difabiano
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heej man.
Wat gaat je volgende kuurtje worden?
En heb je tijdens je winstrol kuurtje wel eens alcohol gedronken of had je helemaal geen moeite om daar uit de buurt te blijven of drink je überhaupt niet?
keep up the good work
Gisteravond ziek naar bed gegaan, daardoor mijn nolva vergeten voor het slapen. Nolva dus maar gepakt first thing in the morning. Vreselijke nacht gehad, gruwelijke keelpijn, verkouden etcetera. Vandaag echter wel trainen, pullday, met een dikke trui aan ofzo om ff goed te zweten.
ik ken het bro heb er al een week last van, neus vol en via de mond ademen, vervelend.
gewoon lekker je training afmaken en flink snot door je neus naar binnen trekken zodat iedereen van je walgt, heerlijk.
Hele interessante log. Ben zelf ooit ook van plan om een winstrol kuur te doen. Denk echter dat ik het bij orals houdt (zeg ik nu), want naalden zijn niet mijn vrienden en ook thuiswonend zoals jij aangeeft. Hierdoor zou ik het zo lang mogelijk uit moeten stellen, niet?
Zou je mij een pm kunnen sturen met de totale kosten? Ook van de supps (incl. merk) aub.
Ben erg benieuwd naar de blijvende massa! Keep up the good work.
Slaap je bij je ouders op de slaapkamer? If not kun je prima even 5 minuten voor je naar je nest gaat een inject zetten hoor.
Waarschijnlijk bedoelt 'ie dat z'n ouders achterdochtig worden als ie 'n 10kg gaint in een paar weken.
Ja dat valt dus meer op als je op jezelf woont en ze je maar 1 keer per 2 weken zien.
Slaap je bij je ouders op de slaapkamer? If not kun je prima even 5 minuten voor je naar je nest gaat een inject zetten hoor.
Nope, maar het gaat wel opvallen als iemand opeens dagelijks komt en weer weggaat, aangezien ik niemand in mijn directe vriendengroep hebt die dit kan en wilt. Zelf zetten is al helemaal geen optie denk ik.
En idd denk ik dat je beter thuiswonend kan zijn wat betreft je gains dan thuiswonend, ook aangezien ik er een tijd uitgelegen heb en sneller hard terug kan komen (aardig wat verloren).

Ja dat valt dus meer op als je op jezelf woont en ze je maar 1 keer per 2 weken zien.
Zien doen mensen het toch wel.