunnen zetten. Wel ben ik natuurlijk alweer ongeduldig voor mijn volgende kuur die ik nu zo goed als doordacht hebt, maarja wie heeft dat niet na zijn eerste kuurtje :P

Vandaag naar de gym geweest voor een push hypertrofie workout, zal hem hier even loggen.

Flat benchpress 4x8 77,5 kilo. Eerste twee setjes goed eruit kunnen knallen, daarna volgde een setje van 7 en een van 6 reps. Ik geef mezelf een range tussen 6-8 reps die ik moet halen om het gewicht op te schroeven. Vorige keer 75 gedrukt, en nu gaan we het gewicht dus ook weer opschroeven naar 80 kilo. Mijn bench is tov van voor mijn kuur gestegen met 10 kilo, daar ben ik zeer over te spreken.
Incline dumbell press 4x10. Eerste twee setjes 26 kilo gepakt, de laatste twee sets 28 kilo. Ging allemaal prima, kracht lijkt zeker niet in te zakken.
Standing OHP 4x8 45 kilo. Deze gingen zelfs een stúk makkelijker als vorige keer, ook hier gaat hier gewicht verhoogd worden naar 47,5 voor hypertrofie dag.
Cable crossover 3x12. Heerlijk om even die pecs bij elkaar te squeezen, altijd gegarandeerd gigantische pomp bij deze oefening.
Seated side lateral raises 2x12. Als laatste oefening voor de schouders, langzaam en gecontroleerde uitvoering, slechts dumbells van 10 kilo gebruikt bij deze oefening.
Overhead dumbell tricep extension 4x12. Na lange tijd deze oefening weer eens gedaan dus moest even gissen met gewicht, uiteindelijk pyramide setje ervan gemaakt, opgebouwd van 24 naar 30 kg dumbell.
Rope pushdowns 3x12. Deze als afsluiter voor de triceps, aardige pomp erin zitten, ik moet zeggen dat de pomps nog vrijwel even heftig zijn als op de winstrol.
Als laatste ook nog abs gedaan, 5x15 reps hanging leg raises.

Vandaag heb ik toch ook echt afscheid moeten nemen van een shirt waar ik graag in sportte, ik hou wel van een iets strakkere fit, maar dit kon toch echt niet meer haha :p Achja, alleen maar een goed teken lijkt me zo.

Hoeveel calorieën neem je gemiddeld per dag?

Vandaag uiteraard weer naar de gym geweest, het was weer lekker knallen. De workout ga ik niet loggen deze keer, weinig interessants te melden, ging gewoon lekker. Morgen heb ik officieel 1 week nakuur erop zitten, nog een weekje nakuren en dan zit het erop. Morgen ga ik naar de gym voor legs, het is een power day en ik ben me aan het bedenken of ik weer eens voor een 1RM poging ga, ik zat te denken aan een 140 kilo squat, maar ik kijk morgen wel hoe en wat.

Enjoy your night

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Hoeveel calorieën neem je gemiddeld per dag?

3400 kcal, ik weeg en track alles, dus ben er vrij zeker van.

Heb je trouwens nog last gehad van sides zoals droge gewrichten ofzo?

Heb je trouwens nog last gehad van sides zoals droge gewrichten ofzo?

Nee man, sides waren in mijn geval echt te verwaarlozen. Heb gedurende deze hele kuur welgeteld 1 dagje wat hoofdpijn gehad, dit was de tweede dag van de kuur. Verder heb ik eventjes wat last gehad van mijn knie, maar daar was ik bovendien op gevallen dus misschien kwam het niet eens door de winstrol. Af en toe kon je het wel merken aan je ellebogen bijvoorbeeld, maar in mijn geval was het nooit in dergelijke mate dat het hinderlijk was.

BBambition, zou je misschien Je trainings schema legs/push/pull hypertrofie, power kunnen doorsturen of laten zien :)? Ben zeer geinteresseerd! Zou leuk zijn om iets nieuws te proberen, daarnaast ben ik vrij slap dus power dagen zouden leuk zijn. Gebruik je ook straps/belt? Als mensen aan het koekeloeren zijn zal ik jou natuurlijk vermelden.

BBambition, zou je misschien Je trainings schema legs/push/pull hypertrofie, power kunnen doorsturen of laten zien :)? Ben zeer geinteresseerd! Zou leuk zijn om iets nieuws te proberen, daarnaast ben ik vrij slap dus power dagen zouden leuk zijn. Gebruik je ook straps/belt? Als mensen aan het koekeloeren zijn zal ik jou natuurlijk vermelden.

Ey man, helaas heb ik mijn workout routine niet als een bestand op mijn computer. Je kan natuurlijk altijd je eigen routine creëren, je hebt de opzet nu misschien wel ongeveer door. Misschien dat ik hem nog eens verwerk tot digitaal bestand, maar momenteel heb ik die niet helaas..
Straps gebruik ik, maar tot een minimum. Ik gebruik deze enkel en alleen bij mijn zwaarste sets deadlifts.
Een belt gebruik ik ook, deze gebruik ik bij zware squats, deadlifts, en OHP.

Aah jammer... wat betekend OHP? Ik zal je logje is grondig scannen en copy paste en misschien dat ik er iets moois van kan kuntselen.

Vandaag weer een nieuw PR gezet! 140 kilo squat.

Naar de gym geweest voor een leg (power) workout. Normaal vraagt deze dag 5x5 op squats, maar ik gooide het eens om en besloot eens te kijken waar mijn 1RM op de squat ligt net zoals ik deze laatst op de deadlift hebt gedaan.

Squats. 2 warm-up setjes met de stand, 60 kilo 2x10, 80 kilo 1x6, 100 kilo 1x3, 120 kilo 1x2. Hierna begonnen dus de working sets, ik heb telkens sprongen van 5 kilo gemaakt vanaf 120 kilo, dit waren allemaal singles. dus 125,130, en 135 gesquat, zwaar maar nog niet tot failure. En toen was het dus tijd om die derde plate van 20 per kant eraan te schuiven, dit was vooraf mijn doel en dit gaf ik ook een goede kans om te halen. En gelukkig, de 140 kilo ging ook omhoog! Hier heb ik het bij gelaten, niet meer omhoog gegaan in gewicht. Ik heb deze lift wederom laten filmen, en ik was erg tevreden met hoe mijn vorm eruit zag, ass to grass en rug bleef netjes recht, dus geen halve goodmorning.
Romanian deadlifts 4x6 110 kilo. Wat mij betreft samen met de SLDL een van de beste oefeningen voor de hamstrings.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 28 kilo per hand. Gingen verrassend goed, lekkere pomp in de benen.
Workout afgesloten met calf raises 5x10. De aders kwamen weer mooi tevoorschijn over mijn kuiten, altijd mooi om te zien natuurlijk.

Ik heb in Juni dit jaar een lijstje gemaakt met lifts die ik dit jaar nog wilde halen, deze zijn:
Deadlift 180 kilo, Squat 140 kilo, Benchpress 100 kilo, en OHP 70 kilo, dit zijn allemaal 1 rep maxes. De squat en deadlift heb ik dus al gehaald, wat ik toendertijd nooit had durven hopen. De OHP heb ik ook wel vertrouwen in, ik denk alleen dat ik een zware kluif ga hebben aan die 100 kilo bench gezien dat verreweg mijn zwakste lift is. Morgen is een rustdag, heb het gevoel dat ik deze goed kan gebruiken na die squats van vandaag. Dinsdag zal er weer gelift worden, push (power) en wellicht dat ik dan voor de 100 kilo bench ga, niet geschoten is altijd mis.

Vandaag trouwens precies 1 week in mijn nakuur.

Laatst bewerkt:
Het is weer maandag, dus tijd voor een gewichtsupdate. Mijn gewicht is toch een beetje afgenomen, voeding is nog altijd dik in orde, ik zorg dat ik elke dag mijn macro's haal. Zal het hier weer even onder elkaar zetten.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5

Zoals jullie zien, een daling ten opzichte van mijn laatste 'officiële' weegmoment om het zo maar even te noemen, ik weeg mezelf dagelijks maar houd de maandagen aan als richtlijn. Ik heb besloten om mijn calorieën gewoon hetzelfde te laten, dat wil zeggen de 3400 kcal waar ze nu op staan. Wil geen overhaaste beslissingen nemen om vervolgens over een aantal weken fat as **** te zijn.
Aan de andere kant gaat het wel nog steeds super in de gym, absoluut geen krachtafname of wat dan ook. PR's nog steeds vrijwel elke workout, of het nou in aantal reps of 1RM gewicht is. Nog een weekje nakuren en dan zien we weer waar ik sta.

Terug
Naar boven