MuscleMeat

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Heej man.

Wat gaat je volgende kuurtje worden?

En heb je tijdens je winstrol kuurtje wel eens alcohol gedronken of had je helemaal geen moeite om daar uit de buurt te blijven of drink je überhaupt niet?

keep up the good work

• Topic Starter Topic Starter
Heej man.

Wat gaat je volgende kuurtje worden?

En heb je tijdens je winstrol kuurtje wel eens alcohol gedronken of had je helemaal geen moeite om daar uit de buurt te blijven of drink je überhaupt niet?

keep up the good work

Yo, mijn volgende kuurtje ben ik nu vrij zeker van dat dat een Test + Winny kickstart word. Nope, geen druppel alcohol gehad, ik drink überhaupt niet eigenlijk. Alleen bij hoge uitzondering, zo heb ik dit jaar bijvoorbeeld alleen op mijn verjaardag alcohol gehad. Niet dat ik het voor altijd wil vermijden ofzo, maar probeer het wel tot een minimum te houden. En thanks btw!

Daar ben ik weer met ditmaal een ietwat gefrustreerde update.

Die frustratie staat los van het kuurtje trouwens, maar over een voorval wat zich vandaag heeft voorgedaan in de gym. Vandaag was dus een push (power) day, en aangezien ik bepaalde doelen had voor dit jaar qua 1RM's, was vandaag dus een 1RM benchpress poging aan de beurt. Ik had mijn zinnen gezet op 100 kilo, voor mij persoonlijk is dit behoorlijk wat, bench is nooit echt mijn lift geweest. Ik zal de workout eventjes loggen.

Benchpress, nou dus geen 5x5 vandaag maar een 1RM. Lekker uitgebreid opgewarmd, twee setjes met de stang, 10x50, 8x60, 5x70, 3x80, en toen begon ik dus met de single reps. 85 t/m 95 gingen eigenlijk vrij soepel, dus ik zat vol goede moed toen ik de 100 op de bar schoof. Na duidelijke afspraken met de spotter begon ik aan mijn rep, en ja hoor, de stang raakt mn borst ik begin omhoog te duwen en toen...legt de spotter zijn vingers onder de stang. Mompelend probeerde ik hem duidelijk te maken dat ik hem had, maar ik kon me niet echt verstaanbaar maken want ik moest behoorlijk wat kracht leveren. Nou ik dus behoorlijk pissed, de spotter beweerde dat hij 'eigenlijk niets heeft gedaan', maar daar kan ik dus niet zeker van zijn, zijn vingers zaten aan de stang. Ik heb deze dus niet meegeteld als een geldige rep, hoewel ik denk dat ik hem had maar goed, ik wil zeker zijn van mijn zaak. Noem het aanstel, maar dit voorvalletje heeft me de hele workout dwarsgezeten. De eerstvolgende push power day, probeer ik het opnieuw. De spotter overigens wel gewoon bedankt hoor, die frustratie bewaar ik wel voor mezelf.
OHP 5x4 60 kilo. Gingen nog aardig, gezien dat het bankdrukken toch redelijk wat vergde.
Incline bench 5x6 60 kilo. Had eigenlijk wel wat zwaarder gekund, maar toen besloten om nog een extra oefening erbij te gooien.
Flat dumbell press 4x5. Setjes gedaan met 32 t/m 36 kilo dumbells, gingen allemaal gewoon goed, alleen de laatste set maar 4 reps eruit gekregen.
Dips 4x10 met een dumbell van 16 kilo extra. Ook dit ging goed, waarschijnlijk word het tijd om over te stappen naar de 18 kg dumbell.
Triceps pushdowns 4x12. En ook nog buikspieren gedaan, weighted situps op decline bench 5x20 reps met een plate van 20 kg.

In zijn geheel gezien ging de workout gewoon prima, maar zoals ik al zei, ik kon die poging maar niet vergeten, dit was überhaupt de allereerste keer dat ik 100 kilo op de bench heb gelegd. Maar goed, volgende keer heb ik hem! Gewicht begin trouwens ook weer omhoog te kruipen, tikte vanmorgen weer terug naar 76,0.

Gisteravond ziek naar bed gegaan, daardoor mijn nolva vergeten voor het slapen. Nolva dus maar gepakt first thing in the morning. Vreselijke nacht gehad, gruwelijke keelpijn, verkouden etcetera. Vandaag echter wel trainen, pullday, met een dikke trui aan ofzo om ff goed te zweten.

Gisteravond ziek naar bed gegaan, daardoor mijn nolva vergeten voor het slapen. Nolva dus maar gepakt first thing in the morning. Vreselijke nacht gehad, gruwelijke keelpijn, verkouden etcetera. Vandaag echter wel trainen, pullday, met een dikke trui aan ofzo om ff goed te zweten.

ik ken het bro heb er al een week last van, neus vol en via de mond ademen, vervelend.
gewoon lekker je training afmaken en flink snot door je neus naar binnen trekken zodat iedereen van je walgt, heerlijk.

ik ken het bro heb er al een week last van, neus vol en via de mond ademen, vervelend.
gewoon lekker je training afmaken en flink snot door je neus naar binnen trekken zodat iedereen van je walgt, heerlijk.

Ja bro, valt aardig tegen. Het valt niet mee om al dat eten langs een keel te krijgen die aanvoelt alsof die is aangevallen door een kettingzaag. Haha ja heerlijk, lekker dat strottenhoofd leegschrapen in de gym, ik hoor mezelf immers toch niet met mijn oordopjes in.

Mooi bench, jammer van je spotter dan idd. Beterschap man!

Leug logje man, winny was ook mijn eerste kuurtje.
Beviel mij ook prima :d

Op naar je volgende kuur ;)

Hele interessante log. Ben zelf ooit ook van plan om een winstrol kuur te doen. Denk echter dat ik het bij orals houdt (zeg ik nu), want naalden zijn niet mijn vrienden en ook thuiswonend zoals jij aangeeft. Hierdoor zou ik het zo lang mogelijk uit moeten stellen, niet?

Zou je mij een pm kunnen sturen met de totale kosten? Ook van de supps (incl. merk) aub.

Ben erg benieuwd naar de blijvende massa! Keep up the good work.

Hele interessante log. Ben zelf ooit ook van plan om een winstrol kuur te doen. Denk echter dat ik het bij orals houdt (zeg ik nu), want naalden zijn niet mijn vrienden en ook thuiswonend zoals jij aangeeft. Hierdoor zou ik het zo lang mogelijk uit moeten stellen, niet?

Zou je mij een pm kunnen sturen met de totale kosten? Ook van de supps (incl. merk) aub.

Ben erg benieuwd naar de blijvende massa! Keep up the good work.

Slaap je bij je ouders op de slaapkamer? If not kun je prima even 5 minuten voor je naar je nest gaat een inject zetten hoor.

Workout ging best prima vandaag, voelde me natuurlijk niet opperbest maar mijn kracht leek er niet onder te lijden. Ik ga hem niet loggen deze keer, er is eigenlijk niets over te melden. Kracht houd nog steeds stand, nog eventjes en de 8 weken zitten erop. Eens kijken wat er daarna gebeurt!

Slaap je bij je ouders op de slaapkamer? If not kun je prima even 5 minuten voor je naar je nest gaat een inject zetten hoor.

Waarschijnlijk bedoelt 'ie dat z'n ouders achterdochtig worden als ie 'n 10kg gaint in een paar weken.

Ja dat valt dus meer op als je op jezelf woont en ze je maar 1 keer per 2 weken zien.

Haha inderdaad, als je ouders je elke dag zien zullen ze het amper opmerken als dat ze je in een keer 10 kilo zwaarder zien. Thuis zien ze je ook eten als een beest, dus kun je het nog altijd daar op afschuiven.

Nope, maar het gaat wel opvallen als iemand opeens dagelijks komt en weer weggaat, aangezien ik niemand in mijn directe vriendengroep hebt die dit kan en wilt. Zelf zetten is al helemaal geen optie denk ik.

En idd denk ik dat je beter thuiswonend kan zijn wat betreft je gains dan thuiswonend, ook aangezien ik er een tijd uitgelegen heb en sneller hard terug kan komen (aardig wat verloren).

Nope, maar het gaat wel opvallen als iemand opeens dagelijks komt en weer weggaat, aangezien ik niemand in mijn directe vriendengroep hebt die dit kan en wilt. Zelf zetten is al helemaal geen optie denk ik.

En idd denk ik dat je beter thuiswonend kan zijn wat betreft je gains dan thuiswonend, ook aangezien ik er een tijd uitgelegen heb en sneller hard terug kan komen (aardig wat verloren).

Daarom in de winter juicen, trui derover en is niks van te zien :)

Leuke log btw, volg m al een tijdje anoniem met veel plezier

Even een update. De rustdag die ik oorspronkelijk morgen zou hebben, heb ik verplaatst naar vandaag. Ik denk toch dat ik een griepje of iets dergelijks te pakken heb. Het leek me dus niet bevorderend voor mijn herstel om naar de gym te gaan, het was bovendien ook nog legday. Ben gelukkig bijna nooit ziek, dus verwacht er snel weer bovenop te zijn. Morgen is het dus de bedoeling om leg (hypertrofie) day te doen, hopelijk in een wat betere toestand als vandaag. Gelukkig heb ik wel gewoon eetlust, dus die calorieën binnenkrijgen is het probleem niet.

Pfoe vandaag legs hypertrofie gehad, niet ontevreden maar een zware legday terwijl je je niet top voelt valt niet mee. Ik zal de workout even loggen hier, heb er ruim twee uur over gedaan, maar toch blij dat ik gegaan ben.

Sumodeadlifts 4x8 145 kilo. Een verhoging van 5 kilo tov vorige keer, eerste twee sets 8 reps gehaald, daarna de volgende twee sets zes reps gedaan. Mentaal zat ik er goed in, maar mijn lichaam slenterde erachteraan. Al met al toch niet ontevreden, gewicht gaat ook weer omhoog volgende keer.
Frontsquats 4x10 77,5 kilo. Niet zeker hoeveel meer dit was tov vorige keer, maar ook hier heb ik er vier sets van acht reps van gemaakt. Het viel ontzettend zwaar, zeker na die deadlifts maar toch sets van 8 gehaald, dus het viel niet helemaal tegen.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 26 kilo per hand. Deze gingen toch verassend goed. Na de sumo's voelde ik me echt even slecht, hoofdpijn van de verkoudheid werd er ook niet bepaald beter op tijdens zware inspanning. Maar ik had de draad weer wat opgepakt en de lunges zonder problemen kunnen uitvoeren.
Vervolgens een superset van leg extensions en hamstring curls 3x13.
Legday afgerond met calf raises 5x12.

Gezien hoe ik me voelde ben ik vrij tevreden over deze workout, ik denk niet dat mijn kracht er onder te lijden heeft. Morgen kan ik door omstandigheden niet naar de gym, zondag word het dus weer knallen met push hypertrofie. Ik vermoed tegen die tijd mijn griepje of wat het ook is wel weer bovenop te zijn, ik heb gelukkig geen kracht of gewicht ingeleverd hierdoor, voeding is uiteraard nog altijd in check.

Terug
Naar boven